Auteur Topic: Antonia (Roe)  (gelezen 8635 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Antonia (Roe)
« Gepost op: 2 april 2017, 14:12:14 »
Naam: Antonia
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 24
Lengte: 1.62m
Postuur: zeer slank
Borsten: A (natuur)
Tatoeage: ja - rug, linkerbil, rechter bovenbeen
Piercing: ja - navel en linkerwang net onder jukbeen
Haar: zwart
Taal: Engels (goed), Duits (matig/redelijk)
Service genoten: Massage, zoenen, HJ, PZC, NMC
Extra info: Bloedmooi roma-zigeunertje met een waanzinnig lolita lijfje zonder een grammetje vet. Naar eigen zeggen oa werkzaam geweest in Globe.

Sessie
Kort na binnenkomst zaten Aloewe, Boy69 en ik wat te praten bij het bankje tegenover de theke toen Antonia voorbij kwam lopen. Een lolita lichaampje zoals ik ze graag zie en optisch imo zeker tot de top 3 behoorde van de aanwezige dames. Enigste probleempje was dat ze niet blond is. ;)

Een tweetal uur later zat ik op een bankje en stond eigenlijk op het punt om iets te gaan eten toen ze naast me kwam zitten. Ze pakte een flinterdunne Vogue sigaret en als een echte gentleman bood ik haar een vuurtje aan. Op dat moment was ik al verkocht, maar wist dit nog goed te verbergen. We raakten aan de praat en ze bleek zeer aangenaam gezelschap te zijn met een goed gevoel voor humor. Na een minuut of 20 haar maar op pad gestuurd voor een sleuteltje en ze kwam terug met de mededeling dat we minimaal 15 minuten (werden er uiteindelijk ruim 30) moesten wachten. Er zijn ergere dingen in het leven dan "verplicht" op een bankje te zitten met een bloedmooie jonge dame. Het dollen ging onverminderd door, enkel onderbroken door een kleine wandeling van haar om te kijken of we ons konden afzonderen. Uiteindelijk had ze een sleutel bemachtigd en daalden we de trappen af naar de kamer.

Natuurlijk begonnen met dat prachtige lijfje te masseren en daarna lieten we onze vingertoppen sensueel over elkaars lichaam glijden. Haar handje ging op onderzoek uit ergens in de middelste regionen van mijn lichaam en ik speelde met haar parmantige a-cupje. Haar tepeltjes zwelden op en ze genoot er zichtbaar van. Na een tijdje had ze de behoefte om ook haar huishoudelijke kwaliteiten te laten zien en na een grondige boenbeurt begon ze speels aan haar BJ. Niet wereldschokkend, maar o zo geil om haar zo bezig te zien. De rollen omgedraaid en haar poesje ook een schoonmaakbeurt met mijn tong gegeven. Na een tijdje was het moment daar om tot de daad over te gaan. Met haar handje zorgde ze ervoor dat hij weer fier en monter overeind stond. Ze liet zich in cowgirl eroverheen zakken en plaatste haar benen op een dusdanige manier dat echt penetreren onmogelijk was in dat zeer nauwe doosje van haar. Gaandeweg ontspande ze meer en nam ik het ritme over. Het duurde dan ook niet lang voordat ik het rubbertje vulde.

Het uurtje was voorbij en ik maakte aanstalte om de kamer te verlaten. Ze zei dat we nog 10 minuten hadden tot mijn verbazing.  :-\ De eerste Roemeense waarvan de klok langzamer loopt. ;D Samen nog een sigaretje gerookt en geknuffeld.

Puur op basis van haar uiterlijk is HHG zeer groot, op basis van de sessie 50/50 en dan alleen maar vanwege het vermoeden dat er meer in zit als je vaker met haar kamert.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Antonia (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 25 april 2017, 22:32:51 »
Inderdaad heerlijk lichaampje en lekkerste kontje van living room. Prima sessie mee gehad. mede gezien de optiek komt ze nog wel eens voor een herhaling van een half uurtje in aanmerking.