Auteur Topic: Olivia  (gelezen 22198 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Olivia
« Gepost op: 11 april 2017, 16:25:45 »
OLIVIA (LR) - GYPSIE BABE
Bij deze recensie


Paspoortje


[box title=Olivia]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         ca 26-29 jaar
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m - 1m75
Ogen:       blauw tot appelblauwzeegroenachtig
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           gewoon
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ (oppervlakkig) Pijpen NMC Likken (niet volledig dus aanvulbaar)
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Ik kan deze dame zeker aanbevelen! Service goed genoeg van deze mooie meid en correct.
- Ik mistte een klein beetje meer passie, GFE is niet echt aanwezig. TZ: nauwelijks of aanzet van. Op zich allemaal geen probleem bij een eerste kamergang.
[/box]
[box title=extra info]
Correcte service
[/box]
 
 
Bijzonderheden

De dame viel me meteen op bij mijn ontbijt: prachtig halflang zwart haar, bruin getinte huid, mooie grote ogen, gypsie-uitstraling. Ze heeft een mooi lenig slank lichaam en kleine borsten (A). Qua karakter is ze tegen mij vriendelijk, innemend en niet te haastig. Ze stelt ze wel maar liet toe dat we samen wat bleven liggen. Haar tandjes zijn mss niet 100% perfect, maar gezien ze verder zo sexy en vriendelijk is maakt dit haar net aantrekkelijker. Bijzonder zijn haar mooie blauwe ogen met een tikkeltje groen die je recht maar vriendelijk aankijken.
 
 t4517
 

Presales
 
Ik lag pas wat te bekomen van de lange rit toen er een schaduw over me viel...en daar was ze, de schoonheid die me eerder al opviel. Ze kwam goedendag zeggen en stelde de zelfde soort vragen die iedere ijsbeer ondertussen wel op z'n duimpje kent: 'How are you?', 'What's your name?', 'First time here?', 'What you like in the room?'. Ik ben ook niet de spraakzaamste die weet wat te zeggen bij zo'n mooie dame die ik nog niet ken. Ze maakte me gewoon sprakeloos met haar schoonheid. We lagen naast elkaar wat te flikflooien en te strelen. Ik maakte m'n wensen op kamer kenbaar en we gingen naar de bar voor de sleutel. Er was een kleine wachttijd: ik wou een rustige kamer, liefst onder of boven.
 
 
Kamer
 
Geloof nr 17 op gelijkvloers (wachten is ook niet m'n sterkste...), ramen, goede verlichting niet relevant, ver genoeg van de bar waar het nog betrekkelijk rustig is qua muzikaal volume. Een standaardkamer met een bed van wand tot wand. Het bedje werd gespreid en het plezier kan beginnen. Er zijn spiegels overal wat je een extra dimensie geeft. Deze dame gebruikt die spiegels zo mogelijk om me aan te kijken. Door m'n verlegenheid kijk ik daar eigenlijk veel te weinig in. In deze sessie wat meer en zag ik mooi haar kontje bewegen van opzij.
 
 
Sessie (30 min.)

Ik denk dat ik onderhands niet meer goed weet wat te schrijven in deze rubriek. Het is om te beginnen niet de grootste spetterende vrijpartij maar ze wist wel hoe ze me erg geil kon krijgen en kon me goed verleiden in het voorspel. Ze heeft een prachtig slank lichaam en na een maand moet de dorstige in de woestijn  zich laven aan de waterbron die hij eindelijk heeft gevonden. Ze heeft prachtig haar en deed er een speld in waarmee ze een deel vast bond. Het maakte haar alleen wat meer gypsie dus vroeg ik niet om het weer los te doen. Ze hield van de spelletjes die we speelden, lustte de snoep en chocolade die ik meebracht en kon me helemaal hard maken. Ik kon verdrinken in haar bijzondere ogen. Lichte ogen en een bruine huid, dat heeft iets exotisch.
 
Sekstechnisch verliep alles erg goed, is zelfs de beste sessie van de dag op dat gebied waarbij ik gemakkelijk m'n orgasme kon uitstellen en sturen. Ze gebruikte geen gel of glijmiddel en dat scheelt wel in de beleving. Ik kwam heftig klaar toen het zover was. De tijd was nog niet om en deze innemende dame wou nog verder spelen omdat ze het allemaal zo leuk vond. Ik masturbeerde wat, streelde haar prachtige lichaam maar hield een tweede orgasme toch in voor een volgende sessie. We ruimden rustig af.
 
 
Afsluiten
 
De tijd werd vol gemaakt. Zonder problemen 50€ gegeven, geen discussies.
 
 
Aftersales
 
Geen.
 
 
Conclusie
 
+ Ik kan deze dame zeker aanbevelen! Service goed genoeg van deze mooie meid en correct.
- Ik mistte een klein beetje meer passie, GFE is niet echt aanwezig. TZ: nauwelijks of aanzet van. Op zich allemaal geen probleem bij een eerste kamergang.
 
Score 7,0/10
« Laatst bewerkt op: 11 april 2017, 16:51:08 door Vazkor »

Online Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Olivia
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2017, 22:50:35 »
Olivia (Living Room) - meer GFE
Bij deze recensie
 
 
Waar hij haar ontmoette
 
In de barruimte in een van de zetels, op het einde voor je naar buiten kan gaan. Ze herkende hem meteen.
 
 
Bijzonderheden
 
...maar de wolf moest nog even nadenken. Ze stelde zich als Olivia voor en hij wist het weer. Was deze dame niet bruiner van kleur? Zeker afgegaan bij het douchen? IN ieder geval, zij was het, de opvallend mooie blauwe ogen waren onmiskenbaar. Haar lippen waren rood gekleurd en ze had prachtig lang zwart haar.
 
 
Presales
 
Hij twijfelde niet en ze gingen wat samen zitten bij praten en met het massagetoestelletje spelen. Daarop werd de sleutel gehaald en volgde er een wachttijd van een half uur ongeveer waarbij er gestreeld en gemasseerd en gepraat werd. Wel veel weet hij nooit te zeggen, dus strelen en kussen en masseren was het voornaamste van de presales. Sommigen vertellen er hun ganse leven tegen. Vazkor houdt het intimiteiten en neuken.
 
 
Kamer
 
Nr 2 op gelijkvloers, nadeel was dat de muziek te horen was maar verder was het een goede kamer, niet te warm.
 
 
Sessie
 
Alles zoals vorige keer met toch meer diepgang en meer GFE gezien we op herhaling zijn. Het was zelfs nog lang nagenieten, ook na het weekend als hij aan deze sessie terug denkt. Die mooie blauwe ogen, daar heeft hij een zwak voor. Die types zie je niet zo vaak, veel dames zijn bruin- of zwartogig. Olivia is een rustige dame en neemt de tijd je naar een hoogtepunt te brengen.  De seks was ok behalve dat hij hier veel te snel was gekomen bij deze supersexy dame dus het uitstellen was wat moeilijker.
 
Er zijn dames zoals Mona de dag ervoor in YY die hier werkte en bij herhaling het omgekeerde gebeurde maar gelukkig was dit hier niet het geval. Daarbovenop werd na de seks nog eens met het massagetoestel geëxperimenteerd. Tijdens de sessie werd de spiegel goed gebruikt. Deze dame was wat teleurgesteld toen hij er geen uur van wilde maken. Hij beloofde het wel voor volgende maal.
 
 
Opruimen
 
De tijd werd goed vol gemaakt en we ruimden rustig af. 50€ zonder verdere problemen overhandigd.
 
 
Aftersales
 
Geen echte aftersales geweest.
 
 
Conclusies en score
 
Slechts een: herhalingsgevaar is gegarandeerd en met dubbele tijd. Dat heeft ze zeker verdiend.
 
 
SCORE: 8,5 / 10
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2017, 22:56:48 door Vazkor »

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Olivia
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2018, 21:31:55 »
Voor de 3 de kamer zat ik tussen een paar dames te twijfelen en wilde eigenlijk wel eens weten wie Olivia was werkte al langer in lr maar ik wist begod niet wie het was toen maar eens gevraagd aan gignnl en die wist wie het was en wijsde mij haar aan en eerlijk gezegd was ik meteen verkocht maar zat nog wat te twijfelen maar eigenlijk al heel de middag wat oog contact en ik vond het een mooi dame mooi vigeur en een leuke uitstraling en een mooi kontje toen toch maar de knoop door gehakt en op haar af gestapt na een gesprekje dacht ik van we gaan het maar eens proberen en wat me wel een beetje op viel was dat ze wel vrij rustig was voor mij geen probleem een maal op de kamer waren we op bed beland waar op ze vroeg wat me wensen waren en dat was alle maal geen probleem en begon eerst tetong en dat was goed daar na ging zij heel rustig naar bende en begon te pijpen wat ook gewoon goed was het neuken was ook goed toen de rest van de tijd nog netjes volgemaakt en wat gepraat een leuke dame op de kamer misschien alsje er vaker mee zo gaan dat ze wat losser zou zijn maar herhaling zit er zeker in en ook een dame die zeker niet zeurt of klaagt en toch een 8

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Olivia
« Reactie #3 Gepost op: 29 april 2018, 21:48:20 »
vrijdag

Ik zat in de huiskamer en wist eigenlijk nog niet echt met wie ik zou gaan en tot dat Oliva naast me kwam zitten en gezellig wat kwam praten en ik was nog niet weg geweest en het bloed begon weer ergens te stomen en ik dacht waarom ook niet gewoon weer een keer op herhaling met haar en het was me eerste kamertje van de dag en dacht van de vorige keer was het goed en geen hele wilde dame dus toen haar maar aan gegeven dat ik wel met haar naar de kamer wilde  toen daar aan gekomen maakte ze het bed op en ging ze naast me liggen waar op eerst heerlijk getongd en el kaar een beetje liggen plagen waar op zij met har lange nagels over mij zij heen  tot dat ze merkte dat ik daar niet zo heel goed tegen kon en zij er wel plezier in had daar na ging ze heerlijk naar beneden en begon eerst heel rustig maar het werd toch wat wilder en moest even aan iets anders gaan denken wand de pijp beurt was hemels en dacht van ik wil toch ook nog neuken en maar even een korte pauze in gelast waar op ik haar heb verwend waar na ze heerlijk boven op ging zitten en ik kon genieten van het mooi uit zicht daar na nog doggy gedaan en missionaris waar op ik het niet meer hield en het condoom vulden waar na alles netjes schoon gemaakt werd en nog even wat na geklets en een sigaretje gerookt  en de kamer weer verlaten  en ik kan er helaas niks van zeggen de eerste keer was goed maar nu de tweede keer was nog beter en ik dacht het zal een rustiger kamertje worden maar nee hoor dit was boven verwachting