Auteur Topic: Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)  (gelezen 98363 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Gepost op: 17 april 2017, 14:36:16 »
Dinsdag de allermooiste vrouw OOIT bezocht in het SKW ...
Wow, amai, fuck, Schlussel, wat een wijf, wat een lijf .....

Ik zeg niet snel "de mooiste", maar dit is toch het allermooiste schepsel dat god de weg heeft gewezen naar de ramen ...

Born in Germany ... zo Dominicaans als ze groot is (das dan 1.65m) .... een goddelijk lijf .... 23 zwoele lentes jong (en die waren verdomd heet) .... spreekt perfect Engels en Duits .... zo geil als een pakje goede boter ....

Ik zag haar staan, en al mijn plannen (Alina, Jasmine, Severine) vielen pardoes in het water .... wat een spetter .... ben toch een keer of zeven voorbij dat raampje gelopen en me in de armen geknepen om te zien of ik wel goed wakker was .... en dat was ik ....

Zo uit de tplayboy weggelopen .... een lust voor het oog ...
Niks GND (girl next door, bij mij is dat een lelijk schepsel), gewoon een wonder der natuur

Perfecte billen, overheerlijke kont ..... perfecte benen, zalige borsten, bruin getint (dus licht moulat), die ogen, die haren, die lach .... dat lijf  ..... wat een lekker wijf ...


Meestal denk je dan .... dat kan helemaal niks zijn, maar dan heb ik toch naast dat lekkere hebbeding gelegen, dus vooruit met de geit ..... maar bij deze dacht ik ...
dat kan niet slecht gaan ....

En zo bleek maar ook .... 50 euro .... 25 minutes .... ik vroeg nochtans niks, maar al leuk op zich dat ze voor zichzelf de lat daar leggen toch .... moesten er meer doen met de paasdagen in 't verschiet  ;D

Achter haar de trap opgelopen (die trap ken ik maar al te goed door achter Anita aan te moeten hollen als ik zin heb in een licht fetishe perfecte kamergang), en what the fuck .... PERFECT gevormde kont , geen grammetje vet eraan, en niks, maar dan ook niks dat mij kon doen geloven dat ze Dominikaans is ..... buiten de service die ze levert, die is op en top Dominikaans.

Eerst een praatje gemaakt na het wasje over Anita, die ze maar al te goed kent (beiden uit het land der saunaclubs afkomstig, en beiden Dominikaans), en dan 't bedje op ..... al de accessoires van Anita zijn verdwenen, niks aan haar straalt dan ook fetish uit ....
't Is gewoon een erg lieve meid, en erg erg erg erg knap ..... ik heb me al twee dagen verrot gezocht op 'tinternet' naar iets wat in de buurt komt, helaas .... ze is knapper dan al wat ik kon vinden ......

Voorzichtig het tongetje gebruiken (maar dan erg voorzichtig, dus puntje puntje, meer niet), maar haar lijf en de rest van de sessie en kamergang maakten dat meer dan goed.
Pijpen, goddelijk (uiteraard met condoom, maar dat deert me allerminst), zachtjes op en neer, dan weer enkel 't topje, dan weer helemaal, maar alsof ze een lekkere 'frisko' aan het opslurpen was ..... en dan kijkt ze en als ze even knabbelt en je dat lekker vindt, knabbelt ze nog wat harder ..... oogcontact zoekend tijdens alles wat ze doet .... amai mijn melocakes .....

En na een tijdje haar dan ook op mij laten klimmen ..... ow, een kleinigheidje, maar wel een erg leuke, ze houdt alles aan tijdens het pijpen, end at was een zwart erg sexy lingeriesetje met bijhorende jaretellengordel ...... de slip en de perfecte borstenhouder gaan dan ook uit, en wow, een gevoel van warmte kwam over me heen, en heel erg zachtjes begon ze me af te rijden ......
als je dan twee prachtige kijkers hebt die je geil en zaadvragend aankijken, je de borsten aangeboden worden aan hand en mond, en ze het blijkbaar erg lekker vindt dat je die overheerlijke kont lekker beetpakt en mee op en neer begeleid ..... en ja hoor .... zelf aangeeft dat het zo erg lekker is en vraagt niet te stoppen maar op het ritme dat zij aangeeft door te gaan ..... dan moet je al van goede huize komen om die condoom niet vroegtijdig te vullen ...

na een tijdje vond ze het welletjes en kroop ze van me af met de woorden .... "fuck me in doggy please, a bit harder en deep please" .... wie ben ik om haar tegen te spreken ..... dat houdt zelfs ik geen drie minuten meer, die spiegel, die perfecte kont, dat perfecte lijf en die zwarte jaretellengordel, en die zaavragende ogen ....

net voordat ik me helemaal niet meer kon houden uit die gleuf gefloept .... en plaat op de rug ..... Kirsi waat dan ook nog wat te doen, met name lekkere babyolie over dat kleine aanhangsel van me, nadat ze me heeft bevrijd van overbodig rubber, vlak tegen me komen hangen en me diep en geil aankijkend en met enkele flinke maar sensuele rukken kwam alles er uit wat ik in die 2 melocakes zitten had ....
Ze bedankte me ..... thank you ..... ik moest er eens hartelijk om lachen, ik hoorde haar te bedanken.

Wat cijfertjes:
looks: perfecte 10
service 8.5 (op de babylonschaal van Sofia, Karla, Kesha), alhoewel voor mij iets te lief .... 't mag wat harder ha ha
HHG: 100 %

En bovenal, de allerknapste stoot die ik ooit ben tegengekomen ...... donderdag nog met Bema langsgelopen ..... en unaniem ...... 'die is echt knap zeg' .....


Kirsi, wat een spetter, en verdomd zo dichtbij, dus ook zeer gevaarlijk .......

Als ik dan toch een paar foto's moet kiezen die haar het beste omschrijven, dan probeer ik deze maar .....

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2018, 18:05:11 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2017, 20:11:38 »
k veronderstel dat dit in de avondshift is


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2017, 21:31:29 »
k veronderstel dat dit in de avondshift is
nope
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #3 Gepost op: 24 april 2017, 09:33:16 »
Kirsi gaat haar zusje bezoeken in Duitsland .....
Ze is, te tellen vanaf vandaag, 8 dagen afwezig ......

Als die zus nog maar half zo mooi en lekker is als Kirsi zelf, mag ze haar meebrengen .... dat durfde ik haar wel niet zelf te zeggen, afgelopen vrijdag  :lol_hitting: ;D ;)

Ow, ik was er nog niet uit hoe mooi Kirsi nu eigenlijk is, maar volgens mij een kruising tussen de volgende meiden, alleen veel mooier dan die samen, met een veel stevigere en nog lekkerdere kont .....

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

[attachimg=8]

[attachimg=9]

[attachimg=10]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #4 Gepost op: 26 april 2017, 20:19:17 »
Bijna vergeten .... afgelopen vrijdagnamiddag moest ik wat frustratie van me af krijgen, en was in de buurt van het skw .....

Ik dacht .... ach, eens kijken wat er allemaal achter die ramen staat, en eens (voor de afwisseling) de fetish toer op  :lol :ff :kissass

Helaas, mijn vriendinnetjes waar ik de service van ken waren of afwezig of werken allen met de avondshift ....

Maria (avondshift en op paasverlof)
Manar (avondshift en ergens paaseieren aan het zoeken)
Jennifer (avondshift)
Stefanieke (avondshift en in Curacao aan het voorkomen dat de eieren daar smelten)
Raquel (avondshift en al anderhalf jaar paaseieren aan het schilderen in de Dominikaanse)


Na een rondje of twee te hebben gelopen .... nada, niks dat mijn fetish honger zou kunnen stillen, dus ik zetten mijn gedachte dan maar op de allermooiste meid ooit waar ik mijn piemeltje heb ingestoken ..... Kirsi .....

Alweer buiten de waard gerekend, geen Kirsi te zien, maar wel licht in de VT10, en gordijntjes niet gesloten ..... zag ik me daar toch in de lange gang een moordgriet staan praten bij een meid, zowaar nog mooier dan Kirsi ..... ik kijk, en ze kijkt naar mij .... en volgt me recht naar de VT10
Het was zowaar Kirsi, met jas ... en wow .... niet getwijfeld en binnen gestapt en de trap naar boven .......
[attachimg=1]

Kirsi moest beneden nog wat plichtmatigheden uitvoeren ..... vingerafdruk op de lezer, muziek aanzetten, en na wat geroep .... "I come soon, I have to put some good music" .... "I come" .... "I come" .... god, al drie keer klaargekomen en dan had ze nog niet op mijn goddelijk pietje gereden   ;D :lol :cheer:

Ik was intussen al goddelijk naakt, en had op tafel een nieuw briefje van 50 neergelegd, en lag (properkes gewassen aan de pompbak) in vol ornaat op bed, toen Kirsi kwam aanstappen .... god, wat is dat wijffie toch mooi, onvoorstelbaar ......

[attachimg=2]

Wat praten, welkosmtkusjes, en met een "are you ready for me" begon de sexpartij ......
Ja, het was zoals de eerste keer, wat spelen, knuffelen, voorzichtig zoenen, met alles spelen wat er aan dat prachtlijf zit .... wat een lekker mooi ding .....
Het pijpen was erg kort ditmaal, ik had daar namelijk geen zin in, en dat duurt het neuken - altijd zij on top -  wat langer .....


[attachimg=3]
Overheerlijk wijffie dat je lekker afrijdt, en dat af en toe het initatief aan je laat .... wonderbaarlijk ....
En ik had zin in eens deftig naar een hoogtepunt gerukt te worden door haar .... heft het toch nog iets weg van een fetish bezoekje......

Zo gezegd, zo gedaan ..... uiteindelijk haar van me afgeduwd ... LOL ... en haar aan de finale laten starten .... mevrouw stak zowaar drie vingers in haar eigen poes en ik kon met die lekkere tieten spelen .... ik stond op springen en ging mijn nakomelingen in de lucht lossen, maar riep ..... wait a second ....
En Kirsi zou geen goed hoertje zijn als ze niet wist wat dat betekende ....
Er volgde de vraag "Do I have to get your pants?" .... ik moest eens hartelijk lachen .... en het affirmatief beantwoorden ...
Mejuffer haalde mijn jeans van de kapstok, ik haalde daar mijn beursje uit, en terwijl ze gedwee alles terug weghing, zocht ik twee extra briefjes van 50 .... gaddamme .... nu we toch bezig zijn, vraag ik het haar gewoon ....

Ik overhandigde haar de 100 euro (in 2 delen), met de vraag hoe lang we verder 'fetish' gingen spelen .... een uur, was haar antwoord .... kijk, dat is service ...
Ze schrok niet eens van de "fetish" in de vraag, maar vroeg enkel .... "Are you sure you want fetish with me, the sweetest and nicest girl of the world"
Yes, you can do what you want with me ...... die blik ...
Are you really sure bout that, en die glimlach verraadde dat ze niet erg mals zou zijn .... zo veel attributen van "Anita" lagen er niet, maar in no time toverde ze wat zweepjes en ander fetish speelgoed te voorschijn met de volgende woorden .... "I warned you, take it like a man please" ........

In het midden van de kamer hangt een bar met handboeien, en vooraleer ik het wist hingen mijn 2 polsen geboeid, en had Kirsi me "bij mijn ballen", met andere woorden .... een koordje errond, vennijnig vastgemaakt terwijl ze op mijn lippen beet en een beetje heerlijk spuugde ..... het leek onschuldig, maar ik zag toen al in die ogen dat ik mijn best ging moeten doen dat uurtje ....
[attachimg=5]
Ze hield het koordje strak in haar handen, streelde me, rukte af en toe eens vennijnig aan het touwtje, en beloofde me vijftig "lekkere" zweepslaagjes ... en ik moest bij iedere slag "Thank you Kirsi" zeggen, of ik zou het me beklagen ....
Ach, wat zou het .... de eerste vijf slagen vielen erg mee, tot ze ineens met en snok erg hard aan het touw rukte en ik geen "Thank you Kirsi" uitstamelde, maar een "aaaaaaaa" .....
"Ow, and I just started to play .......50 more .... and please do not cry like a little girl but say thank you" ...... en zowaar kreeg ik de eerste mep uit volle kracht (mijn god, die heeft nog met een zweep geslagen ha ha).... een "Thank you Kirsi" volgde, maar kon niet meer helpen .... als een wrede meesteres volgde de ene na de andere slag, afgewisseld met wilde rukjes aan het touwtje, dat ze gewoon niet losliet ..... "I can do what I want huh? Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeee ........"
Na een kwartiertje en minstens 150 meppen, vond ze het even welletjes ..... met de woorden "Pauze" pakte ze een sigaretje en begon ze zowaar daar mee te spelen tijdens de zogenaamde pauze van haar ..... overheerlijk dus ....
Is eens iets anders, dreigen met een sigaret, terwijl je hulpeloos vasthangt, geboeid .... haar pauze gebruikte ze ook om tepelklemmen te voorschijn te toveren, die ze verbond met het koordje ....... heerlijk pijnlijk ha ha ... die stoot weet van fetish-wanten ......

En zo bleef het maar doorgaan, tot ze twee handschoenen aantrok, en ze een glimlach op haar gelaat toverde van "ik ga u pakken, en wel goed ook" ..... nog steeds vasthangend, tepelklemmetjes, koordje rond de tweeling, stevig de touwtjes in handen pakte ze me "lief" van achteren beet en vertelde ze me .... "I gonna give you a fucking good prostate massage till you come, and I will not touch your dick, show me how much you want it from me" ....

En zo geschiedde dat ze me opkustte, lief streelde, pijnigde met wat rukjes en met twee vingers een prostaatmassage gaf, waardoor ik na precies een uur al schreeuwend van genot mijn nakomelingen tegen de grond zag crashen, terwijl zij mijn erg lief met één hand vasthad, af en toe aan het koordje rukte, en me met de andere hand klaarprostaatmasseerde .....

Na dit hemels avontuur wilde ze nog even samen op bed, en mocht ik nog wat naspelen met die lekkere tieten van haar en met haar poesje spelen, terwijl ze lag te genieten van een sigaret ..... zaaaaaaaalig .....


Ik ben zeer zeer tevreden vertrokken, en heb nu ook een fetish adresje in het skw voor overdag .....

Nog even vermelden .... ze kan hard zijn, maar kijkt goed waar je grens ligt, en speelt daar ook op in .... bij de vraag of ze dit wel meer deed kreeg ik te horen: "The more, the better, I love to control men, their minds and their orgasms .... next time we will play a real fetish game ......"

Kirsi is ook nooit te hard, ze gaat van erg zacht fetish tot .... on the edge .... ik had haar namelijk gezegd dat ze gewoon haar zin mocht doen en geen rekening te houden met mij ...... ik heb het mij niet beklaagd en .... wordt vervolgd ....

Mijn natste droom met Kirsi ..... definitly de deze, alhoewel ik twijfel dat dat ooit zal gebeuren ..... maar hoop doet leven ... ik twijfelde ook of ze iets van het fetish spelletje ging bakken .... en OMG, wat zat ik fout  ;D 
[attachimg=4]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #5 Gepost op: 12 juli 2017, 10:07:49 »
Intussen is het bijna half juli, en is Kirsy zowat uitgegroeid tot mijn "all-time-favorietje" in de dagshift .....

Heb de laatste maanden meermaals langere tijd van haar genoten, haar zien passeren in "burgerplunje" toen we op een of ander terrasje zaten .... wat een goddelijk wijffie met een prachtlijffie .... de allermooiste ooit die ik in het skw over mijn piemeltje heb mogen trekken, en vooral de laatste tijd veel "dirty games" heb mee gespeeld .... gaddamme, wat doet ze dat lekker, heerlijk en goed ....

Ik sta nog wat recensies achter bij deze prachtstoot, maar alvast haar naam aanpassen ....

Alhoewel ik haar nooit van een of ander forum had verteld (ik zou niet inzien welk nut dat heeft trouwens, ik ga voor de dames en het forum is voor ons, niet voor hen), kreeg ik mijn laatste bezoek (nadat ze me had vastgehangen en ik geen kant meer op kon) te horen dat ik, sexmachine, haar naam verkeerd spelde op Relaxxxboard.
You spell my name wrong, it is not Kirsi with an I but Kirsy with a Y     ;D ;)

Ach, een of andere "gek" is alweer met afgedrukte recensies naar haar toegelopen en heeft alles van me laten lezen ..... niet erg toch maar wel uitermate zielig ..... dat is enkel reclame voor haar ....

Indien je zo in de gunst wil komen van de meiden ... "Kijk eens wat die sexmachine allemaal over je schtrijft" .... ben je eigenlijk een platte lul die geen ballen aan zijn lijf heeft ...

Tenzij je hetzelfde wil als de vetzakkerijen uit mijn recensies bij Kirsi .... OEDTLUL .... dat is nochtans erg makkelijk .... je legt 50 euro neer per 20-25 minuten en Kirsy doet wat jij van haar verlangt.....

Alle, uitprinten dit stukje en gaan afgeven, dan kunnen Kirsy en ik nog eens goed lachen volgende week   ::) :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2017, 11:12:53 »
Staat Kirsy nog op VT10 ? Maandag heb ik immers Anita daar (terug) gezien....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #7 Gepost op: 12 juli 2017, 11:43:03 »
Staat Kirsy nog op VT10 ? Maandag heb ik immers Anita daar (terug) gezien....
Ze zal ergens rondzweven in de Villa Tinto, denk ik ...
Als de koningin terug is, moet de prinses een andere troon gaan zoeken toch .....   

Een week geleden heb ik Kirsy nog op de VT10 gezien, maar sinds vrijdag niet meer .... toen stond er 's avonds wel een andere Dominikaanse .....

Bed(t)weter, wachten tot het stopt met regenen en op zoek .... zeg maar dat sexmachine het heeft opgedragen  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #8 Gepost op: 12 juli 2017, 12:56:32 »
Ik dacht dat je haar gisteren of eergisteren had bezocht maar heb ook gelezen dat je nog wat recensies achterstond, waaruit ik bij nader toezien heb geconcludeerd  dat het al langer geleden is dat je bij haar bent geweest...
Ik heb Kirsy de laatste weken eigenlijk weinig of niet gezien, behalve vorige vrijdag dan, op VT8,- dacht ik tenminste- maar ik ben wel sterk beginnen twijfelen of zij het wel was; 't was alleszins een mooie Latina, maar zonder jarretelles, en met een andere haartooi...Ik had die bewuste dame even daarvoor ook al opgemerkt op straat in een witte short...
Maar wees gerust, ik zal wel degelijk uitkijken naar Kirsy !
Wie is overigens die "maniak" die de dames (cfr. Samira) gaat inlichten over jouw recensies ? Het moet alleszins iemand zijn die jou (goed) kent....????
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2017, 13:02:45 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #9 Gepost op: 12 juli 2017, 13:36:13 »
Ik dacht dat je haar gisteren of eergisteren had bezocht maar heb ook gelezen dat je nog wat recensies achterstond, waaruit ik bij nader toezien heb geconcludeerd  dat het al langer geleden is dat je bij haar bent geweest...
Ik heb Kirsy de laatste weken eigenlijk weinig of niet gezien, behalve vorige vrijdag dan, op VT8,- dacht ik tenminste- maar ik ben wel sterk beginnen twijfelen of zij het wel was; 't was alleszins een mooie Latina, maar zonder jarretelles, en met een andere haartooi...Ik had die bewuste dame even daarvoor ook al opgemerkt op straat in een witte short...
Maar wees gerust, ik zal wel degelijk uitkijken naar Kirsy !
Wie is overigens die "maniak" die de dames (cfr. Samira) gaat inlichten over jouw recensies ? Het moet alleszins iemand zijn die jou (goed) kent....????
Neen, de laatste keer dat ik Kirsy heb bezocht was maandag 3 juli.
Kirsy loopt meestal niet rond met een witte short maar met een grijze spannende jogging/fitnessbroek .... en dan is ze nog lekkerder dan achter haar raam .... en om de vertwijfeling bij je compleet te maken, soms staat ze ook zonder die jarretellen (kousengordel) achter haar raam, maar dat is dan omdat ik die van haar bevallige lijf heb gescheurd  ;D ;)

Die maniak spoort inderdaad niet, hij lijkt wel hetzelfde te willen dan ik bij mijn favorietjes krijg - daar liet Kirsy geen twijfel over bestaan -  maar gelukkig zijn de dames niet dom, en tellen de centen en niet de stapel papier die je afgedrukt meebrengt naar haar raam ....
Grappig wel, zowel Samira als Kirsy hebben er een klant aan overgehouden (wel maar eenmalig, maar 50 euro is 50 euro voor de dames) en ik kan er eens goed om lachen, de dames zijn intelligent genoeg hun vaste klanten niet voor een mongool te laten vallen die eens eenmalig met een pak papier en een briefje van 50 langs komt lopen  ;D ;)
Of hij me goed kent, Hij leest wel goed mijn recensies .... kijk, tenminste eentje die mijn uitspattingen volgt  -  ik heb een mannelijke fan  :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #10 Gepost op: 13 juli 2017, 23:58:13 »
Na GT afgedraaid naar skw.
Ze werkt deze week tijdens de nacht, volgende week tijdens de dag vanaf 12 h.

Ze stond niet op vt 10, maar op de hoek k denk vt4x.

Klasse dame

hhg : tuurlijk


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #11 Gepost op: 14 juli 2017, 11:43:56 »
Vermits er twijfel bestaat over de juiste locatie, heb ik die voorlopig dan ook niet aangepast.We volgen dit zeker op !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #12 Gepost op: 14 juli 2017, 12:59:05 »
Gewaagd, neen, dubbel gewaagd, een foto van  een look-a-like, toch op deze pose .....
Die gezichtsuitdrukking, sprekend .....
Ow, Kirsy is veel mooier
[attachimg=1]

Wie is de eerste die met deze foto naar haar raam loopt?  :-\

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #13 Gepost op: 31 juli 2017, 13:26:06 »
Wie is de eerste die met deze foto naar haar raam loopt?  :-\
Ik heb van horen zeggen (van den docteur zelve) dat hij zonder foto naar haar raam is gelopen, en die viespeuk heeft haar nog gepookt ook  :lol ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Kirsy (avondshift)
« Reactie #14 Gepost op: 31 juli 2017, 16:27:33 »
Mijn absolute topper overdag in het schipperskwartier .....


KIRSY, zo mooi, zo mooi en zo mooi .... het mooiste bewijs dat god een man is, dat hij zulke mooie schepsels maakt die wij voor een prikje mogen poken .... of andere vetzakkerij mogen mee uithalen .....


Deze recensie is speciaal voor Reagen, de jongeheer moet nog veel leren en is altijd nieuwsgierig als ik over fetish praat (maar wat doe je dan, maar wat doe je dan, sm ????    :lol   )

Dit doe ik dan Reagen, en we hebben het nog netjes gehouden ..... veel leesplezier  ;D ;D ;D

Enkele weken geleden zaten Bema en ik 's avonds (de voorzomer en de allerbeste en allerheetste dag van 't jaar) op het terras van de Skipper, toen mijn oog viel op een dame die daar voorbij dwarrelde, vrolijk aan het schaterlachen en het tetteren met een andere meid ....
Ik dacht nog ... die ken ik ... en ja hoor .... ik wist het wel zeker, dat moest Kirsy zijn .... de enige echte Kirsy, die een weekje verlof had ...

Ik stond geil, liet mijn hebben en houwen achter in vertrouwen bij Bema en rende haar achterna .... no way dat Bolt me zou verslaan hebben op die 60 m outdoor ... neen, de snelste 60 meter van mijn leven. Kirsy hoorde me komen (ik pufte als een oude stoomtrein na een sprintje) en met een brede smile op haar gezicht stond ze me te woord .... neen, ze ging die avond niet aan de arbeid, vanaf maandag was ze er weer   ::) :o 8)
Waarop we meteen een date prikten, maandag om 3 uur in de namiddag ... en met het "I will wait for you" - yeah right  - namen we afscheid voor het weekend met een zoen, en er nog eentje van haar vriendin erbovenop ....

Dus maandag, zoals afgesproken, den deze richting Schipperskwartier .... ik vertrok om 13 u, om zeker op tijd aan te komen en te gaan geilen voor haar raampje tegen 15 u ...... ik had beter naar Babylon gereden en terug, want ik deed over een afstand van 35 km meer dan 3 en een half uur, om iets voor vijven mijn bolide te parkeren op de Brouwersvliet .

Met Bema had ik afgesproken rond 17u - 17u30 in de Flux, zodat Kirsy alle tijd zou hebben me eens goed onder handen te nemen .....
Effe Bema gebeld dat ik onderweg was, maar wij wisten  beiden dat ik nog langs Kirsy haar raam moest passeren ... maar ruim 2 uur te laat, ik vreesde dus dat ze haar "werkzaamheden" die dag al zou gestopt zijn ....
Integendeel, ik passeerde haar raampje, en ze wenkte, en verontschuldigde zich ... ze was namelijk net vrij na een langere kamer, en hey, dat kwam effe goed uit, dan moest ik niet zeggen dat ik 2 uur te laat op mijn afspraak was ... en wat neit weet, niet deert .... ikw as dorstig en vertelde dat ik nog snel een colatje ging kopen in de dag/nachtshop, moest een Bic aansteker voor haar meenemen ...

Zo, en Bema zat dus al te wachten, maar die zie ik bijna iedere dag, is veel lelijker dan Kirsy en kan bijlange zo goed niet pijpen, laat staan mijn balletjes likken    :-\ :-\ :-\ ::) :o

Dus binnen bij Kirsy, haar een bruin briefje overhandigd, maar ze was aan het telefoneren met een vriendin in Duitsland .... kan mij gestolen worden, lekker geil, da's namelijk ook een fetish van me, dat de dames telefoneren terwijl ze ook met mij bezig zijn .....
Wasje en plasje, en den deze naakt het bed op, Kirsy was intussen handenvrij aan het bellen en begon afwisselend wat aandacht aan me te besteden, tegelijk een sigaret rokend en aan de Iphone ... wat is dat toch zalig, een rokende moordgriet, die haar vriendin op de luidspreker heeft, geniet van een sigaretje en me intussen helemaal gek maakt ....

Koordje rond de balletjes en aanspannen maar die handel, mijn kleine jongen krassen, me geil aankijken, nog een trekje van de sigaret en met haar vriendinnetje lachen met de oenen die dachten haar in bed te krijgen terwijl ze op de verjaardag van haar ex aan 't vieren was .... ze had er echt plezier in en tegelijk toonde ze me video's en foto's van het feest .... ik kan me voorstellen dat daar alle mannelijke gasten met een stijve van hier tot Tokyo en terug  rondgelopen hebben, en geen van allen mocht erop .... mejuffer ging haar ex jaloers maken en opgeilen ..... WAT EEN LEKKER SLETJE TOCH     ;D ;) :dance2
En dat ging zo een half uur door, intussen was ze al aan een tease en denial begonnen, dus trekken aan die kleine piemel en op het moment supreme , neen, een milliseconde ervoor stoppen en een ferme tik uitdelend, terwijl ze dan vennijnig aan het koordje, waar mijn balletjes mee vasthingen, rukte ...
Kwestie van zeker te zijn dat ik niet kwam, was haar uitleg, want, voegde ze eraan toe, zolang ik met mijn vriendin bel, hoef jij niet te betalen, dat doe ik in mijn tijd, niet in de jouwe ...

Ik grapte en zei haar dat ze van me de hele avond verder mocht iphonen met dat vriendinnetje ....  en nog wat meer teasen, tot ze zei, 'ich muss die geile man hier dominieren", ze afscheid nam, en het echte spelen begon ... drie kwartier was ik al binnen en ik had al zeven keer op het punt gestaan mijn nakomelingen de lucht in te knallen, telkens gevolgd door een vennijnige tik, en steeds harder aan het koordje rukken ...

Mejuffer Kirsy vond de tijd rijp op me vast te ketenen, onzen docteur heeft de spelletjes ook gezien, dus hop hop hop, armpjes omhoog, en aan de spreidbar (voor de armen) de handboeien vast .... dat is het sein voor haar om eens deftig door te gaan, het enige dat ik kan en mag zeggen indien ik vastgeketend ben is "thank you Kirsy" ... end at vindt ze zalig ....
Intussen belde Bema me op, ze nam mijn telefoon, keek ernaar en zei: Bema, nope, you are not answering him, you are mine, he can wait ...... zalig, madame koos ervoor dat ik niet mocht opnemen ..... ik kon ook niet opnemen, aangezien ik vast hing en Bema waarschijnlijk de 100 zou gebeld hebben als hij al die viespeukerij hoorde, het neerkletsen van de zweep, het geruk aan het koordje, dat wel enige kreetjes bij me losweekte ....

En ze bleef maar lekker doorgaan, zweepslaagjes, tepeltjes met klemmen erop, koordje strak in de hand, aan die ballen en piemel rukken, kletjes erop, vennijnige tikjes overal, zachtjes spugen .... goh, ik werd helemaal geil, botergeil .... de telefoon ging alweer, en plotsklaps stopte ze, en ze zei: je dochter .... ik lachte eens end acht ... maar neen jij, je speelt maar wat, tot ze de telefoon opnam en hem aan mijn oor drukte ... en ze had verdorie nog gelijk ook ....
Dat apprecieer ik ook aan haar, Bema mocht niet bellen, maar zodra de dochter belt, daar moet je voor zorgen .... nu weet Kirsy al genoeg van de streken en fratsen van dochterlief ... dus na het opleggen zei ze poeslief ... I also wanna be your daughter for today ... please give me money ... en hopla, daar gingen we weer, en vervolledigde ze haar spel ....

Ik weet niet exact hoe lang ik heb vast gehangen, maar Kirsy vond de tijd rijp om me verder te bespelen op bed, en dan weet ik meestal hoe laat het is .... dan gaat de tease and denial door tot ... tot voorbij het gaatje ... voor de Reagens onder ons, lekker harde rukken, nog harder aan het koordje trekken, tepelklemmen, en twee vingers daar waar die volgens sommigen nie horen, recht op de prostaat ... ze speelt dan het spelletje van net niet komen, tot .... ik het echt niet meer kan houden .... echt niet meer .....

Net ervoor brengt ze me nog even op het randje, trekt ze haar bh uit, schuift ze haar slip opzij, komt ze helemaal boven me hangen, kan ik lekker met dat lijf en borstjes en poesje spelen, en dan gaat ze door tot er geen weg meer terug is .... maar dan ook geen weg terug ......

Die orgasmes bij Kirsy zijn spetterend, schitterend en ik kan de eerste 2 minuten niet recht staan .... dat hoeft trouwens ook niet, want na de zaadlozing steekt ze steevast een siggie op en geeft ze me mijn dampstokkie .... en lachen en genieten we nog verder .....


Dik een uur en drie kwartier nadat ik bij Kirsy binnen liep, strompelde ik buiten, moe, voldaan, bij wat voor mij de topgriet is op alle gebied in de dagshift .... op naar Bema, die gezelschap had gekregen van Elwood, en me domweg zei .... jij raakte natuurlijk niet voorbij het raam van Kirsy  ... welk levend mannelijk potent wezen eigenlijk wel????    :lol :lol :lol


BLOEDMOOI
BLOEDGEIL
VASTBERADEN
ZALIG IN FETISH
EN last but not least, ook normale sexxx is bij haar een heerlijkheid .... ze doet echt niet enkel fetish ...

Bij mijn weten is Kirsy ook een van de enige dames in het skw de voor fetish geen extra geld vraagt, bij de zelfgebombardeerde (en meestal fake) meesteressen betaal je dubbel zo veel omdat ze een zweepje moeten vasthouden, en ze doen dit dan meestal nog odmat ze geen sexxx willen hebben ...

Niks van dat alles bij Kirsy ... fetish, soft sm, niet-zo-soft-sm, normale sexxx ... alles dezelfde prijs, je betaalt haar de prijs voor normaal en alles kan ....

Ik ga van Kirsy nog zo lang ik kan genieten, hopelijk voor mij doet ze dit nog erg lang ........

Een topwijffie met echt .... het lekkerste lijffie dat ik ooit heb gezien en dat gezichtje, nog mooier dan het lijffie ... altijd goedlachs, vriendelijk, doodeerlijk en spontaan .... go Kirsy go      ;D

Ow, en  de prijs van dat alles: wel, ik ben dik een uur en drie kwartier binnen geweest, en de tijd die ze belde (maar me wel helemaal choco maakte) was haar tijd, hoefde ik niet te betalen .... dus een uurtje betaald ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal