Auteur Topic: Andrea [ Portugees ]  (gelezen 8437 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Andrea [ Portugees ]
« Gepost op: 22 april 2017, 13:17:53 »
Donderdag naar Sixsens ,gratis intree op mijn verjaardag ID laten zien geen probleem.
Was koffie aan het drinken aan de bar toen er opeens een slank meisje voor me stond.
Het was Andrea uit Portugal een klein meisje met halflang zwart haar, ze was al 37 jaar maar zag er jonger uit.
Ze weet een man wel in te palmen want ze gaat tegen je aan staan en probeerd je te versieren.
Bij mij is het haar gelukt en ging na korte tijd de sleutel halen.
Op de kamer lekker tongzoenen bij het uitkleden en ze heeft nog een mooi lichaam voor haar leeftijd.
Het PZC was met veel passie en met standje 69 heb ik haar pussy lekker kunnen likken.
Daarna heb ik haar in verschillende standjes geneukt en ben heerlijk klaargekomen.Een goede service.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Andrea [ Portugees ]
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2017, 09:11:20 »
Van deze Andrea bestaat al een post, juist zoals van haar jongere Bulgaarse naamgenoot.
niet echt relevant, maar ook zij is geen Portugese maar komt uit Moldavië.
Verder een aangename, geile meid, voor mij wat te oud, maar ee blijft gedreven jagen.
Oo den duur vind ik het nogal verwarrend daar in Sixsens, al die dvps met dezelfde werknamen.
verder wel een goede club, ga er komende zaterdag nog eens heen.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Andrea [ Portugees ]
« Reactie #2 Gepost op: 6 februari 2018, 17:40:50 »
Effe geknipt uit het algemene topic. ;)

Zo beland ik op de bank naast de Moldavische Andrea, bijna alles aan Andrea is klein  ;), maar 2 punten zijn oversized; haar bovenbenen en kont.  :kissass Zelf noemt ze het een “Brazilian Butt”. Op de kamer ontpopt ze zich als een klein duiveltje. De kamergangen met haar worden steeds beter, herhalingsgevaar75%.  :bonken

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)