Auteur Topic: Dehlia (Roe)  (gelezen 6067 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dehlia (Roe)
« Gepost op: 26 april 2017, 08:13:16 »
[box title=DEHLIA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         31
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            normaal
BH:                B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Vingeren PSE
[/box]

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dehlia (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2017, 08:14:27 »
Goede kamer met een lekkere MILF die na bijna 10 jaar in de stiel uiteraard de klappen van de zweep kent. Uitgebreidere recensie volgt.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dehlia (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 27 april 2017, 10:27:10 »
Eergisteren heb ik met Dehlia, een Roemeense MILF van 31 lentes, gekamerd.

Dehlia heeft een mooi gezicht, blauwe ogen en lang zwart haar. Ze is 1,70m groot, is normaal gebouwd, heeft een volle maar lekkere kont en een 'zachte' B-cup waar het leuk mee spelen was. Haar lichaam is versierd met een half dozijn tattoo's, waaronder een tramp stamp en wat teksten her en der.

Toen Dehlia ergens in de vooravond de bar plots binnenwandelde, viel ze mij onmiddellijk op door haar mooie ogen en haar geile uitstraling. Deze ervaren rot in het vak (ze heeft om en bij de 10 dienstjaren achter de rug), had dat uiteraard al snel door en kwam gezwind de kruk naast de mijne opeisen.

Wat volgde, was een heel aangenaam gesprek over allerhande saunaclubs en over wat je daar allemaal kan meemaken, dat uiteindelijk uitmondde in een kamervraag die ik maar wat graag positief beantwoordde :)).

De eigenlijke kamergang was goed. Waarom slechts goed? Omdat Dehlia niet tongzoende en omdat ze me de ganse kamertijd net wat te professioneel bleef.

De pijpbeurt was uitstekend (Dehlia ondertussen vingeren was btw geen enkel probleem), net als de enthousiaste rodeo rit die er op volgde. Missio en hondjes waren beiden ook top.

Ik heb bij momenten echt moeite moeten doen om niet vroegtijdig klaar te komen :o, hetgeen gezien de 2 orgasmes eerder die dag in Freude, verrassend was en waarvoor Dehlia behoorlijk wat pluimen in haar kont mocht steken :pica.

Ik ben uiteindelijk probleemloos klaargekomen en de overblijvende kamertijd werd vervolgens mooi volgemaakt met nog wat gepraat en geknuffel.

Overall zeker een goede ervaring met een mooie meid, maar een herhaling zit er toch zo direct niet in 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum