Auteur Topic: Even voorstellen, ik ben Befkont  (gelezen 10924 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Even voorstellen, ik ben Befkont
« Gepost op: 28 april 2017, 15:43:27 »
Na een tijd lang te hebben meegelezen op dit forum me ook maar eens aangemeld om actief mee te schrijven op jullie forum en mijn ervaringen te delen.
Ik ben Befkont. Een ludieke naam gekozen omdat ik zoals de naam het al zegt erg graag de dames oraal verwen. Ik vind het geweldig een dame van plezier te laten komen mbv. mijn orale vaardigheden.
10 jaar geleden ben ik begonnen met het bezoeken van de dames van plezier. Dat was tijdens een dagje Amsterdam dat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en mijn eerste dame van plezier heb bezocht op de Ouderzijds Achterburgwal in het beroemde Amsterdamse redlight district. Dat eerste bezoekje smaakte (letterlijk ;D) zo goed dat het naar meer smaakte. Via Den Haag en Eindhoven kwam ik uiteindelijk terecht in de redlights in Duitsland waar zo bleek de service stukken beter was dan in Nederland tegen veel lagere prijzen. Naast de Pascha in Keulen bezoek ik ook regelmatig de redlights in Duisburg en Bochum. Dat bevalt mij erg goed :pica. Natuurlijk ook via het net sites als deze ontdekt en veel gelezen over de saunaclubs in Duitsland. Die ben ik nu aan het ontdekken. De eerste club die ik bezocht, 2 weken terug, was Golden Time in Bruggen. Dit ook omdat het voor mij het kortst rijden is want woon in de omgeving van Nijmegen. Dat eerste bezoek aan Golden time is mij waanzinnig goed bevallen. Zeer mooie dames met een super goede service. Beter dan wat je over het algemeen krijgt in de redlights in Nederland en Duitsland.
Natuurlijk wil ik nog veel meer nieuwe clubs gaan ontdekken en uittesten. Ik hoop dat dit forum mij erbij kan helpen en mij wegwijs kan maken in de redelijk ondoorzichtige clubwereld. Ben benieuwd welke club het beste bij mij past. Verder heb ik vernomen dat er per 1 juli as. veel gaat veranderen in de Duitse clubwereld. Orale seks zonder condoom gaat worden verboden lees ik overal. Voor mij een domper omdat ik juist erg opgewonden raak van orale seks zowel passief als actief. Voor 1 juli wens ik dan ook nog zoveel mogelijk clubs te bezoeken om nog even optimaal te kunnen profiteren van de mogelijkheden die er nu nog zijn maar in de toekomst verboden zullen worden.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Even voorstellen, ik ben Befkont
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2017, 16:07:31 »
 :welcome: op RB Befkont!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Even voorstellen, ik ben Befkont
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2017, 18:06:20 »

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Even voorstellen, ik ben Befkont
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2017, 19:18:24 »
Nou, ik kan vanaf morgen weer op pad naar Duitsland :dance2 :pica :cheer:!!!!
Wat is er afgelopen zaterdag gebeurd? Op de terugweg naar Deventer waar ik woon, ik was die dag in Acapulco Gold geweest en daarna in Duisburg, heeft de koppakking van mijn oude Opel Corsa het definitief begeven. Moest de afgelopen tijd al regelmatig water bijvullen dus ik wist wel dat er iets niet pluis was met mijn oude wagentje. Kort nadat ik Duisburg verliet liep opeens de koelwater meter van mijn wagentje volledig in het rood. Ik kon nog net op tijd stoppen, de motorkap geopend en bleek dus dat het koelwaterbakje helemaal leeg stond. Waarmee heb ik bijgevuld? Ik had waterflessen bij me in de koelbox voor eigen gebruik en heb daarmee het systeem bijgevuld. Daarna snel de autosnelweg verlaten en bij een tankstation nog meer waterflessen gekocht want ik vreesde het ergste. Daarna om de 20 kilometer gestopt en steeds weer bijgevuld met water. Zodoende ben ik nog net thuisgekomen en het wagentje voor mijn woning geparkeerd. Gisteren keek in onder de motorkap bleek de olie geel gekleurd te zijn en mijn buurman vertelde me dat het einde verhaal was voor mijn Corsa'tje want om dit wagentje van 17 jaar oud te laten repareren overstijgt gewoon qua kosten de dagwaarde van het ding.
Vandaag dus maar op zoek naar wat anders en wat handelaars langsgereden. Ik leef helaas momenteel van een uitkering dus mijn budget is niet zo groot. Ik had 1500 euro te besteden voor een ander vervoersmiddel. Nu, het is geworden, een Renault Espace uit 2001. Nog geen 2 ton gelopen en van de tweede eigenaar die de wagen altijd bij de garage heeft laten onderhouden. En dat voor maar 995 euro minus 200 euro voor mijn Corsa'tje! 800 euro bijbetalen en Befkont kan weer op weg :steeringwheel: :pica. Zo'n wagen heb ik trouwens altijd al willen hebben en specifiek dit oudere type omdat de nieuwere veel mankementen schijnen te hebben. Alle rekeningen zitten erbij en mijn buurman die monteur is heeft de wagen technisch bekeken. Hij gaf volledig groen licht en bevestigde dat de wagen in een uitstekende staat verkeerd. Wat een lekkere wagen is dit zeg! Dikke 2 liter motor en nog geen 2 ton op de klok, die kan nog wel even mee. Wel wat anders dan mijn oude Corsa'tje die mij overigens voor het luttele bedrag van 1400 euro aanschafprijs wel 4 jaar trouw is geweest. Kijk dat was echt goedkoop rijden. Ik kreeg er nog 200 euro voor terug dus slechts 1200 euro afgeschreven in 4 jaar tijd! Dan lag je toch iedereen uit? Wel mooi ook dat ik nu weer in een grote wagen rijdt. Als kok verzorg ik soms weleens wat buffetjes voor familie, vrienden enzo en dan past dus precies alles in deze grote wagen. Met de Corsa was dit altijd een probleem en moest ik meerdere keren op en neer rijden. Voor de Corsa reed ik een Ford Mondeo wagon en die had ook zo'n heerlijk groot bagageruim. Daar pasten altijd al mijn spullen in. In deze Espace kan ik trouwens 6 dvp's :shakekontje vervoeren :lol want de wagen heeft 7 zitplaatsen!
Ik sta dus te popelen om met deze wagen één deze dagen richting Duitsland te rijden. Heb vandaag al behoorlijk wat proefkilometers gemaakt en het ding loopt als een tierelier :steeringwheel: :steeringwheel:  :great:
Ik ben dus weer helemaal blij.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Even voorstellen, ik ben Befkont
« Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2017, 19:32:57 »
Jij mag helemaal niet in het zwart werken als kok als uitkeringstrekker  ;D :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Even voorstellen, ik ben Befkont
« Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2017, 19:35:25 »
In deze Espace kan ik trouwens 6 dvp's :shakekontje vervoeren :lol want de wagen heeft 7 zitplaatsen!
Als die 6 DVP's dan maar hun handen op schoot houden. Dan breng je andere weggebruikers tenminste niet in gevaar  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Even voorstellen, ik ben Befkont
« Reactie #6 Gepost op: 29 mei 2017, 19:43:14 »
Jij mag helemaal niet in het zwart werken als kok als uitkeringstrekker  ;D :lol :lol :lol :lol :lol

Sssssssssssst ;D. Wat allemaal wel niet mag koch... :nofuck ;D