Auteur Topic: ANDREEA  (gelezen 11681 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANDREEA
« Gepost op: 29 april 2017, 17:56:45 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline snow.m

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
ANDREEA
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2017, 22:37:03 »
Andreea is een prachtige dame, Andreea. Ik had mijn oog er gelijk op laten vallen, maar het duurde even voordat ik contact kon maken. We zijn even op de hoge bank bij het grote scherm gaan zitten. Hier zit je lekker prive. Ze zei niet zo veel, maar ze begon mij al wel lekker te masseren, zodat ik lekker geil werd.
Na een kwartiertje zijn we naar boven gegaan. Ze ging zich eerst even opfrissen en kwam na 5 minuutjes geheel naakt terug. We vleiden ons op bed in een mooie kamer. Ze heeft een zeer strak lichaam en kleine tietjes. Ze zongzoent helaas niet. Haar kutje lekker gebeft en mij hierna lekker lang en langzaam laten pijpen. Dat deed ze prima. Hierna ging ze op mij zitten en ik heb haar lekker op mijn laten rijden. Hierna over gegaan in doggy en haar toen flink doorgeneukt. Een prima lang hoogtepunt zat er in. Ik mocht lekker lang in haar kut blijven, totdat ik helemaal klaar was.
We hadden nog 5 min. over, maar daar gebeurde niets meer. Ze is erg stil en maakte geen sfeer. Dus naar beneden en afrekenen. Alles was prima en ik zal nog wel eens aan haar denken !

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANDREEA
« Reactie #2 Gepost op: 4 oktober 2017, 22:20:16 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.