Auteur Topic: Keulen, Pasha, kamer 322, Roxanna (Roe)  (gelezen 7102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Keulen, Pasha, kamer 322, Roxanna (Roe)
« Gepost op: 1 mei 2017, 00:45:47 »
[box title=ROXANNA]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits
Leeftijd:         29
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                C
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Vingeren PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Keulen, Pasha, kamer 322, Roxanna (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2017, 00:47:29 »
Mooie meid. Bovengemiddelde raamservice. 50€/20 minuten. Herhaling hoeft niet zozeer 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Keulen, Pasha, kamer 322, Roxanna (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 1 mei 2017, 09:44:41 »
Gisteren heb ik voor het eerst te Pasha Keulen geneukt, met Roxanna, een mooie Roemeense van 29 lentes.

Roxanna heeft de kamer met nummer 322. Ze is zo'n 1,60m groot, heeft lang blond haar, een heel mooi gezicht (echt een leuk kopje), en stralende bruine ogen. Ze is normaal gebouwd, heeft een mooie C-cup en een quasi perfecte kont. Geen piercings of tattoos.

Eens op kamer, kreeg ik de kamerprijzen uitgelegd: 50€/20min, 80€/30min en 150€/60 min. Mij indachtig dat ik me niet in een saunaclub bevond en dat de service dus waarschijnlijk niet echt hoogstaand ging zijn, heb ik geopteerd voor 20 minuten aan 50€.

Eens mijn biljetje aan Roxanna overhandigd, ontdeden we ons beiden van onze kledij (en ik was wat blij, want deze dame heeft echt een geil lichaampje ;D) en nestelden we ons op het bed.

Roxanna begon me overal op mijn lichaam te zoenen, en werkte zich langzaamaan een weg naar beneden. Voor ik er erg in had, was ze me plots aan het pijpen, met condoom,maar dat plastiekje had ze zo subtiel aangebracht, dat ik het niet eens gemerkt had :o. Wat volgde was een meer dan uitstekende pijpbeurt (en het condoom stoorde absoluut niet, hoe, wat, waar 'ellende' na 1/07?? ;)).

Tijdens het pijpen, mocht ik spelen met Roxanna haar borsten, billen en mooie poes. Voor mij altijd een meerwaarde :)).

Na een tijdje vroeg Roxanna of ze verder moest 'blazen' of ik haar liever al wou neuken? KP is vooral een neuker, dus ik koos uiteraard voor de tweede optie 8).

Ik liet Roxanna zich op handen en knietjes installeren, en bracht mijn schacht bij haar nauwe poesje naar binnen (geen glijmiddel, jeuj :))). Ik begon traditioneel rustig aan en bouwde het tempo beetje bij beetje gevoelig op. Toen Roxanna haar kreunen luider en luider werd, en mijn orgasme dichter en dichterbij kwam, bedacht ik me dat het voor 50€ misschien toch geen slecht idee was, om even van standje te wisselen.

Ik liet Roxanna zich op haar rug leggen, en daalde als een engel uit de hemel op haar neer ;) :lol. Ik ben lekker rustig en intiem gestart en heb net als bij hondjes het tempo langzaamaan opgevoerd. Puur genieten ;D. Uiteindelijk ben ik met lange, diepe (niet al te harde) halen probleemloos klaargekomen in Roxanna haar mooie poes.

Kleine KP blij, en grote KP blij ;D.

Roxanna nam vervolgens nog rustig de tijd. We hebben ons allebei opgefrist, hebben nog gezellig nagepraat en met een innige knuffel heb ik na iets meer dan 25 minuten afscheid genomen van deze lieve, vriendelijke meid.

Herhalingsgevaar: goede ervaring met een mooie meid, maar vergeleken met Gabriella en Mandy in PHG, eerder op de dag, was het allemaal toch veel minder. Met andere woorden: herhalingsgevaar is heel klein.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum