Auteur Topic: Oudezijds Voorburgwal 83 boven, Aleisha Lynn  (gelezen 6723 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Oudezijds Voorburgwal 83 boven, Aleisha Lynn
« Gepost op: 6 mei 2017, 23:07:25 »
In een dwaze bij maar weer eens op een vrijdag avond naar het wallengebied getogen om te zien of er wat moois te zien was, en wellicht zelfs te neuken was. Het was weer megeadruk op de wallen, het blijft een toeristische magneet, dus college in Amsterdam, er is nu genoeg schade gedaan aan de wallen, er zijn meer dan genoeg ramen gesloten (helaas), en houd in stand wat er is, want eenmaal gesloten komt het niet meer terug, en is de stad een van haar belangrijkste attracties kwijt. Gratis advies van de boobmeister!

Maar goed, door de drukte toch alle straten en streegjes weer eens goed doorgelopen en mijn ogen de kost gegeven. er zit toch heel wat fraais in de avonduren, soms echt stunners. Helaas in het algemeen zeer arrogant, en als je even doorvraagt is het altijd dat er voor 50 Euro eigenlijk niets mag, en dat alles begint met 100 Euro tegenwoordig. Dat plus een ongeintresseerde blik hebben mij enige malen doen besluiten toch van de deal af te zien, ondanks dat het verdomt mooie dames waren. Er zat een nieuw tietenmokkel met zeker 1500 CC  :tietjes , maar ze wilde niets doen voor minder dan 100 Euro, en dat was dan echt een domper. Jammer voor haar, want ik zag haar in al die tijd wel steeds staan, maar niet geboekt worden. Beter een paar keer voor 50 Euro denk ik dan, dan de hele avond daar staan als toeristen attractie, en niets verdienen. Maar goed, de economische verdienmodellen van de dames van plezier zal ik wel nooit helemaal doorgronden, want 1: het zijn vrouwen met een andere logica, en 2, ze zijn echt soms te dom om gewoon goed geld te verdienen terwijl ze er top uitzien.

Na enkele rondes, en een lichte frustratie omdat er dan ook geen een echt leuke dame zat die bereid was haar diensten vanaf 50 euro aan tebieden, kwam ik dan toch een bijzonder fraai en met 1000CC borsten  :tietjes uitgerust model tegen. Hyperslank en getraind, dus met lichte buikspieren, een knap koppie, en lichtroze minikini aan stond ze te pronken op de Oudezijds Voorburgwal 83 boven. Niet het meest druk bezochte deel, maar een wandelaar was me net voor. Op zich ook wel weer goed, want dan kon ik gelijk even times hoe lang deze meneer bezig zou zijn, en dat zou een indicator kunnen zijn voor de geleverde service.

Ander potentieel goed teken was dat er een naambordje hing bij haar kamer. In het algemeen bedienen de wat betere dames zich daar van, zodat hun vaste klanten hen kunnen vinden en herkennen. Hier hing een bordje met de naam Aleisha Lynn. Even op mijn mobieltje opgezocht en na enige tijd vond ik haar met een filmpje op een instagram site genaamd 1000CC (vandaar dat ik ook gelijk de grootte van haar voorgevel wist!)

Na nog een rondje te hebben gelopen kwam ik weer bij haar kamer uit, er waren inmiddels 20 minuten verstreken, en de gordijnen waren nog dicht, dus dat zag er veelbelovend uit. Een paar minuten laten ging het gordijn weer open stond deze mooie mevrouw weer in fluoriserend roze voor haar raam. Betoverend mooi, dus toch maar naar boven gelopen, en gevraagd of 50 Euro mogelijk was. Dat was inderdaad mogelijk, maar dan alleen pijpen, en met haar lekkere voorgevel spelen, die wel topless zou gaan. Ja, je moet goed onderhandelen vooraf tegenwoordig. Geen optimale deal, amar haar looks gaven de doorslag, en dus naar binnen. Zij was binnen no time naakt, en god,wat een zalige body, en mooie grote siliconen borsten. Mooi rond, goed gevormd, en toch in verhouding met dat petite lichaam van haar. Ik dus ook snel uitgekleed, en daarna kon het gaan beginnen. Zij ging met haar kontje naar me toe zitten, pakte mijn hand en legde die nadrukkelijk op haar grote tiet, en ze gaf aan dat ik naar hartelust mocht doen met die dingen wat ik wilde. Natuurlijk niet aan dovemans oren gezegd, en dus lekker gevoeld, gekneed etc. terwijl zij een rubber plaatste op mijn stijve jongeheer, waarna ze begon te pijpen, en wat aan mijn ballen zat. Vrij hard, ietwat pijnlijk zelfs, maar met veel enhousiasme. Zeker met de bedoeling om me snel klaar te krijgen , maar de boobmeister hield zich onder controle en liet dit fijne Braziliaanse dametje (van de blanke soort) haar ding doen. Pijpen was niet optimaal, haar lekkere tieten wel, en ik stond dus wel stijf, maar kwam nog niet. het duurde mevrouw dus ook wat lang, dus draaide ze zich om, legde mijn beide handen nu op haar tieten, en begon met met wat olie te trekken. Op zich lekker, maar wederom wat hardhandig, dus ik gaf aan het zelf wel te doen, en tegelijkertijd met haar tiet te willen spelen. Dat was oke, maar het gebruikelijke Amsterdamse " je hebt niet veel tijd meer" terwijl we nog niet meer dan 10 min. bezig waren kwam eruit, en of ik niet 50 euro bij wilde lappen om ook te neuken. De verleiding was grot, want zo een heerlijke hardbody met lekker tieten had ik al weer een tijd niet gezien, maar toch afgeslagen, want hetw as geen se4rvice topper, en ik had twijfels over haar neukkwaliteiten. Ja, een vriendje kan er waarschijnlijk dagen op losgaan en zal zalig verwend worden, maar een klant niet helaas. Dus na enige handwerk bij mezelf en spelen met die lellekere tieten toch lekker klaar gekomen, waarna ik mezelf schoon moest maken met een tissue, en wel even mocht wassen.

Toch nog even een gesprekje weten te voeren, en madam is blijkbaar ook werkzaam in Zwitserland af en toe, vandaar dat ze 50 euro dus eigenlijk veel te weinig vind.

Voordelen: optisch een bijzonder lekker ding, hardbody eerste klas, bijzonder goed getraind, en zalige grote 1000CC tieten waar je naar hartelust mee mag spelen. Praatje na de daad, en drie zoentjes bij vertrek.
Nadelen: afwerkservice, tijddruk, proberen uit te pezen, en geen schoonmaak bij de klant na klaarkomen.

Herhalingsgevaar: niet heel groot vanwege de geleverde service. Het zou een topper kunnen zijn met rijen voor haar kamer bij een betere service, want haar lichaam is echt prachtig.

Link naar haar filmpje (dame met de roze bikini):

http://www.pictaram.club/share/BS3xAR2lqkV

Megaboob
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2017, 23:52:59 door Megaboob »
Bigger is better!
Plastic fantastic!