Auteur Topic: Adèle  (gelezen 6964 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Adèle
« Gepost op: 7 mei 2017, 18:32:01 »
ADELE (PSR) - Flopdame: coping with disaster
Bij deze recensie


Paspoortje


[box title=Adele]
Land:             Roemenië
Taal:             Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         22-25 (geschat)
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m - 1m65
Ogen:          donkerbruin
Model:            slank
BH:             B
Kontje:          normaal
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Massage (licht)
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Goede presales
- Kamergang minder, we begrepen elkaar toch niet zo goed en werd overschaduwd door de vorige
- Mijn prestaties schoten er ineens ook mee in
[/box]
[box title=extra info]
NOTA: !!! Ik ga vanaf heden in de paspoortjes geen pzc- en aanverwante activiteiten meer vermelden.
[/box]


DVP-Catalogus gewoon een uit de duizend 'Hallo-wie-geht's Roemeentje'. Verder weet ik geen type te melden.
 
 
Bijzonderheden

Een mooie dame maar niet bijzonder mooi, wel innemend en aan de vrolijke kant. Ze heeft lang zwart haar, in haar gezichtskenmerken deed ze me aan Diana denken uit Babylon. Automatisch maakte me dat sceptisch alsof alle DVP's die wat op de Tjechische Diana lijken bad service geven. Een klant die haar betaalde aan de lockers zei me echter tevreden te zijn van haar. Toen ze later naast me kwam liggen in de fitness, heeft die opmerking m'n waarschuwingssysteem stil gezet.
 
Lichamelijk was ze wel mooi maar heeft niet het babe-gehalte. Een Roemeens girl-next-door geval. Op kamer eentje die graag vroeg of ik al klaar kwam. Not done.
 
 
Presales
 
Simpelweg goed. Als het goed is zeg ik dat ook. We lagen naast elkaar in het schommelbed waar ik wat uit rustte. We luisterden wat Manele songs, denk dat we er 3 kwartier of zo lagen. We kusten. Daarna vroeg ze op kamer te gaan. Ik had eigenlijk met een van de 2 willen gaan die op de bank ernaast zaten toen ik ze ontwaarde. Had ik bruutweg van gedachten moeten veranderen?
 
 
Kamer
 
Kamer 4 beneden. Een kleine kamer waar het gauw te warm werd, had gelukkig ook een venster dat je kon open zetten. Heeft regelbare verlichting. Het bed herinner ik me als kleiner dan deze van de vorige sessie in de bovenverdieping. Adele wou geen andere nemen want het was alles egal.
 
 
Sessie (30min)

Een sessie dat wat moeizaam verliep en hoewel ik dacht dat ze wel wist wat ik graag had in het voorspel, wist ze dat toch niet zo goed. Ze was eerder afstandelijk en het nadeel hier was uiteraard dat de sessie met Ilona eerder deze kamergang makkelijk overschaduwde met deze lauwere service. Should have known it. Ze vroeg ook vaak of ik al kwam. Ik benadrukte haar dat niet meer te vragen omdat dit averechts werkt. We hebben verschillende standjes geprobeerd (zij onder, doggy) maar het wou helaas net niet lukken. Dan maar met de hand het orgasme afgedwongen terwijl ik met m'n andere hand haar lichaam streelde, haar borsten streelde,...dat voelt altijd aan als laatste redmiddel, dat handwerk 'omdat het anders niet meer gaat'. Ze deed wel haar best maar niet met de passie die ik eerder die dag meemaakte. Dat is de pech eigenlijk. Ik heb dan maar bij neergelegd tevreden te zijn daarmee. Ik kon wel klaarkomen en ze bleef me plezieren op haar manier en dat heeft de kamergang wel gered. Een totale ramp werd het gelukkig niet maar herhalingsgevaar is nihil hier. Zoals gezegd lijkt ze wat op Diana maar met bruine ogen en kleiner van gestalte. De service is wel iets beter maar niet wat de presales deden vermoeden want die waren wel goed.
 
 
Afsluiten
 
Snel alles afruimen, betalen en klaar. 50€ overhandigd maar niet met enthousiasme.
 
 
Aftersales
 
Geen, het was bijna tijd, de club ging sluiten.
 
 
Conclusie en score
 
Service eerder afstandelijk, wat haastig door te vragen of ik al kwam. Dat is steeds een domper op de vreugde. Op een TMM lijken van een andere club helpt dan zeker niet. Het is een les niet zomaar op de ervaring van een andere beer af te gaan en te stellen: 'het zal voor mij ook wel goed zijn'.
 
Score 4/10
Presales: ***
Me: **
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2017, 18:37:38 door Vazkor »