Auteur Topic: CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN  (gelezen 12221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Gepost op: 11 mei 2017, 17:38:13 »
Ook interessant om weten, de prostitutiecijfers van de Antwerpse politie:
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2017, 17:46:27 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2017, 10:26:22 »
Ook interessant om weten, de prostitutiecijfers van de Antwerpse politie:
En alweer gaan we die cijfers met een korreltje (ach, een hele berg) zout lezen .....
1500 raamprostituees, 't zou zomaar kunnen als je 't over 't hele jaar 2016 bekijkt, er is namelijk een komen en gaan van dames in ramenbuurten, net als in clubs en dergelijke ....

De nationaliteiten nu ....
728 uit Roemenië .... zou zomaar kunnen
229 uit Bulgarije .... zou zomaar kunnen

Maar dan .... op plaats 3, 4 en 5  .....
Spanje       :-\   .... 190 ... GEEN ENKELE SPAANSE MEID WERKT ER IN HET SKW .... MAAR DAN OOK GEEN ENKELE ...'t zijn allemaal latina's, die via Spanje ons land hebben gevonden...
Nederland   :-\   ...ook het gros Latina's, op een Manar na, die dan weer Marokkaans is  ;D
België   :-\   ...... dat zullen dan wel de Thaisen zijn die met een Belg gehuwd zijn, op een bejaarde dame na ...

Dat verklaren ze dan dat de Zuidamerikaanse meiden of transkes meestal een Spaans of Nederlands paspoort hebben   .... ze hebben gewoon een adres in Spanje, zo zijn ze Europa binnengekomen ....

Indien je dus deftig opzoekwerk doet, cel prostitutie, kom je tot de volgende vaststelling:
1. Roemeense dames : 48 percent
2. Latina's : 30 - 35 percent
3. Bulgaarse dames:  15 percent
4. Andere dames (Nederlandse, Belgische, Duitse, Poolse, Russische, Afrikaanse): ongeveer 10 percent

Met die opmerking dat ze 't Keteltje niet als prostitutie beschouwen, of ze mogen er 200 Afrikaansen bijpoten ('t keteltje ligt buiten de gedoogzone, en is dus geen prostitutie toch, cel prostitutie) .... pikant detail ...'t keteltje is voor de tweede maal dicht (voor 3 maand, en gisteren stond er een bussel Keteltjesdames voor de deur van de 7e Hemel, en nog een bussel zat er binnen)

Dat zal er wat meer op trekken ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2017, 10:46:32 »
Men heeft het in het verslag over "nationaliteiten": waarschijnlijk hebben de meeste Latina's  inderdaad de Spaanse nationaliteit ( het grootste deel van Latijns-Amerika was immers ooit Spaanse kolonie) en hebben ze ook hun vast adres in Spanje; daarover hebben we het eerder al gehad ...Wat de "oorspronkelijk Spaanse dames" betreft, ken ik er momenteel maar twee: Rosita (VT37; Spaanse vader/Dominicaanse moeder), en Sandra, een dame die tot vier jaar geleden in het skw werkzaam was, en op Paaszaterdag (15 april jl.) is teruggekeerd in VT (geen vast raam).
En als het over Belgische dames gaat: je weet toch ook heel goed, sexmachine, dat er momenteel heel zeker één echte Antwerpse (dus geen Thaise) werkzaam is....En er zijn nog andere Belgische hoor: b.v. Lydia (VT24), Antwerpse Natascha (SS37) of Franstalige Marylène (VT, maar geen vast raam).
En wat de Nederlandse betreft: Latina Laura op VT36 b.v. heeft de Nederlandse nationaliteit. Ook niet te vergeten: de overzeese gebieden St.-Maarten, Aruba en Curaçao behoren nog steeds tot het Koninkrijk Nederland ! En ook Manar zal wel de Nederlandse nationaliteit bezitten zeker !
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2017, 11:17:25 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2017, 12:04:34 »
Men heeft het in het verslag over "nationaliteiten": waarschijnlijk hebben de meeste Latina's  inderdaad de Spaanse nationaliteit ( het grootste deel van Latijns-Amerika was immers ooit Spaanse kolonie) en hebben ze ook hun vast adres in Spanje; daarover hebben we het eerder al gehad ...Wat de "oorspronkelijk Spaanse dames" betreft, ken ik er momenteel maar twee: Rosita (VT37; Spaanse vader/Dominicaanse moeder), en Sandra, een dame die tot vier jaar geleden in het skw werkzaam was, en op Paaszaterdag (15 april jl.) is teruggekeerd in VT (geen vast raam).
En als het over Belgische dames gaat: je weet toch ook heel goed, sexmachine, dat er momenteel heel zeker één echte Antwerpse (dus geen Thaise) werkzaam is....En er zijn nog andere Belgische hoor: b.v. Lydia (VT24), Antwerpse Natascha (SS37) of Franstalige Marylène (VT, maar geen vast raam).
En wat de Nederlandse betreft: Latina Laura op VT36 b.v. heeft de Nederlandse nationaliteit. Ook niet te vergeten: de overzeese gebieden St.-Maarten, Aruba en Curaçao behoren nog steeds tot het Koninkrijk Nederland ! En ook Manar zal wel de Nederlandse nationaliteit bezitten zeker !
Ja, en geen enkele latina (of bijna geen enkele) heeft de Spaanse nationaliteit .... ze bedoelen gewoon Spaanssprekend, de oenen ...

Ik ken hopen latina's die zelfs geen geldig paspoort hebben om in België te kunnen blijven, maar ze mogen van de cel prostitutie wel in het skw werken .... die plaatsen ze onder de noemer Spaans, enkel en alleen omdat ze via daar naar hier zijn gekomen of Spaans spreken ...

Je haalt ook ENKELE gevallen aan, de Belgische kolonie zal niet groter zijn dan 10, net zoals de Nederlandse kolonie .....
Manar zal naar alle waarschijnlijkheid de dubbele nationaliteit hebben,  net zoals Jennifer My love (VR4/1), en daarmee zal 't vat bijna af zijn ......

Jouw Rosita Spaans? Zo Spaans als mijn moeder ja .... niet dus, maar goed, als jij dat wil geloven, is dat erg fijn  ;D

Het belangrijkste is, dat hun cijfers helemaal fout zijn ..... en de tweede grootste groep is Spaans(sprekend) ....

Het zou veel makkelijker zijn indien ze de dames indelen naargelang de "streek van herkomst":

Oost-Europees
Latina's
Afrikaans
West-Europees

En dan zal ik daar maar meteen een percentage opplakken, daar heb ik namelijk geen register of registraties voor nodig, enkel 2 ogen, en dan rekening houden met de echte afkomst, het zou een veel beter beeld scheppen van wat er zo allemaal zit .... :
Oost-Europees: 40 - 45 %
Latina's: 30 %
Afrikaans (keteltje incluis): 20 %
Andere (West-Europese en andere vreemde continenten  ;D    ): 5 tot 10 %



Ze kunnen namelijk moeilijk gaan vermelden dat 80 tot 90 percent van de "Spaanse" dames geen wettige verblijfsvergunning hebben in België, laat staan een werkvergunning ...... dat zet de cel prostitutie niet in de gazet, zo dom zijn ze nu nog net niet (en ik schat ze wel erg dom in voor de rest, heel erg dom) ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2017, 12:15:42 »
Ben je ooit in Spanje geweest of ken je in je privé-omgeving Spaanse vrouwen ? Blijkbaar niet ;D, want dan zou je moeten weten dat Rosita een typisch Spaans uiterlijk heeft; ze zijn immers niet allemaal bruin, moet je b.v. maar eens naar een film van PEDRO ALMODOVAR kijken...
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2017, 12:21:42 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #5 Gepost op: 12 mei 2017, 12:58:53 »
Ben je ooit in Spanje geweest of ken je in je privé-omgeving Spaanse vrouwen ? Blijkbaar niet ;D, want dan zou je moeten weten dat Rosita een typisch Spaans uiterlijk heeft; ze zijn immers niet allemaal bruin, moet je b.v. maar eens naar een film van PEDRO ALMODOVAR kijken...
Een keer of twintig .... Ik ken geen Spaanse vrouwen, enkel latina's .....   ;D ;)
Jij bent blijkbaar in Swentibold geweest, als ze je alles wijsmaken, daar heeft Albert ook Paola gevonden ... en ze willen allemaal met u trouwen .... volgende (zou de doktoor zeggen)    :lol :lol_hitting:

Jij moet eens naar de Duitse saunaclubs, daar maakt iedere Roemeense je wijs dat ze uit Spanje komt, is nog straffer dan een latina die je dat wijsmaakt, dus ik begrijp je verwarring  ;D ;D ;D :-\

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #6 Gepost op: 12 mei 2017, 16:07:30 »
Roemeense en Bulgaarse dames hebben mij (in het skw) ook al proberen wijs te maken dat ze Spaans of Italiaans waren hoor, dat is helemaal geen nieuws voor mij ;D :-P, en daar ben ik dan ook nooit ingetrapt ...Van Rosita ben ik wel degelijk 100 % zeker, dat merk je trouwens ook aan de taal die ze écht machtig is, aan de foto's van haar kinderen die ze me getoond heeft, en aan de contacten die ze onderhoudt met sommige van haar collega's, toch wel allemaal Latina's zeker.... :035:
Overigens heb ik in het verleden in mijn privéleven meerdere "echte" Spaanse vrouwen (of meisjes) gekend, o.a. buren en/of vriendinnen van mijn dochters; ik heb ook bijna alle films van PEDRO ALMODOVAR gezien en weet dus wel degelijk waarover ik het heb ! :dance2
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2017, 16:18:00 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #7 Gepost op: 12 mei 2017, 16:15:40 »
Roemeense en Bulgaarse dames hebben mij (in het skw) ook al proberen wijs te maken dat ze Spaans of Italiaans waren hoor, dat is helemaal geen nieuws voor mij ;D :-P, en daar ben ik dan ook nooit ingetrapt ...Van Rosita ben ik wel degelijk 100 % zeker, dat merk je trouwens ook aan de taal die ze echt machtig is, aan de foto's van haar kinderen die ze me getoond heeft, en aan de contacten die ze onderhoudt met sommige van haar collega's, toch wel allemaal Latina's zeker.... :035:

Be(t)dweter toch, daar moet je zo oud voor geworden zijn .....
Ja, Dominikaanse dames zijn de Spaanse taal niet machtig, die praten Grieks   ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #8 Gepost op: 12 mei 2017, 16:23:07 »
Wat bedoel je nu eigenlijk ?Dat Rosita Dominicaanse is ? Haar moeder is dat wel degelijk wat afkomst betreft.
Ik dacht eerder dat je aanvankelijk wou insinueren dat Rosita Oost-Europees zou zijn, en zie dit alles als een bevestiging van wat ik verkondigd heb, nl. dat ze (h)oerspaans is... ;D ;)
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2017, 16:29:14 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #9 Gepost op: 12 mei 2017, 16:43:19 »
Wat bedoel je nu eigenlijk ?Dat Rosita Dominicaanse is ? Haar moeder is dat wel degelijk wat afkomst betreft.
Ik dacht eerder dat je aanvankelijk wou insinueren dat Rosita Oost-Europees zou zijn, en zie dit alles als een bevestiging van wat ik verkondigd heb, nl. dat ze (h)oerspaans is... ;D ;)
Neen, ik stelde enkel dat er GEEN Spaanse dames in het skw zitten, geen enkele van de 1500 dames, terwijl die groep volgens cel prostitutie de derde grootste werkende groep is .........

Ze is een (h)oer, maar van geen kanten Spaans ..... ze is zo Dominikaans als Maria, Raquel, Anita, Jennifer, en andere Kirsi's  ;D ;)

Ik insinueer niks, bet(d)weter, jij laat je nogal wat wijsmaken .... straks ga je ook nog zeggen dat jouw Ista een Spaanse is .... omdat ze Spaans spreekt .... den ben jij een Ollander, want je spreekt toch Nederlands  :party0036: :party0036: :party0036: :party0036:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #10 Gepost op: 12 mei 2017, 16:47:50 »
En toch blijf ik erbij dat Rosita, net als de meeste van de andere door jou opgesomde dames, de Spaanse NATIONALITEIT heeft...sic ;D
Voor mij vertelt het prostitutieteam de waarheid !
Discussie voor mij dus gesloten...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #11 Gepost op: 12 mei 2017, 19:37:46 »
.
En toch blijf ik erbij dat Rosita, net als de meeste van de andere door jou opgesomde dames, de Spaanse NATIONALITEIT heeft...sic ;D
Voor mij vertelt het prostitutieteam de waarheid !
Discussie voor mij dus gesloten...
Allee, als je nog drie dagen zegt dat er veel Spaanse dames zitten in het skw, ga je het zelf nog geloven ook, dus waarom stoppen met jezelf blaaskes wijs te maken  :-\ ;D ;)

Het ging dus over de cijfers van de cel prostitutie, compleet foute cijfers, en enkel en alleen omdat drievierde van die "Spaansen" illegaal in Belgenland zitten  ;D

Discussie gelukkig gesloten.
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2017, 08:53:17 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #12 Gepost op: 14 mei 2017, 08:55:45 »
Die "Spaansen" zouden dus illegaal in ons land verblijven ? Stop toch asjeblief met die onzin en bekijk de bijlage ! ;D

 
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2017, 09:02:19 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #13 Gepost op: 14 mei 2017, 09:04:26 »
Die "Spaansen" zouden dus illegaal in ons land verblijven ? Stop toch asjeblief met die onzin en bekijk de bijlage ! ;D
Het zijn geen Spaansen, maar daar is je verstand te klein voor .......
Slimmeke, het is niet omdat ze geregistreerd zijn bij de cel prostitutie dat ze daarom ook legaal in België zijn...

Die registratie bestaat namelijk al van 2001, en toen stonden er honderden Roemeensen en Bulgaarsen geregistreerd ..... allemaal "illegaal" aan het werk aangezien die toen domweg nog geen deel uitmaakten van de EU en geen verblijfsvergunning hadden; laat staan een werkvergunning

Waar het jij die 15 jaar geleefd? Onder een steen?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #14 Gepost op: 14 mei 2017, 09:14:04 »
Vermits je praktisch op elk bericht dat ik plaats negatief reageert-meer nog: het steeds met de grond gelijk maakt...- stel ik voor dat je vanaf nu zelf de beTweter uithangt, wel degelijk zonder "D" , want  mijn ervaring heeft geleerd dat je van dat "bed" blijkbaar ook geen kaas hebt gegeten ! ;D :17:
En mededelingen in de privésfeer hou je best achterwege; die tonen overigens alleen maar aan hoe "kort" je geheugen wel is...
Mijn laatste mededeling op dit forum is -hoe kan het anders ?- dat mijn volgende bezoek in het skw er één bij een Spaanse (sic) dame zal zijn ! Maar daarover zal je op dit forum dus niets vernemen !
Discussie voor eens en voor ALTIJD gesloten ! ;D
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2017, 09:24:09 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...