Auteur Topic: CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN  (gelezen 12245 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #15 Gepost op: 14 mei 2017, 09:32:21 »
Vermits je praktisch op elk bericht dat ik plaats negatief reageert-meer nog: het steeds met de grond gelijk maakt...- stel ik voor dat je vanaf nu zelf de beTweter uithangt, wel degelijk zonder "D" , want daar heb je blijkbaar ook geen kaas van gegeten ! ;D :17:
En mededelingen in de privésfeer hou je best achterwege.
Mijn laatste mededeling op dit forum is -hoe kan het anders ?- dat mijn volgende bezoek in het skw er één bij een Spaanse (sic) dame zal zijn !
Discussie voorgoed gesloten ! ;D
Ha ha, dat dacht jij .....
Ach, voor de twintigste keer alweer ........

Ik maak je niet met de grond gelijk, ik vertel enkel en alleen dat de Spaanse dames niet in het skw zitten, en dat dat een truukje is van de cel prostitutie om niet te moeten toegeven dat er latina's zitten .... jij gaat dan toch alles persoonlijk opnemen ....  :happy :ladyred

Jij hebt toch ook ogen (alhoewel alhoewel        ;D ;)   ) ..... al die Dominikaansen die er zitten, en al die transkes, allemaal latina's, geen enkele Spaanse ... en dat weet jij goed genoeg ..... het zou kunnen dat er eentje een Spaans paspoort heeft, maar 190 .....   goed lachen .....
Die info heb ik trouwens van de Marias, de Raquels en de andere latinas die ik geregeld bezoek ..... of denk je dat die voor hun plezier steeds enkele maanden wegblijven uit Europa, nadat ze 6 maand hebben gewerkt ..... indien ze de Spaanse nationaliteit hadden, moesten ze Europa niet uit na een periode van maximum 6 maand  ..... dit is dus om terug een (toeristen)visum te kunnen krijgen, voor maximum 6 maand, en daarna terug een tijd Europa uit (detijd nodig om een nieuw visum te versieren) en zo herhaalt zich dat keer op keer ....
Dat visum hebben ze wel degelijk nodig om het vliegtuig op te kunnen (en terug te kunnen), want een officieel adres hebben ze hier NIET ..... ze wonen zogenaamd op hotel, maar huren wel allemaal een huis, maar ze mogen zelfs met dat visum hier niet wonen / werken ..... begrijp jij dat dan niet .... toeristenvisum is om op verlof te komen .... de cel prostitutie wil geen hetze dat er illegalen werken (illegaal op werkgebied dan, met een toeristenvisum mag je absoluut enkel de toerist uithangen)

Of denk je dat die dames allemaal een schijnhuwelijk (hoeveel hebben het jou al voorgesteld te huwen) willen voor uw schoon ogen, of voor eender wie zijn schoon ogen, betwetertje ...

Ik was dus begonnen met te zeggen dat je die cijfers van de cel prostitutie met een berg zout moet nemen, vooral de Spaansen, en dan valt toch heel die publicatie in het water , want ze vertegenwoordigen de derde grootste groep .... en geen Spaanse te zien in heel het skw, op een verdwaalde die jou doet geloven dat ze Spaanse is .....

Das wars, veel plezier bij je Rosita, Ista is nog niet terug, die is namelijk haar papieren in "Spanje" in orde aan het maken  :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #16 Gepost op: 14 mei 2017, 09:37:03 »
... mijn ervaring heeft geleerd dat je van dat "bed" blijkbaar ook geen kaas hebt gegeten ! ;D :17:
Verklaar je nader, aub, ik lach ook eens graag .... jouw ervaring die iets te maken heeft met mijn bedervaringen of prestaties ....  :-\ :-\ :-\ ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #17 Gepost op: 14 mei 2017, 10:03:19 »
Ik wacht op de "sextapes" die bet(d)weter over mij schijnt te hebben .... publiceren die handel, in geschreven versie, zodat iedereen kan meegenieten van mijn "wanprestaties" .... daarvoor betaal ik hen ook zwijggeld, ik ben namelijk zeer slecht in bed     :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

En even serieus, het is toch wel eens om goed mee te lachen .....
Jarenlang hebben  de hoertjes ons wijsgemaakt dat ze andere nationaliteiten hebben:
Albanesen (rond de jaren 2000 een grote groep) waren allemaal Italiaans of Grieks (het hing ervan af waar ze het water overgezwommen waren)
Roemeentjes waren allemaal Spaans (omdat ze een mondje Spaans spreken en veelal destijds eerst in Spanje werkten tot ze 18 waren)

Nu de dames het hebben opgegeven ons (toch daarover) blaaskes wijs te maken ........   (buiten een enkele Roemeense die Moldavisch wenst te zijn) ............ gaat de cel prostitutie van alle "latina-meiden en transkes" Spaansen maken   ;D ;D ;D ;D ;D
Gekker moet het niet worden ....... 

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #18 Gepost op: 14 mei 2017, 10:08:36 »
Die "Spaansen" zouden dus illegaal in ons land verblijven ? Stop toch asjeblief met die onzin en bekijk de bijlage ! ;D
Het zijn geen Spaansen, maar daar is je verstand te klein voor .......
Slimmeke, het is niet omdat ze geregistreerd zijn bij de cel prostitutie dat ze daarom ook legaal in België zijn...

Die registratie bestaat namelijk al van 2001, en toen stonden er honderden Roemeensen en Bulgaarsen geregistreerd ..... allemaal "illegaal" aan het werk aangezien die toen domweg nog geen deel uitmaakten van de EU en geen verblijfsvergunning hadden; laat staan een werkvergunning

Waar het jij die 15 jaar geleefd? Onder een steen?
Hé Slimmeke, je hebt het over 2001, maar die pandkalender werd maar in 2015 ingevoerd !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #19 Gepost op: 14 mei 2017, 10:16:55 »
Die "Spaansen" zouden dus illegaal in ons land verblijven ? Stop toch asjeblief met die onzin en bekijk de bijlage ! ;D
Het zijn geen Spaansen, maar daar is je verstand te klein voor .......
Slimmeke, het is niet omdat ze geregistreerd zijn bij de cel prostitutie dat ze daarom ook legaal in België zijn...

Die registratie bestaat namelijk al van 2001, en toen stonden er honderden Roemeensen en Bulgaarsen geregistreerd ..... allemaal "illegaal" aan het werk aangezien die toen domweg nog geen deel uitmaakten van de EU en geen verblijfsvergunning hadden; laat staan een werkvergunning

Waar het jij die 15 jaar geleefd? Onder een steen?
Slimmeke, je hebt het over 2001 maar de "echte" pandkalender is maar in 2015 ingevoerd...
Bet(d)weter.......
De registratie op de Oudaan bestaat al sinds 2001 / 2002 ...... daar moeten de dames zich registreren voor aanvang van de activiteiten, anders mogen ze domweg niet in het skw werken ....
De pandkalender is deze registratie na 15 jaar die ze  in een app gegoten hebben, zodat ze nu met een ipad rondrijden en rondlopen en de werkelijke aanwezigheidsregistraties ook kunnen controleren. Het enige verschil tussen 2002 en 2017 is dat nu de pandkalender digitaal is. En dat de pandjesverhuurders nu dagdagelijks (of wekelijks) de aanwezigheidslijsten doorgeven (en hoe doen ze dat, aan de hand van de dames die de huur betalen voor die week en dan ook de sleutels krijgen voor die week) via internet (een app of en webbased tooltje, ik vermoed via een app)

Vroeger moesten de dames vooraleer ze aan het werk konden zich ook registeren op de Oudaan (op dat gebied sta je dus echt 15 jaar achter met je info) ..... anders kregen de pandjesverhuurders een boete en werden de dames uit het pand verwijderd .....
De politie heeft dus al sinds 2001 / 2002 inkijk op wie er in het skw zit, alleen is het met de digitale pandkalender veel makkelijker controleerbaar ter plaatse.

Kijk, ik ben al blij dat je terug bent van je Spaanse furie, want je ging niet meer schrijven, maar je Spanse furie bezoeken .... hoe was het ....
Welkom terug  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #20 Gepost op: 14 mei 2017, 10:26:30 »
Mij maak je niet wijs dat de politie controles uitvoert i.v.m. de identiteit van de sexwerkers zonder daarbij hun legaliteit te betrekken; dat zou toch nogal serieus door de bocht zijn...En terzijde: als je de Spaanse nationaliteit hebt, is er helemaal geen visum nodig, enkel een verblijfsvergunning als je langer dan drie maand wil verblijven...Er zijn heus wel Latina's die langer aanwezig blijven hoor !Waarschijnlijk laat je je oren te veel hangen aan de Latina's die jou van alles wijsmaken... :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #21 Gepost op: 14 mei 2017, 11:24:01 »
Mij maak je niet wijs dat de politie controles uitvoert i.v.m. de identiteit van de sexwerkers zonder daarbij hun legaliteit te betrekken; dat zou toch nogal serieus door de bocht zijn...En terzijde: als je de Spaanse nationaliteit hebt, is er helemaal geen visum nodig, enkel een verblijfsvergunning als je langer dan drie maand wil verblijven...Er zijn heus wel Latina's die langer aanwezig blijven hoor !Waarschijnlijk laat je je oren te veel hangen aan de Latina's die jou van alles wijsmaken... :lol_hitting:
Zucht zucht zucht toch bet(d)weter ....

Je leest toch slecht ...
In het skw is het "toegelaten" te werken zodra je geregistreerd bent op de Oudaan (Cel Prostitutie), wettelijke verblijfsvergunning of niet, dat doet niet terzake.
Of hoe verklaar jij anders dat er sinds 2001 (invoering van de meldingsplicht en registratieplicht) in het skw Roemeensen en Bulgaarsen werkten, terwijl dat wettelijk verboden was in Europa (jij komt dus echt vanonder een steen terecht) ....
Lees eens bij over club Relax in mol van het gezegende jaar des heren 2005-2006, 2 Roemeentjes werden opgepakt in Mol, de cel ingestoken en kregen een uitwijzingsbevel ... die zijn de dag nadien doodleuk naar de Oudaan zich gaan registeren en die mochten onmiddellijk aan het werk in het skw  ..... hoe ik dat weet ... dat was de Spaanse (Roemeense) tweeling en ik ben ermee naar de Oudaan gereden (nadat ik hen uit kasterlee bij de flikken ben gaan weghalen) en heb hen geholpen met de registratie bij de politie, rechtstreeks van kasterlee naar de Oudaan gereden, en ze waren dezelfde avond nog aan eht werk .... GEEN WERKVERGUNNING  ... GEEN VERBLIJFSVERGUNNING ... WEL EEN BEVEL TOT UITZETTING UIT BELGIË BINNEN DE 48 UREN

Wie praat er van 3 maand? Ik schrijf en schreef 6 maanden, en jij weet zo goed als ik dat er geen 5 echte Spaansen in het skw werken, je bent gewoon zo koppig als een steenezel .....

Ik word niks wijsgemaakt door latina's, bet(d)weter, ik heb mee de papierenwinkel van sommige meiden uit de Dominikaanse proberen in orde helpen maken in Antwerpen ..... geen enkele Spaanse connectie ... geen wettelijk adres .... geen werkvergunning ... enkel Dominikaans, met een toeristenvisum van 6 maanden .... allemaal (tenzij ze in Duitsland, België of Nederland gehuwd zijn)

Je mag van mij 10 Spaanse dames opnoemen in het skw, ik vraag niet je niet de 190 op te noemen, 10 is genoeg ....  jouw zogenaamde Spaanse Rosita mag je meetellen, dan kom je er nog maar aan 2

De politie doet geen controle ivm legaliteit .... anders zouden er nooit Albanesen, Roemeensen of Bulgaarsen voor 2009 in het skw mogen gewerkt hebben, want die kregen geen werkvergunning ..... maar jij leest dus enkel wat je graag leest, anders zou je volmondig toegeven dat die Spaansen niet in het skw werken...... 

Zoek 5 Dominikaansen, dus zogenaamd Spaansen (buiten die gehuwd zijn in NL, BE en DE) die hier een werkvergunning hebben, en ik betaal je een bak Duvel ......
Ik kom niet van onder een steen of uit een ei, dames uit Spanje hebben geen werkvergunning nodig hier...... en dan besluit jij maar dat alle dames Spaans zijn ..... die flikken maken jou ook alles wijs ....    :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
CIJFERS CEL PROSTITUTIE ANTWERPEN
« Reactie #22 Gepost op: 14 mei 2017, 15:57:32 »
Sexmachine als chauffeur van illegale dames, wie had dat nou ooit gedacht..... Sexmachine een 🌷
Zoals de Roemeentjes zeggen   :lol_hitting:

In Nederland hebbenLatina's met een Spaans paspoort overigens ook niet automatisch een werkvergunning. Dat was die zaak van 2 of 3 jaar geleden in Lemiers met een dame, waarvan de boekhouder ten onrechte in de veronderstelling was dat zo'n "Spaans" paspoort automatisch tot een werkvergunning leidt.