Auteur Topic: Jana (ex Jessy Sixsens) Tsjechië  (gelezen 20019 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Jana (ex Jessy Sixsens) Tsjechië
« Gepost op: 18 april 2011, 21:39:02 »
haarkleur/-lengte: bruin
ogen: bruin 
lengte: 1,70
postuur/cupmaat: slank/natuurlijk B
nationaliteit/taal: Tsjechië/Duits
leeftijd: ongeveer 31
tatoeages/piercings: ja/nee
service: PZC, NMC, tongzoenen, beffen, knuffelen, strelen, massage, samen douchen, vingeren,   
opmerkingen: al van haar twaalfde leeft ze in Duitsland, voelt goed aan wat je graag hebt, masseert uitstekend, goede voor en na-service, gaat mee in de HWP, varieert tijdens het neuken (langzaam, erotisch maar ook lekker wild), tongzoenen en pijpen erg goed  ;).   

« Laatst bewerkt op: 20 april 2011, 22:31:37 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Jessie (Jessy) Tsjechië
« Reactie #1 Gepost op: 19 april 2011, 22:28:37 »
klinkt veel te goed om waar te zijn
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Jessie (Jessy) Tsjechië
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2013, 00:13:15 »
Werkt nu al een week in Sixsens.  Mag dus naar daar verplaatst worden a.u.b.  ;).



note mechelen : done!
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2013, 01:19:48 door mechelen »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Jessie (Jessy) Tsjechië
« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2015, 16:46:36 »
Hier zet ik de 3 ontmoetingen samen die ik met haar heb beleefd:
16 Augustus 2013
Dit is de dame waarmee ik vrijdag 16 augustus laatstleden mijn derde sessie van de dag had. Ik had wel zin in de door haar voorgestelde massage om de dag mooi af te sluiten. Dit was een zachte lieve vrouw, ze is wel al rond de 34 jaar (ik val op ca 20-27 jaar) en was leuk om me te praten. *Correctie ze is ca 39 jaar in 2013 cfr Badslippers*

Goed ze vroeg nu wel 100€ (ik zie nu dat het vroeger 75€ was? ). Ze maken daar nu echt een regel van :/ Anyway de massagesessie die doorging in de 'suite' - een prachtige kamer met hemelbed- was erg leuk met een dubbele afwerking met de hand met daartussen strelen en knuffelen. Ik had niets meer te bewijzen en wou het zoiezo relaxed houden. Erg romantisch allemaal, had best kaarslicht bij gemogen, dan was de sfeer compleet. Ik gaf haar m'n hele doos pralines mee waar ze erg blij mee was. Dit is zeker een GFE-vrouw, althans voor mij.

Aan mij vroeg ze of ik die Belgische zangeres kende. Meer metalhead zijnde moest ik in m'n geheugen graven, ik heb de naam wel gehoord. Of ze er op leek dat kon ik niet zeggen. Ze vertelde me er op een komische manier over dat er ijsberen waren die BvdM (Bea van der Maat) in haar zagen en dat er een haar aanvulde tot haar verrassing. Ja nu zie ik wie dat was hé.  Leuk toch zo'n amusante gesprekken en later op forum zien dat er grond van waarheid in zat. Niet dat ik er aan twijfelde wat dat betreft.

Bij mij deed ze wel PZC.

Score een echte 4 sterren-dame op service.

---------

We zijn een jaar later: 19 Augustus 2014
Ik ging naar SS voornamelijk om m'n verlof af te sluiten met wellness, goed eten, mooi gezelschap maar je bent een rakker in hart en nieren en als je in het restaurant een service-topper ontmoet, gaat je hartje wat sneller slaan, toch? Jessy was die service-topper en hoewel ik niet in een dag was om tot klaarkomenstoe tot het uiterste te gaan heb ik maximaal van haar gezelschap genoten. Voelde me wat eenzaam na een geweldig traumatische ervaring en dagen alleen in de bossen wandelen in dat quasi herfstweer bleek toch niet de geschikte remedie te zijn.

Nee dan is Jessy de remedie: we hielden elkaar goed vast, we knuffelden veel, TZ was 100% en ze etaleerde weer haar massagekunsten. Ja, dat had ik nodig. Dit deed me meer goed dan wat dan ook.

Jessy houdt haar 4 sterren maar echt een score plaatsen is an sich is in deze situatie eigenlijk not done.
Dank U Jessy!  :58: :-*

---------

Zaterdag 28 Maart 2015
Vooraf:
 Ik zocht me een kluis en kleedde me om. Daarna kwam ik Jessy tegen waarmee ik goed opschoot maar die hoorde of zag me niet. Pff, ook goed  ::) Een andere DVP zei me dat ze het niet heeft gehoord.  :banghead: Wat een beroerd begin.

Later die avond:
In de bar kwam Jessy op me af en zoende me. Ze herkende me toch nog begot.  :)) Met haar heb ik altijd heel goede kamers gehad. Ook deze keer. We trokken ons eerst wat terug voor presales vooraleer naar de kamer te trekken voor een half uurtje GFE en massage. Ik dacht dat er niks meer van terecht zou komen van mijn kant en dat het wel daarbij zou blijven. Ze gaf me een massage en daarna een blowjob maar dat deed ze te zacht naar m'n gevoel. Ik nam het heft in eigen handen tot hij weer op oorlogssterkte stond en het condoom erom kon. Ook nu weer: Jessy on top en het werd een heerlijk potje zachte maar stevige seks. We tongzoenden en knuffelden nog tot de kamertijd vol was. Het is altijd een goede tijd met haar. Ik presteerde opnieuw boven m'n eigen verwachtingen en dat ze me naar een nieuw hoogtepunt kon brengen spreekt voor haar goede service. Ik blijf Jessy een aanrader vinden: **** ! Ik voelde aan dat dat m'n laatste van de dag zou worden. Het is dan ook de vierde kamer van de dag...
*NOT ;)*

Maar wederom:  :-* :PDT_Armataz_01_37:

Summum
Jessy is onderhand zo een van die dames geworden die een vaste waarde is die ik anderen blind durf aan te raden. MILF? Ja, een 40-something ondertussen maar bij haar ben je zeker van een heel goede tijd en fantastische GFE. Voor een massage kan je ook altijd bij haar terecht en TZ kan ze als de beste. Neem zeker een uur met haar.

Ze had me deze keer meteen herkend op de party van 30 Mei maar het was er toen niet van gekomen.
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2015, 18:09:30 door Vazkor »

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Jessie (Jessy) Tsjechië
« Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2016, 19:26:39 »
een poosje geleden heb ik gekamerd met deze dame, maar nog niet op dit forum vermeld. Dat doe ik bij deze alsnog.

En ik zie dat er enige tijd zit tussen mijn bijdrage en de vorigen, die van Vazkor uitgezonderd... Hoe komt dat? Jessie is toch de moeite waard, ook als ik het andere forum lees.


26 oktober 2015, 22:15 #41 
Ik was afgelopen zondag, gister dus, in SS. Op het eind van mijn lunch schoof Jessy bij mij aan tafel voor een kop soep.
 Ik merkte dat ze me op het oog had. Na de lunch samen een kop koffie doen in de hoek van het zitgedeelte van de bar. Ze spreidde de versiertrant ten toon van een GFE.
Beetje lachen, tegen me aan schuiven, tongen, hmm had ik wel zin in. Ik kwam voor de ontspanning. En ach... ik had haar nog niet gehad, besefte ik me.
 Uiteraard begon ze over haar masseren.

 Op de kamer had ze me al genoeg doen opwinden, dat jonge vriend al redelijk overeind stond.
 Ze ging gelijk pijpen. Heerlijk zachtjes. Toen hij een mooie omvang had, deed ze hem een CD aan. Haar gewoon lekker van voren genomen.
 Ze ving me op met r benen, dat ie niet te diep zou gaan. Dat deed ze professioneel.

 We waren behoorlijk over van alles aan de praat, veel massagetijd was er niet. Maar ze deed toch mijn bovenbenen. Nu wandel ik graag, dus dat kwam goed uit. Daarna op verzoek mijn schouders losmaken. Daar zit vaak het meeste vast.
 Toen ik voorstelde de hare ook los te masseren, was ze meteen enthousiast.

 Hoe lang we uiteindelijk bezig zijn geweest, weet ik niet. Niet zo heel veel langer dan een half uur, maar over een paar minuten doet ze niet moeilijk. Had ze van te voren zelf ook al aangegeven.

 Jessy heeft het prettige van een wat oudere DVP. Ze vroeg of ze mocht roken op de kamer erna. maar deed niet moeilijk toen ik dat niet wilde.
 In het verleden zat ze nog al eens aan de gokkast leek het wel vastgeplakt, maar de laatste paar keer heb ik haar daar niet meer gezien.

 Al met al een fijne sessie. Als ze dit zo blijft doen, kamer ik nog wel eens met haar.

Johan
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2016, 19:32:40 door Johan35 »
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Jessie (Jessy) Tsjechië
« Reactie #5 Gepost op: 6 januari 2016, 01:38:34 »
En ik zie dat er enige tijd zit tussen mijn bijdrage en de vorigen, die van Vazkor uitgezonderd... Hoe komt dat? Jessie is toch de moeite waard, ook als ik het andere forum lees.

Laat ik dan ook eens een duit in het zakje doen.
Toen zij zo'n jaar of 5 geleden nog bij YY was sprak zij mij wel eens aan, maar deze dame is totaal mijn type niet.
Bleef echter wel altijd beleefd.

En wat heb ik dan te melden...? Niet veel meer dan dat zij maandag 4 januari tot mijn verbazing aan de gokkasten in Fkk van Goch zat.
Enigszins alsof zij zich betrapt voelde keek zij mij aan en na een tweede blik kon er een voorzichtige glimlach af.
Kennelijk maakt zij van het nieuwe jaar gebruik om eens even rond te kijken.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Jessie (Jessy) Tsjechië
« Reactie #6 Gepost op: 21 januari 2016, 19:48:34 »
Deze dame werkt tegenwoordig in VG onder naam Jana

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Jessie (Jessy) Tsjechië
« Reactie #7 Gepost op: 22 januari 2016, 18:14:44 »
Deze dame werkt tegenwoordig in VG onder naam Jana
Haar vaste zitplek zal ongetwijfeld net zoals bij yy en ss de gokkast zijn [emoji12]
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Jana (ex Jessy Sixsens) Tsjechië
« Reactie #8 Gepost op: 22 januari 2016, 19:03:43 »
Deze dame werkt tegenwoordig in VG onder naam Jana
Haar vaste zitplek zal ongetwijfeld net zoals bij yy en ss de gokkast zijn [emoji12]

Dat klopt helemaal.  O0

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Jana (ex Jessy Sixsens) Tsjechië
« Reactie #9 Gepost op: 27 mei 2018, 11:18:11 »
Mag naar Gallardo.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Jana (ex Jessy Sixsens) Tsjechië
« Reactie #10 Gepost op: 28 mei 2018, 10:17:40 »
Jana heb ik nu ook in GALLARDO ontmoet.

Een MILF dacht ik al.

Op kamer was ik echt verbaasd, als ze naakt was.  Ik had niet zo een mooie lichaam verwacht.    Voor haar leeftijd vind haar lichaam top