Auteur Topic: Raisa (Moldavische)  (gelezen 8055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Raisa (Moldavische)
« Gepost op: 14 mei 2017, 21:14:45 »
Raissa
Land:            Moldavië
Taal:              Duits
Leeftijd:         26/27

UITERLIJK
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                C
Kontje:           lekker stevig
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
Tatoeage:      nek
Ogen:            bruin

Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,12.msg102723.html#msg102723

Daar kwam ik voor mij een bekende meid tegen. Raisa, kleine Moldavische met flinke boezem en stevige kont. Ze was zelf pas sinds vrijdag terug na een vakantie van 2 maanden. Werd gelijk herkend na mijn afwezigheid van 4 maanden in de villa. Eventjes gekletst en zou wat gaan rondlopen en terugkomen als ik klaar was met eten.
Er was gisteren ook bbq buiten, maar ben voor a la carte gegaan. Het was gezellig aan de eettafel want als enige beer aan de tafel omringd door allemaal Roemeentjes die ook aan het schaften waren.
Raisa kon schijnbaar niets vinden en kwam weer snel genoeg bij mij zitten. Na het eten zijn we naar het loungegedeelte verkast en daar lekker op zo’n bankje gezeten. Beetje kletsen, voelen en knuffelen en toen werd het tijd om eens een kamer te gaan opzoeken. Kamer helemaal bovenin met uitzicht op de parkeerplaats.

Dit was een super kamer. Lekker knuffelen en strelen op het bed en zoenen. Maar het begon geleidelijk aan steeds geilere vormen aan te nemen.
Langzaam aan ging ik met mijn hand naar haar poesje terwijl ze haar slipje nog aan had. Begon haar poesje te masseren en werd goed op gereageerd. Slipje werd snel uit gedaan en ik moest verder gaan. Ze kroop dicht met haar rug en kont tegen mij aan, een arm had ik om haar heen geslagen die ze goed vastpakte en met mijn andere arm ging ik verder op haar poesje. Eenmaal tussen haar lipjes aangekomen was het al een natte bende. Zij lekker krioelen met die kont tegen mij aan en ik kuste en likte haar in haar nek en lekker soppen.
Toen een tijdje even bijkomen en toen gaan neuken, heb het niet meer lang kunnen uithouden. Nog even na knuffelen en relaxen was ik inmiddels 3 uur op de kamer, weet niet of ik ooit zolang al eens op de kamer ben geweest. Maar het was het waard. :D Snel even gedoucht en naar onder. Super kamer!