Auteur Topic: Larissa (Moldavische)  (gelezen 12610 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Larissa (Moldavische)
« Gepost op: 14 mei 2017, 21:16:43 »
Raissa
Land:            Moldavië
Taal:              Engels
Leeftijd:         22

UITERLIJK
Lengte:          1,70m
Model:            slank
BH:                B
Kontje:           lekker stevig
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
Tatoeage:      Nee
Ogen:            bruin

Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,12.msg102723.html#msg102723

Na een tijdje weer in het lounge gedeelte gaan zitten aan de bar. Komt er ineens die meid aangevlogen die mij naar Raisa vroeg toen ik net van de kamer was. Schijnbaar dus vriendinnen en zal wel gedacht hebben dat er mij wel wat te halen valt. Ze vloog mij om de nek alsof ze mij al lang kent.
Wel een hele vrolijke en spontane meid en helemaal naturel. Ze heet Larissa ook uit Moldavië, 22 jaar, lange zwarte haren, slank lichaam met lekkere tietjes en een stevige kont. Haar lichaam was voor mij echt super en haar gezicht echt girl next door maar heel lief.
Leuke meid en ze was mij goed aan het opgeilen, vooral als ze met haar kont tegen mijn kruis gaan schuren wordt ik leip.
Kom mee zegt ze. Ik dacht ok ik moet nu naar de kamer en was er ook wel klaar voor. Maar nee ik werd naar een bankje geleid waar we samen een tijdje hebben liggen kletsen, ze teasde goed, dus na een tijd naar de kamer gegaan. Al duurde dat even want alles was bezet. Ze bleef mij wel goed opgeilen bij de theke dus was niet zo erg om te wachten. Na een kwartier een sleutel en gaan.
Lekkere gfe seks. Normaal is meiden waar ik de 1e keer mee naar de kamer ga een half uur of soms een uur. Maar goed, volgens mij heeft ze goed van Raisa informatie ingewonnen wat ik lekker vind want het was super. Lekker intiem, tongzoenen, vingeren ook zij was goed nat en ging er helemaal in op. Pijpen was ook goed toen ik zei dat ze het niet zo hard moest doen. Weet niet of het door haar kwam of dat mijn pik een beetje beurs was van de vorige kamer. Maar toen ze het rustiger deed was het lekker. Daarna neuken en uit eindelijk in doggy gefinisht. Volgens mij was ik gedrogeerd want nu waren er ook ineens 2 uur voorbij. :D
Snel gedoucht en naar onder.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Larissa (Moldavische)
« Reactie #1 Gepost op: 2 augustus 2017, 20:46:14 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,12.msg107156.html#msg107156

Grote kamer met douche hadden we. Ze legde de handdoek neer, deed haar bikini topje uit, voor ze haar broekje uit kon doen had ik haar al te grazen. We begonnen te zoenen en te strelen. Het tongen liet even op zich wachten maar toen ze wat geiler werd ging het los. Na een tijdje ging ik stiekem steeds meer naar onder met mijn hand, tot ik bij haar poesje kwam. Lekker warm en de beentjes gingen open. Ze had haar broekje nog aan dus ik haar poesje maar zo masseren, dacht wel al te voelen dat het wat vochtiger begon te worden. Op een gegeven moment pakt ze mijn hand en duwt die in haar broekje en moest haar vingeren. Was een glibberige natte bende daar onder, heerlijk. Ondertussen voordurend zoenend en tongend. Na een tijdje deed ze snel haar broekje uit en begon ze zichzelf te vingeren, ze ging er aardig tegenaan. Wou af en toe kijken maar hield mijn nek stevig vast, ze bleef zoenen en tongen.
Daarna maar eens langzaam begonnen met te neuken. Zij eerst bovenop, toen missio en toen naar doggy waar ik het niet meer kon volhouden als je zo lekker tegen die mooie kont aan ketst.
Eventjes uitrusten, gedoucht op de kamer. En 1,5 uur was verstreken. Heerlijke kamer gehad met deze vrolijke, spontane meid.