Auteur Topic: Wat is je favo club en waarom ?  (gelezen 27357 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Gepost op: 19 april 2011, 22:17:13 »
Relaxxxe rakkers,
 
Iedereen heeft een andere smaak en iedereen vind weer iets anders belangrijk aan een club. Seks en fun heeft al vaakzijn (terechte) lofzang gestoken over PSR en ik kan me helemaal vinden in zijn argumentatie. Toch vind ik sommige punten bij anderen weer beter. Goed omdat ik het ben geef ik maar een aftrap. ik probeer er ook nog een reden voor mij erbij te bedenken:
 
Op 1. Geloof het of niet maar GT is nu de top. De beste meiden (voor mij), goed voer en in de zomer lekker buiten kunnen hangen of in het grote broebelbad. Wel zelfs gezellige medegasten meebrengen, want de wandfossielen plakken nog steeds aan de wand en houd je horloge aan, want er is geen klok, wel klokkijksters hahaha.
op 2. Moeilijk, maar toch PSR, totaal anders, beste freet, beste wellness, beste relaxxx, rust regelmaat en nogmaals lekker freten wanneer jij het wil, met geweldige dessert. 2 nadelen voor mij de dames zijn niet het je van het en het is ver weg.
op 3. een gedeelde plek en de eeuwige strijd in mijn hoofd tussen PHG en LR. Ik kan gewoon niet kiezen. Soms die, soms die. Afhankelijk wie er zijn, maar eerlijk is eerlijk deze 2 heb ik het vaakst bezocht en zijn beide numero uno, allebei liefst met warm weer.
4. Alle rest Aca heeft goedkopere entree, net als fkk Planet en YY. FKK is mooi, YY ook en Aca ook, geen enkel punt. Aca is iets verder en de cola is uit de automaat getver en de sfeer is er te strak duits, geen frivole feestboel, jammer in mijn ogen. Planet is in opstart ik houd minder van hun buffet en weet nog niet wat ik ervan kan verwachten. De yy is NL trots en een reden voor mij om het niet te mogen, de freet is er goed, de welleness mooi, lekker dichtbij, maar ja wij van de vrouwen ? Geen idee, mijn keuze was er op Maya na niet best. VV, idem, mooi, goedkoop met de zondag entree actie, maar wat kun je er verwachten, behalve de mooie lieve lach van Asha ? Al veel te lang niet geweest, ik denk aan de prachtige tuin en de goede ervaringen die ik er had.
 
Dit was mijn keuze met redenen, nu mogen jullie erop los schrijven.
 
Groet, Foots  O0
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2011, 17:12:18 »
Foots heeft gestemd voor de klok.
Deze rakker voor de disco.
Ik haat disco's, maar mijn disco 18+ voor oude geile rakkers ligt me zeer nauw aan het hart.


Ik ben destijds begonnen in GT.
Onder het motto, nooit geschoten is nooit prijs, schoot ik wel en tevens de hoofdvogel, namelijk een lekkere SOA, waar ik zes weken pijnlijk plezier aan heb beleefd. Als ik het bij het rechte eind heb, heb ik toen nog pillenleverancier gespeeld voor een bekende mederakker  ;D
Sinds die dag heb ik eigenlijk GT geen tweede kans meer gegeven. Pluk eens een muurbloempje, dat was  niet mijn ding.


Ik verlegde dus mijn jachtterrein naarde enige echte Nederlandse club, YY en heb daar maanden heel veel SeksenFun beleefd. Daar had ik het echter moeilijker met enkele praktijken, die nu tot lang vervlogen minder goede herinneringen behoren. YY is intussen een goede club, indien ik de lelijkste rakker van allen mag geloven  :P ;)


En toen kwam de dag dat ik PHG leerde kennen, EN Shakira, Sirius. Een gezellige kroeg was dat met tal van schoonheden. Ik weet nog tot op heden niet wat me daar heeft weggetrokken .....


... jawel, dat was Villa Verigo, een club waar ik nog steeds van houd, ondanks dat er daar ook heel wat is gebeurd. Maar toch toch toch, VV blijft voor mij een topclub, ik herinner me nog Nilo-Nouncia-Gracella-Beate  8)  Een toptijd die ook bijna een jaar heeft geduurd.


En toen kreeg ik een vrijkaartje Living Room. Naar die club wou ik NOOIT naartoe, dus schonk ik dat gretig weg naar mijn vriend Foots. Die met een conclusie kwam waar ik me niet mee akkoord verklaarde, namelijk dat het daar best te doen was.


Scheepjes komen, scheepjes vergaan, maar de liefde voor de clubs blijft voor altijd bestaan. Zo kwam ik op 21 september 2009 terecht in Villa Marisol. De herinnering daaraan doet me denken aan .... Bulgaarse Metworst, een heel leuke tijd die mijn leven op ingrijpende manier zou veranderen. Na twee maand totaal gebroken, compleet kapot, de Bokkenrijder geveld en gered door iemand die ik nog steeds dankbaar ben ervoor. Meneer Foots. Ik vergeet nooit wat hij voor mij betekende, nadat ik hem volledig verfoeide en nooit naar hem wou luisteren. In de ban van Bulgaarse, Zonder Worst, maar met moordwapens als vuilnisbakken, voederwarmhoudbakken en messen.


Ik hag meer dan genoeg van clubs, meer dan genoeg van het hoerenlopen achter de schermen, en besloot NOOIT meer een stap in een club te zetten.
En toen kwam .....
... Veronica met haar maagdelijk zusje, die het welgeteld een kleine week uithield. We lezen en schrijven 28 januari 2010.
De dag dat ik voorstelde eens naar LaLuna, yep die club, een kijkje te gaan nemen.
Het verhaal is iedereen intussen welbekend, en de dag nadien kwam ik voor de eerste keer in Living Room, en mijn hart was opnieuw verkocht.
Tot de zomer van 2010 werd dit een wekelijkse uitstap, met een tussenuitstapje naar PSR en ACA, beiden clubs die ik ook heb leren apprecieren, als de olifanten thuis worden gelaten  ::)


Heden ten dage ben ik in een thuisblijfbui, door persoonlijke omstandigheden, op sommige momenten primeert de gezondheid van de familie boven mijn geilheid, toch toch toch.


Wanneer ik terugga, en waarheen? Duidelijk, tegen dat ik de boel terug volledig onder controle heb, mezelf dan ook terug zal vinden en terug het plezier erin kan vinden.


Mijn favoriete clubs momenteel op een rijtje?
Een gedeelde eerste plaats voor Living Room en PSR
Op een verdienstelijke derde plaats, ACA en VV
Vijfde PHG
En als laatste , op de vijfhonderdste plaats of zo, Golden Time en La Luna.


Groet,


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Reactie #2 Gepost op: 20 april 2011, 20:05:16 »
Echt een favoriete club heb ik niet. Teveel clubs zijn naar mijn mening in kwaliteit (optisch en service) er op achteruit gegaan door een grote toevloed van vnl b en c kwaliteit roemeense dames. In Spanje zijn er ook erg veel roemeense dames maar ik moet constateren dat in de clubs die ik daar bezocht ze en mooier zijn en ze het type intense seks geven wat ik in Duitsland vnl van poolse dames gewend ben. In Spanje vind ik de paar clubs die ik bezocht heb op dit moment het meest interessant omdat er veel mooie dames zitten en de beschikbaarheid hoog is.
In Duitsland is mijn smaak meer pools, duits, litouws, oekraiens en russisch. Helaas zitten deze groep dames vespreid in kleine aantallen over vele clubs en zijn bovendien weinig beschikbaar door de grote drukte aan de grensclubs.
Als ik een paar clubs moet uitpikken waar mijn smaak vrouwen momenteel het meest aanwezig is en de sfeer het meest geil is dan kies ik Oase en Samya. Oase is overigens ook erg achteruit gegaan de afgelopen twee jaar (steeds meer type dames zoals je die in PSR ziet alsook een roemeense zigeunerinvasie) maar is door het groot aantal dames nog steeds voldoende interessant. De club die in Duitsland nog wel volledig naar mijn smaak is is Artemis. Helaas te ver om er regelmatig heen te gaan.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2011, 22:15:49 »
Dat ik PSR aangevinkt heb in de enquête zal niemand verbazen.

Ik zal de essentie vooraan zetten (dan heeft ook iedereen het gelezen die na de tiende zin diagonaal begint te lezen en tegen het einde van het stuk al niet meer weet wat ie aan het lezen is).

De nummer 1 is en blijft voor mij PSR.
De nummer 2 (hoewel in de zomer het verschil met nummer 1 er niet meer is, misschien in tegendeel zelfs) is YY  Dit zijn dan ook de 2 clubs waar ik meestal tussen wissel.
De nummer 3 zou ik wat graag meer bezoeken maar de afstand houdt me tegen: Mainhattan.
Nummer 4 (omdat ik het niet bij een top 3 wil houden omdat ik dan erg goede clubs niet in een lijstje zou stoppen): Atlantik
Nummer 5: World en Planet.

Graag zou ik zien dat Secret Sins in Zele (België) op nummer 1 komt.  Waarom het verder zoeken als dichtbij ook kan?

Helemaal achteraan aan het lijstje mogen voor mijn part LR, GT, Samya, Oase, Bernds, Marisol en Babylon (van onze Belgische eigenaar) bengelen.  Ieder om hun specifieke redenen.  Bernds, Marisol en Babylon zijn te klein voor mij om mij heel de dag leuk te kunnen vermaken (zeker als je niet met vrienden gaat of als er geen party is).  LR, GT, Samya en Oase hebben dezelfde nefaste mankementen voor mij namelijk: rokerige, lawaaierige, veel te drukke bar waar je heel de avond mag recht staan en mekaars drinken mag over mekaars badmantel stoempen en je verbranden aan mekaars sigaretten.  De vrouwen (vooral in LR) zijn niet mijn smaak (weinig lolita-types) en zijn bovendien afstandelijk (en sommige denken God te zijn (terwijl ze dus “hoer” zijn)).  Hun service laat vaak te wensen over.  Het eten in deze clubs is over het algemeen niet smakelijk en je moet het ergens tussen de massa (bijna geknield) opeten.  Ik hou van menselijkheid en sociale bewogenheid en verkies daarom een erotisch etablissement in plaats van een gore hoerentent.

Acapulco is een mooie club, goed wellnessgedeelte en in de zomer een mooie tuin/bankiraiterras met op vaste dagen BBQ à volonté met frietjes.  De vrouwen zijn mooi te noemen en geven een goeie service (verplicht).  De prijzen zijn voordelig (zowel de inkom als de sessies).  Toch krijgt de club me niet dikwijls over de vloer omdat het eten echt (soms) minimaal is en de drank (op de warme chocolademelk na) niet lekker is.  Dat de dames netjes 1 per 1 op gerangschikte bankjes wachten op een man die naar hen toeloopt vind ik te veel van het goede.  In PSR mogen de dames geen kliekjes vormen zodat de mannen makkelijk bij een dame kunnen gaan zitten maar daar zitten de dames niet netjes gerangschikt op een rij te wachten op een man.  Da's dag en nacht verschil.

Ik moet eerlijk toegeven dat nummer 4 (zeker in de winter en als ik alleen zou gaan) niet op nummer 4 zou staan als ik daar geen vriendinnetje had zitten (Renata).

Nummer 3 komt na 1 bezoekje zonder twijfel op nummer 3 binnen omdat de club nieuw en heel mooi en praktisch is, de wellness super is, de tuin prachtig is, het eten nog beter is dan in PSR en de dames oogverblindend zijn.  De twee nadelen zijn de afstand en dat de dames net als in de NRW-grens-met-Nederland-clubs wisselende services geven.

World en Planet op nummer 5 en dus nog in de lijst omdat beide clubs fascinerend zijn op alle gebied.  Van de tuin tot de immensheid, van het eten tot de wellness en ze bulken van de mooie slanke dames met lang zwart haar en mooie bruine ogen.   

Nummer 1 is nummer 1 (PSR dus  ;D) omwille van de supercomplete wellness, het eten van het restaurant geïntegreerd in de club (eten à la carte – en alsof dat nog niet voldoende is, staat er ook nog continue een rijkelijk koud buffet klaar -), de vriendelijkheid van het personeel en de DVP’s, de huislijke sfeer, de vele loungeplekjes en hoekjes waar wel eens spannende activiteiten plaatsvinden (waar andere, nota bene seksclubs, vinden dat het bij tongzoenen moet blijven in de openbare ruimtes), en last but not least, we komen toch voor de dames hè, zij geven daar allemaal een erg goede (opgelegd door het management en opgevolgd) service (minimaal tongzoenen, beffen, 69, knuffelen, strelen, NMC, PZC en uitgebreide pre and after sales).  Bovendien lopen daar dé vrouwen rond waar ik zo graag naar kijk en wat mee begin namelijk: lolita’s zoals Julia, Jasmine, Ola, Mandy, Serena,…. 

Nummer 2 wordt in de zomer meer bezocht dan nummer 1.  De dames geven in YY wisselende services (ook in de zomer uiteraard) maar de goeie dames in YY zijn dan ook écht goed en blinken in service uit boven al de andere “blinkertjes” in andere clubs.  In de zomer wordt er in YY namelijk lekker geBBQd (niet verbrand) en steeds met gevarieerde frisse zomerse gemengde groenten- en fruitsalades.  Het verwarmde zwembad is ook (op Planet na) uniek zodat de ambiance compleet is als je samen speelt met de meiden in het zwembad.  In andere clubs moet het al een week 30°C zijn vooraleer (vooral de dames) iemand zich in het bad durft begeven (laat staan lang spelen). 

Het zomerse weer van het moment zorgt ervoor dat ik zaterdag en zondag mij de koning te rijk ga voelen in YY.

Ik ga mijn overzichtje met verklaring hier maar afronden  ;).     


« Laatst bewerkt op: 20 april 2011, 22:28:40 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Reactie #4 Gepost op: 5 november 2019, 22:28:35 »
Kijk ik alleen naar de saunaclubs waar ik vaker dan 10 keer ben geweest, dan is 't lijstje als volgt:

1.BabylonMet afstand op nummer 1. De service van de dames in Babylon is van hoog niveau en de referentie voor andere clubs. Wellness is top. Verschillende soorten bier zonder meerprijs verkrijgbaar. Eten à la carte is top. Sfeer is vaak goed en geen gecompliceerde regeltjes.
2.SixsensBijna gelijkwaardig aan Babylon, maar helaas tegenwoordig met veel regeltjes en de sfeer 's avonds is niet meer wat 't geweest is door het onderbroeken volk. Lange wachttijden voor kamers. Slechts 1 soort bier. Wel een mooi terras met mooi uitzicht en een buitenbar.
3.Heaven SevenAl meer dan een jaar niet meer geweest, dus weet niet hoe 't er nu reilt en zeilt. In het verleden liepen er verscheidene goede dames. Zomers bij 't zwembad is gezellig met BBQ en destijds ook gratis bier en ijs.
4.SamyaVeel mooie dames. Discosfeer. Eten is goed. Zeer grote kino, waar je ook sport kunt kijken. Service van de dames laat te wensen over. Nauwelijks een buitenterras. Veel onderbroeken, maar ondanks dat wel sfeer. Een ander slag onderbroeken dan tegenwoordig in Sixsens
5.Happy GardenDiscosfeer 's avonds. Eten is altijd hetzelfde, maar wel goed. Verschillende soorten bier gratis. Service van de dames laat te wensen over. 's Avonds komt 't zelfde soort volk als wat er tegenwoordig in Sixsens 's avonds te vinden is.

Kijk ik naar alle saunaclubs waar ik ben geweest, dan is 't lijstje als volgt:

1.BabylonBabylon blijft met afstand de nummer 1
2.SixsensIk laat Sixsens nog op 2 staan, maar dat heeft meer met 't verleden te maken dan met hoe 't er tegenwoordig is.
3.LivingroomGemoedelijke club. Wellness is prima. Eten is goed en verschillende soorten bier zonder meerprijs.
4.Yin YangErg mooie club. Grote en complete wellness. Restaurant is erg goed. Helaas veel gecompliceerde regeltjes en de dames jagen veel.
5.Parksauna ResidenzDe keuken is erg goed. Verschillende soorten bier gratis. Wellness heeft alles, maar is erg verouderd. Helaas weinig tot geen sfeer.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Reactie #5 Gepost op: 6 november 2019, 00:09:57 »
Sixsens staat met stip op 1!
in 30 minuten voor mij bereikbaar en mijn favoriete dames zijn er aanwezig. Wellness is prima in orde, eten idem dito met een afgezonderd restaurant. De nieuwe regels vind ik prima. Zelfs goed dat ze er zijn. Ik amuseer mij er niet minder om. Anders gezegd, ik heb er geen last van. Mijn ontvangst is niet anders dan voorheen.

Tweede club is Babylon. Zo nu en dan kom ik er nog wel eens. De service lijkt er goed te zijn al zijn er signalen dat je het moet treffen, maar ook in Babylon ga ik het liefst met bekende dames. Bij voorkeur met Karla en Alice. De entreeprijs is te hoog. Al zal ik het daarom niet laten Bab te bezoeken. De prijzen van de wijn zijn overpriced. Buffet is is prima. Weinig ruimte om eten. A la carte is aan verbetering toe. De keuken kan het vaak niet aan. Te lang wachten of helemaal geen eten. De club heeft veel geinvesteeerd de laatste 2 jaren. Een pluspunt, maar 70 euro entree is niet in verhouding met de faciliteiten.
Belangrijkste punt om voor Sixsens te kiezen blijft de reisafstand.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Reactie #6 Gepost op: 6 november 2019, 00:43:41 »
De nieuwe regels vind ik prima. Zelfs goed dat ze er zijn.

Goed dat ze er zijn? Kauwgom mag niet, opgietmiddel voor de sauna mag niet, massageolie mag niet, snoepgoed voor de dames meebrengen mag niet, etc.. Allemaal flauwe regeltjes en in elke willekeurige andere club, muv Yin Yang, geen enkel probleem. En onderbroeken (letterlijk) in de wellness doen ze niets aan. Afgelopen zaterdag een stuk of 10 van die gasten gezien in de sauna, stoombad en jacuzzi. Er hangen camera's, maar desondanks treedt Sixsens er niet tegen op. Dat ze drugs en wapens buiten de club willen houden, juich ik alleen maar toe. Misschien bepaald publiek niet meer binnenlaten? De club gaat er flink op achteruit met het beleid dat ze nu voeren....
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Reactie #7 Gepost op: 6 november 2019, 00:55:40 »
Toen ik het lijstje van Seksenfun zag moest ik me toch effe in de haren krabben... tot ik zag dat zijn antwoord al van 2011 dateert.

Ikzelf heb niet echt een favo club : ik ga heel graag naar Sharks en Babylon, maar kom ook graag in Mondial en Palace, twee uitersten.

Ik denk vooral aan het lied van Marvin Gaye : Wherever I lay my hat, that's my home...

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Reactie #8 Gepost op: 6 november 2019, 09:03:03 »
De nieuwe regels vind ik prima. Zelfs goed dat ze er zijn.

Goed dat ze er zijn? Kauwgom mag niet, opgietmiddel voor de sauna mag niet, massageolie mag niet, snoepgoed voor de dames meebrengen mag niet, etc.. Allemaal flauwe regeltjes en in elke willekeurige andere club, muv Yin Yang, geen enkel probleem. En onderbroeken (letterlijk) in de wellness doen ze niets aan. Afgelopen zaterdag een stuk of 10 van die gasten gezien in de sauna, stoombad en jacuzzi. Er hangen camera's, maar desondanks treedt Sixsens er niet tegen op. Dat ze drugs en wapens buiten de club willen houden, juich ik alleen maar toe. Misschien bepaald publiek niet meer binnenlaten? De club gaat er flink op achteruit met het beleid dat ze nu voeren....

Ik maak er geen geheim van dat ik ook problemen heb met het nieuwe beleid van de inmiddels zwaarst bewaakte club. Te sterk aanwezige security en drugshonden (soms ook in de bar--> gezelligheid troef, nietwaar?), altijd gezever over de afmeting van mijn rugzak (van de ene mag het, van de andere niet). Telkens gesnuffel in de rugzak (waar is mijn privacy?). Telkens de mededeling aan de balie dat je 50 euro boete betaalt als je je polsbandje kwijtspeeld (ik ga dat bandje heus niet doorknippen, hoor). Je mag niet dit, je mag niet dat!

Wat een verkleutering. Klantonvriendelijkheid noemen ze dat, geloof ik. De enige reden dat ik nog naar Sixsens kom is omdat het "dichtbij" is, en dat ik er enkele toppers ken. Anders zagen ze me er niet meer.

ALs men de volgende keer weer lastig doet over mijn kleine rugzak (met noodzakelijke spullen nb) verzoek ik de theke de voordeur terug te openen. Dan ga ik wel naar Babylon.
« Laatst bewerkt op: 6 november 2019, 09:08:10 door Shakir »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Reactie #9 Gepost op: 6 november 2019, 19:57:28 »
Ik zou het niet beter kunnen bewoorden Shakir.  Echter, als je blijft komen, denken ze daar gewoon: die dommeriken, pikken die dat allemaal?.   Het heeft weinig met klantvriendelijkheid te maken, vind ik maar met minachting naar hoerenlopers.

Enfin, het was één van mijn favoriete clubs en ik vulde hier al eens het lijstje aan maar dat is weeral lang geleden en men leert nieuwe dingen ontdekken.  Even actualiseren dus.

Mijn favoriete club is en blijft Sakura in Böblingen om tal van redenen. 

- geen té luide muziek
- moderne mooie gezellige club
- goede douches
- veel dames die "normaal" doen en erg toegankelijk zijn
- de service der dames is beter dan gemiddeld in de saunaclubs en niet te prijzig bij verschillende
- het eten is subliem
- mooie spiegelkamers, appartementen en grote kamers
- slechts € 60 (of € 54) inkom
- complete goede wellnessarea (biosauna, Finse sauna, dampbad, HWP, rustruimte, slaapruimte, leesruimte)
...  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Wat is je favo club en waarom ?
« Reactie #10 Gepost op: 6 november 2019, 22:00:14 »
Clubs komen en gaan in mijn waarderingslijst. Toch is er een lijn te trekken in mijn voorkeur: ik ben eerder de man van de middelgrote gezelligheidsclubs.

Momenteel staat Acapulco Gold absoluut bovenaan, en ik denk er zelfs aan om voortaan nog enkel naar daar te gaan. De club is weliswaar tamelijk eenvoudig, maar wel erg gezellig (eigenlijk interesseert luxe me niet zo). Maar vooral: de line-up is er dit jaar erg fraai geworden! Service is hit & miss, maar ik heb daar afgelopen jaar toch heel wat knallers gevonden. Twee weekends geleden heb ik me er weer te pletter geneukt. En mijn to-dolijstje (afin, mijn to-Fucklijstje) is er nog lang!

Mijn gebruikelijke favoriete adresjes zijn dit jaar jammer genoeg afgegaan:

* Sixsens is te druk geworden sinds de sluiting van YY. Het beleid dat daarop volgde kan ik niet smaken.
* Babylon is leeg gelopen.
* In Parksauna Residenz kamerde ik veel met Lucia, maar op zeker ogenblik ben ik op haar afgeknapt, in die mate dat ik PSR voorlopig niet meer wil bezoeken. De beslissing lag moeilijk.
* Living Room was een tijdje mijn favoriete club (2016-2017). Veel mooie jonge meiden, vaak goede service ook. Maar het laatste jaar kon ik mijn draai er gewoon niet meer vinden. Inderdaad nog steeds een mooie line-up, maar het wilt me er gewoon niet meer lukken... (ik vind veel meiden daar nogal arrogant). Met een vernieuwde line-up kom ik er graag terug, helaas lijkt er niet zoveel verloop te zijn.

Samya en Happy Garden zijn vorig jaar al afgevallen. Twee heel leuke en mooi ogende clubs, maar de dames vertrouw ik er voor geen haar.

-> Mijn all time favorite is (net zoals seksenfun) FKK Sakura, nabij Stuttgart. Zowat elke andere club (zeker in NRW) verbleekt bij het elegante ontwerp van Sakura. Helaas moet je hiervoor een enorme afstand overbruggen, maar een keertje per jaar zie ik wel zitten.

-> Meest verrassende ontdekking dit jaar: FKK ROM (Altheim/Münster), op 10-15 km van Darmstadt. Alhoewel ik er een flop-sessie beleefde, heeft de club toch een positieve indruk nagelaten. In tegenstelling tot al die megalomane seks-marktplaatsen rondom Frankurt is ROM een ware verademing. Niet erg groot (NRW-format zeg maar) en lekker gemoedelijk. Warm aanbevolen mocht je in de buurt zijn.