Auteur Topic: Bahar (Bulgaarse)  (gelezen 12016 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Bahar (Bulgaarse)
« Gepost op: 15 mei 2017, 22:25:56 »
Naam: Bahar
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 28
Lengte: 1.65-1.70
Postuur: normaal
Borsten: c
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart - zeer lang
Taal: Duits (goed)

Na het eten liep ik de loungebar in om rustig uit te buiken. Aan de bar werd ik aangesproken door Bahar. Een vrolijke dame van 28 uit het "Turkse" gedeelte van Bulgarije. Optisch het tegenovergestelde van de kleine blonde lolita's die normaliter mijn voorkeur genieten. Ik gaf haar aan dat ik het komende uur niet zou kameren aangezien ik eerst mijn eten wilde laten zakken. Waar de meesten dan verkassen bleef ze rustig zitten. We raakten aan de praat en al snel keek ze me als een verliefde bakvis aan. Het was duidelijk dat ze verdronk in mijn groene ogen. Af en toe volgde er een subtiele streling en toen vroeg ze of ze me een kusje mocht geven. Voor ik er goed en wel erg in had zat haar tong tegen mijn huig. Ze zag mijn verbazing en zei dat als er verder niets zou gebeuren ze me tenminste gekust had. Ze was een aangename gesprekspartner en voor we er erg in hadden was er inmiddels al een uur verstreken. We besloten een sigaretje te gaan roken in het rokershok. Ook hier vloog de tijd voorbij en na een tijdje werd het er toch wel koud en verplaatsen we ons naar een loungebank binnen. Ze kroop tegen me aan en begon me teder te zoenen. Hoewel ze niet mijn type is straalde ze in alles uit dat het wel eens een zeer goede kamer zou kunnen worden. Haar voorgesteld om te gaan kijken of er een kamer vrij was.

Nadat we ons opgefrist hadden kon het feestje beginnen en een 90 minuten durende feestje zou het worden.

Eenmaal op bed plakten onze lippen als magneten aan elkaar en lieten we onze tongen op een sensuele manier uitgebreid kennis maken met elkaar. Haar handje ging meteen naar de middelste regionen om de status te checken. Nadat deze het formaat had bereikt die verdere handelingen mogelijk maakten baande ze zich al kussend een weg naar beneden. Eerst werd de naaste omgeving uitvoerig en uiterst sensueel door haar tong verkend. Daarna ging ze verder met de kroonjuwelen om zich langzaam omhoog te werken via de schacht naar de top van de ijsberg. Haar lippen omsloten mijn eikel en ze begon aan een teasing pijpbeurt van jewelste. Ze varieerde goed en gebruikte haar tong uiterst vakkundig. Na een tijdje vroeg ze of ik er een probleem mee had als ze een sigaretje rookte. Ze kickte er namelijk op om te roken tijdens de sex. Ik had haar niks gezegd over mijn smoking fetisj en vertelde haar lachend dat ik kick op een smoking blowjob. Ze zei dat ze het eerst op haar manier zou doen en later ook de smoking blowjob wilde proberen.

Ze stak een sigaret op en ondertussen deed ze een edging handjob terwijl ze de rook richting mijn gezicht blies. Na enkele trekjes gaf ze mij de sigaret. Ze begon te pijpen terwijl ze me geil aankeek hoe ik rookte. De sigaret verwisselende nog enige malen tussen ons. Nadat ze hem uitgemaakt had positioneerde ze zich op zo'n wijze dat het duidelijk was dat ze tijdens het pijpen gevingerd wilde worden. Na enkele minuten kwam ze naast me liggen. Onze lippen smolten weer samen en onze handen bewerkten sensueel elkaars edele delen. Al kussend ging ik naar beneden om met mijn tong haar klitje te bewerken terwijl ik haar nog steeds aan het vingeren was. Zij bleef met haar hand met mijn ballen en pik spelen. Na een tijdje trok ze me over haar heen en begon weer te pijpen.

Ik was wel toe aan een kleine rookpauze. Zij gebruikte dit om gelijk maar de smoking blowjob te doen. Ook deze proeve van bekwaamheid doorstond ze met vlag en wimpel. Ze gleed langzaam met haar lichaam naar boven en nam mijn pik tussen haar borsten. Een heerlijk rondje Russisch volgde. Ze gleed nog verder naar boven en er volgde een geil potje pussysliden. Om te voorkomen dat hij er spontaan in zou floepen haar er toch maar op gewezen dat we beter een rubbertje konden monteren. Er volgde een hele intieme cowgirlen na een tijdje de rollen omgekeerd en in missio verder gegaan. Beiden zo geil als een konijn werd het het betere beukwerk. Na enkele minuten volgde de ontlading bij beiden en ze liet me rustig nastoten. Er waren inmiddels bijna anderhalf uur verstreken en ze zei dat we rustig de tijd konden nemen om een sigaretje te roken en ons te douchen.

Zo blijkt maar weer eens dat je een top sessie kunt hebben met een dame die op het eerste oog niet je gebruikelijke keuze zou zijn. Mocht ze bij een volgend bezoekje aan de villa er nog zijn of ik kom haar in een andere club tegen dan zal ik zeker te weten met haar herhalen.

Tafkap's sterrenstatus (subjectieve beoordeling per standaard service onderdeel)

Algemene beoordeling
Presales ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Aftersales ⭐️⭐️⭐️
Optiek ⭐️⭐️⭐️
Hygiene ⭐️⭐️⭐️⭐️

Standaard handelingen
Tongzoenen ⭐️⭐️⭐️⭐️
Handjob ⭐️⭐️⭐️
Blowjob ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
NMC ⭐️⭐️⭐️⭐️
GFE ⭐️⭐️⭐️⭐️

Overige handelingen
Droogneuken/pussysliden, EL, Russisch, Beffen, Vingeren, 69, smoking BJ.

Offline Guenter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Bahar (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2018, 18:47:23 »
Bahar habe ich in der Villa schon länger nicht gesehen. Hat sie gerade Urlaub oder den Club gewechselt?