Auteur Topic: Selena (Hongaarse)  (gelezen 7459 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Selena (Hongaarse)
« Gepost op: 16 mei 2017, 15:39:16 »
[box title=SELENA]
Land:             Hongarije
Taal:              Engels
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,72m
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PZC NMC Likken Vingeren PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Selena (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2017, 15:40:34 »
Gisteren een kamertje gemaakt met Selena. Goede kamer zonder meer met een mooie Hongaarse. Een herhaling hoeft niet zo direct.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Selena (Hongaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2017, 10:41:31 »
Eergisteren heb ik gekamerd met Selena (zit ik in een Roemeense tempel, neuk ik mijn Bulgaartje eens niet, en pak ik dan toch wel een Hongaarse zeker… :banghead:).

Selena is een 24 jaar jonge, slanke vrouw met een engelengezicht en benen die tot aan de hemel reiken. Ze heeft lang zwart haar en mooie, bruine ogen. The ass is to die for. De A-cup (met grote punttepels) wat klein voor mijn smaak. Piercings kan ik me niet herinneren, een tattoo op haar rechterschouder wel.

Selena, die in de bar enkel netkousen droeg, was me in de vooravond al meermaals opgevallen, maar verdween telkens net, wanneer ik mijn move wou maken. Uiteindelijk slaagde ik er rond de achten toch in oogcontact te maken, waarop deze slanke Hongaarse zich al snel naast me nestelde. Een leuke pre-sale van dik 25 minuten later kwam uiteindelijk de kamervraag, en die beantwoordde ik uiteraard positief.

De kamergang was goed. Zoenen beperkte zich tot kusjes op de mond, en de pijpbeurt was me iets te zacht, maar al de rest: spielerei, 69, pussysliden, gevarieerd neuken…, was uitstekend!

Na om en bij de 20 minuten op kamer, ben ik heel vlotjes klaargekomen en Selena heeft het half uur al pratend mooi rondgemaakt.

Goede ervaring met een mooie Hongaarse, maar herhalingsgevaar is toch eerder klein 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum