Auteur Topic: Alina (Moldavische)  (gelezen 7145 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Alina (Moldavische)
« Gepost op: 16 mei 2017, 19:43:31 »
Alina: blond, 29 jaar (naar eigen zeggen, maar oogt als een mid-twintiger), slank (tenderend naar normaal), d-cup borsten (zeker in combinatie met haar body behoorlijk indrukwekkend), Moldavische, spreekt vloeiend Duits (al 9 jaar in Duitsland). Of ze ook Engels spreekt weet ik dus niet, ze verkiest alleszins Duits.

De combi van het mooie weer plus de melding de afgelopen dagen dat Betty wieder in da house was deden me besluiten om een stuk van de dag in Willich door te brengen.

Helaas was Betty er niet…

Globaal was de AWL eerder zwak met hooguit 3 van de pakweg 15 dames die min of meer binnen mijn Beuteschema pasten. Eentje triggerde al in het begin, toen ik pas aangekomen was, mijn aandacht (en een  Antwerpse wandelcollega had haar ook al even gesignaleerd): blond, leuk snoetje, slank (zonder perfect te zijn) en vrij grote (c/d-)borsten.

Gaandeweg werd het me duidelijk dat zij het zou worden. Even was er nog twijfel omdat oogcontact vrij beperkt was: een lief glimlachje, maar verder nada.

Even later, buiten, klikte het dan toch en inviteerde ze mij om naast haar te komen zitten. Een leuk gesprekje volgde, in vloeiend Duits, met haar en een vriendin. Het was dinsdag, dus fkk-dag, en ik kon er echt niet aan weerstaan om die stevige, grote borsten alvast even te strelen, hetgeen zij gewillig toeliet. Ik kreeg zelfs enkele kusjes en onder mijn handdoek voelde ze al snel dat een kamergang onvermijdelijk zou zijn. Laten we maar zeggen dat er iets moois groeide down under.

Het enige nadeel van fkk is dat er niks meer uit te pakken is (maar negatieve verrassingen zijn in die zin ook uitgesloten).

So, und jetzt nix anfassen. Zo begon het. Huh?

Ich mache alles. Nein, nur ein Witz.

Maar toch nam ze op een lieve manier het heft (of beter de schacht) meteen in handen. Of was het nou vooral zonder handen?

Eigenlijk weet ik het niet eens zo goed meer. Maar het was een verdomd goeie pijpbeurt. Precies zoals ik het graag heb. Zacht, met gevoel, met diepe halen. Dit mocht heel lang duren. Ik heb Alina dan ook pakweg een goed kwartier haar gang laten gaan, terwijl ik languit op bed lag, met tussendoor haar grote tieten strelend (waarbij haar kleine tepeltjes lekker hard werden).

Langzamerhand heb ik de focus wat verschoven, naar zoenen (eerder beperkt) en beffen (waarbij ze zich voluit gaf) toe, maar haar sterkste punt – in mijn beleving – is toch echt wel haar orale vaardigheid die absoluut van topniveau was.

Neuken begon, op haar initiatief, in cowgirl (logisch ook, met zo’n borsten), maar doggy leek me ook een goed idee, dus na enige tijd hebben we maar een positiewissel doorgevoerd. Het zicht op haar lekkere billen, haar heerlijke tieten en de manier waarop ze me aankeek (in de spiegel) zorgden voor een van diep uit mijn ballen komende ontlading.

In de loop van de tijd ben ik ongetwijfeld veel te verwend geworden. Ik ga het dus niet omschrijven als een wow-ervaring, maar het was een meer dan degelijke sessie, met een leuke meid (met geweldige borsten) die gewillig mee gaat in het spel. Ik ga niet speciaal voor haar ins Osten fahren, maar wanneer mijn alltime favorietjes er niet zijn, dan is Alina heel zeker een optie.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Alina (Moldavische)
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2017, 20:23:39 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.