Auteur Topic: P6 Duitsland na 1/07!  (gelezen 35182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #15 Gepost op: 18 mei 2017, 19:20:38 »
www.youtube.com/watch?v=lBP8-IE_-1g toepaselijk  nummer  :showtits

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #16 Gepost op: 18 mei 2017, 23:10:50 »
Ik ben van mening dat er wel degelijk moest opgetreden worden tegen de huidige wantoestanden (flat-rate clubs, AO-clubs, ...)

Daar gaan we weer. De misdadige "flat-rate clubs". Dat zijn toch ook allemaal louche clubs, hé, waar de dames allemaal gedwongen zitten om zoveel mogelijk klanten af te werken. Het toppunt van de seksslavernij... Walgelijk!!!

Ik zelf ben iemand die de dames zeer respecteert. Ik zal een dame nooit dwingen om iets te doen tegen haar zin. Ik heb zelfs dames gehad, en daar horen ook een aantal favorieten van mij toe, die diensten in hun portfolio hebben die ze wel bij andere klanten doen, maar liever niet met mij, ook waarschijnlijk uit een stuk respect.

In die flatrate clubs, waar die wantoestanden allemaal plaatsvinden, zul je mij dus never nooit niet treffen.

Tot nu toe 72 keer een flatrate club bezocht, waarvan het overgrote deel de Pauschalclubs in Bochum (8x), Dortmund (34x) en Münster (23x) en nooit wantoestanden gezien of meegemaakt. Wat dat betreft vergelijkbaar met saunaclubs, hoewel ik daar weleens "misstanden" heb meegemaakt, voornamelijk wat drugs(mis)gebruik betreft.

Ik heb dames getroffen in de Pauschalclubs die het ook uitstekend in een saunaclub zouden doen en later een aantal "flatrate-dames" ontmoet in saunaclubs. Daarnaast dames ontmoet die voorheen in saunaclubs hadden gewerkt en op dat moment de Pauschalclubs probeerden. Voor zover ik kan beoordelen allemaal uit vrije wil. dwz niet meer of minder dan dames in saunaclubs, welke ik ook al zo'n 57x bezocht heb, heb wel een goed beeld over flatrate clubs en saunaclubs.

Om een lang verhaal kort te maken, GEWOON GELUL, wantoestanden in flatrate clubs. Niet meer en niet minder dan in saunaclubs.

O ja, AO komt in de meeste, zo niet alle clubs voor. In saunaclubs is het me wel eens aangeboden door dames, maar ik ga daar niet op in. Neuken doe ik altijd met. In flatrate clubs is het me nog nooit aangeboden, wat niet wil zeggen dat het daar niet voorkomt.

We zullen wel zien hoe de nieuwe wet gaat uitpakken. Ik roep de mede-rakkers wel op om er zeker niet over te schrijven wanneer ze zich laten pijpen zonder condoom of beffen zonder beflapje.

En razzias in clubs heb ik tot op heden gelukkig nog niet meegemaakt en hoop het ook nooit mee te maken, maar heb een gevoel dat dat na 30 (of 31, 32, 33, 35, 500, etc.) juni weleens kan veranderen. In elk geval geen reden voor mij om weg te blijven uit de saunaclubs in Duitsland.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #17 Gepost op: 19 mei 2017, 16:58:01 »
Ik zou zeggen .... niet janken voordat we geslagen zijn    ;D

Registratie en dames die hun land niet meer in mogen?  Kan best zijn, maar ook die sprookjes geloof ik niet, maar dan nog .... ze kiezen voor "het grote geld op zeer korte termijn in DE", en verdienen één voor één stukken meer dan welke hoerenloper ook.
Trouwens, goed initiatief, het bestrijden van de vrouwenhandel, al vindend e meeste dames anno 2017 hun weg naar DE, NL, BE etc via facebook en andere sociale media, de instanties staan nog een jaar of 20 achter (zoals steeds)
Dat dames die hier werken een adres moeten hebben, fijn ... niks mis mee toch ....
Een hoerenpas is domweg goed, en is helemaal niet zo erg als wij wel eens durven denken.
De pooiers van de 21e eeuw zijn meestal de eigen kinderen of de zieke moeder of broer, of cokesnuivend vriendje, die te lui is om te gaan werken ..... als de dames daar graag hun centen aan geven, fijn voor mij, het zijn hun centen, en van zodra ik ze aan hen heb overhandigd, mogen ze er van mijn part zelfs hun kont mee afkuisen, dat zal me aan mijn reet roesten...

De criminalisatie van de klanten dan, laat nu net een hoerenpas je vrij spel geven er eens deftig op te kruipen, want een hoerenpas betekent dat een meid legaal werkt waar jij haar gaat poken, of welke spelletjes je ermee uit gaat halen. Ik denk dat je daar compleet fout zit, en dat we die registratie en bijhorende 'ongemakken' erg goed nieuws is voor jezelf in te dekken tegen criminalisatie van de hoerenloper .... als de wetgever ze een stempel geeft als legaal en geschikt voor de job, mogen wij er lekker ophangen toch....

Ik ben zelf ook niet zo gelukkig dat het condoom nu altijd en voor alles de standaard is ..... maar als dat het enige is, ach, daar gaat er hier niemand van sterven ..... integendeel, veel minder SOA's is dan weer het voordeel van de condoomplicht .... en ik begrijp erg goed dat heel veel dames dat toejuichen .... want hoe we het ook draaien of keren, de regel PZC is enkel en alleen nog daar omdat dat nu al 20 jaar "standaard" is in de meeste clubs en één enkele dame die alles met condoom deed het zout op haar patatjes niet kon verdienen ... na 30 juni wel, en weinig weinig weinig dames gaan het condoom achterwege laten ....
De meeste dames juichen dit deel van de nieuwe wetgeving dan ook toe .... wat ze ons ook vertellen op kamer .... ze zeggen namelijk steeds wat wij graag horen .... 1 juli is het simpel .... pijpen met condoom .... zoals ik al schreef, echt het einde van de wereld niet ....

Verder is je opmerking tov de flatrate clubs en de AO-clubs nogal ongelukkig .... ik verklaar me nader...
Iedereen weet dat ikzelf steeds een grote tegenstander ben geweest van deze clubs ... vind het echt NIETS, maar dan ook helemaal niets.
Ik ben ook niet te spreken over de jetons en de manier waarop ze uitbetaald werden etc etc etc ...

MAAR, en er is een grote MAAR .... we gaan toch niet denken en beweren dat die dames daar meer of minder gedwongen zitten dan in een saunaclub of achter de ramen, of dat er meer wantoestanden gebeuren ....
Er zijn namelijk ook meiden in saunaclubs die bijvoorbeeld niks verdienen, en die wel centjes verdienen in een PC, om de eenvoudige reden dat ze dan een vast (weliswaar kleiner dan topdames in clubs) dagvergoeding krijgen ... willend e dames daarvoor dan uren aan 20, 15 of zelfs 10 euro per uur van bil gaan, fijn voor hen, niemand vand e eigenaars verplicht hen dat ... en als een vent dat hen verplicht, of een liefje, of kindlief, of zieke-moeder-lief n.... ze moeten maar zo stom niet zijn toch .......

Het is echt een schande he (ik vind het verschrikkelijk dat dames moeten neuken aan een tientje per uur, echt wel), maar ook daar kiezen ze zelf voor ......

Hebben wij ons trouwens al eens afgevraagd wat voor goedkope hoeren wij dan wel niet zijn als we op het einde van de maand onze netto verloning op onze bankrekening gestort krijgen .....
Het gemiddeld loon in Belgenland is 1500 euro per maand, ach, aan 37 uur per week, 4.333 weken in de maand, een snelle deling leert ons dus dat de gemiddelde Belg 9.375 euro netto per uur verdient ... kijk, wij zijn dan toch echt goedkope hoeren, iedere dag om 6 uur je nest uit, knikken voor de baas, doen wat ie zegt, voor minder als 10 euro netto per uur .... in 't wit.
Die dames in de Pauschal, waar ik het zelfs een schande vind dat ze zo weinig per uur verdienen, hebben dat dan nog in 't zwart .... doe dus maar gerust maal 2 .....

Verder zie ik ook geregeld dames die het in een saunaclub niet kunnen uithouden en die goed gedijen in een PC, of omgekeerd, ze mogen (binnenkort mochten) het allemaal lekker zelf kiezen, en de tijd dat ik me daar zorgen om maakte, ligt al jaren achter mij .... iedere hoer met ietwat verstand in dat hoofd van haar, verdient meer dan wij, stempel of niet, mooi of lelijk, dik of dun, blond of zwart ..... en gedwongen anno 2017 ... doe me niet zo lachen .... tenzij jij en cokesnuivend vriendje die te tam is om te gaan werken een pooier noemt, alweer, een griet met ietwat verstand in dat hoofd, die gooit hem er domweg uit .... en anders ... eigen schuld, dikke bult ....


Ikzelf kijk dus niet echt negatief naar die nieuwe wet .... spijtig voor de PC, die hebben namelijk ook hun kliënteel en bestaansrecht ... spijtig voor ons omdat het condoom standaard wordt ... goed dat er registraties komen .... en dat de dames verplicht moeten iets huren waar ze werken ... dat moeten wij namelijk ook indien wij 2000 km van huis werken gedurende jaren.

Laat maar komen, en de soep wordt nooit zo heet gedronken als ze opgediend wordt .... in Antwerpen is er ook registratie van de dames .... al sinds 2001 .... nog van geen enkele meid vernomen dat ze in het land van herkomst vervolgd werden of het land niet meer in mochten .... daar geloof ik namelijk niks van, er zijn namelijk zeer weinig NoordKoreaanse dames die in de clubs werken  ;D ;)  (mopje flauw mopje)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #18 Gepost op: 19 mei 2017, 18:31:38 »
wij van RB pleiten voor een pas voor de hoeren lopers  :lol_hitting:

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #19 Gepost op: 20 mei 2017, 10:09:40 »
Er gaan dingen veranderen, dat lijkt me onvermijdelijk. Er komt een nieuwe wet, en de clubs gaan die officieel moeten naleven, dus ongetwijfeld vermelden dat alle seksuele handelingen met Schutz moeten (en dat in een heleboel gevallen ook effectief proberen te handhaven – omdat anders boetes en/of sluiting boven hun hoofd hangen).

Of dat op de kamer ook nageleefd zal worden? Ja en nee. De dames gaan ongetwijfeld zeggen dat pijpen ‘natuurlijk mét is’, want dat is de wet Schatzi. Maar voor 20 euro of zo extra gaan ze (bij bekenden) ongetwijfeld over hun hart strijken. ‘Maar mondje dicht tegen iedereen’. ‘Investeren’ kan daarbij leuk zijn en even helpen, maar over pakweg een jaar zijn die ‘investeringen’ alweer verkast en sta je toch oog in oog (of borsten in oog) met nieuwe dames waarmee je geen vertrouwensband hebt en toch de meerprijs zult moeten betalen.

Clubs die het deels moeten hebben van openbare actie gaan het wat moeilijker krijgen. Sky? Babylon? Een club als GT zal het wellicht worst wezen. Laten we ook niet vergeten dat maximaal 10 procent (of nog minder?) van bv. de GT-bezoekers ook op een forum actief zijn. Voor de overgrote meerderheid eerder occasionele bezoekers is Duitsland voorlopig nog een soort seksparadijs.

Voorlopig nog, want de combinatie van nieuwe p6-regels plus de meerprijs van de tolheffing maken  NRW en aanverwante regio’s iets minder attractief. En dan zwijg ik nog over het probleem dat alibi-beren hebben wanneer er ineens zo’n tolvignet op hun voorruit moet kleven...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #20 Gepost op: 21 mei 2017, 14:17:52 »
Ik vond zojuist op een Duitse site dit stukje tekst:

Citaat
Ab 1.7.2017 besteht Kondompflicht bei Vaginal-, Anal- und Oralverkehr, wobei die Anwendung des Kondoms am Körper des Mannes vorgeschrieben ist. Daraus folgt, dass Femidome der Kondompflicht nicht genügen, während ungeschütztes Lecken (Cunnilingus) an SDLs (sei es durch Kunden, sei es durch Kolleginnen z.B. im Rahmen von Lesbenspielen) weiterhin erlaubt sein dürfte, weil Cunnilingus von einer Kondompflicht, die konkret auf die Anwendung des Kondoms am Körper des Mannes abstellt, nicht erfasst wird.

Kan ik hier nu uit opmaken dat ook na 1.7.2017 beffen zonder beflap gewoon geoorloofd blijft?? Dat zou erg mooi zijn!
Mijn Duits is helaas niet zo goed ::)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #21 Gepost op: 21 mei 2017, 15:27:26 »
Ik vond zojuist op een Duitse site dit stukje tekst:

Citaat
Ab 1.7.2017 besteht Kondompflicht bei Vaginal-, Anal- und Oralverkehr, wobei die Anwendung des Kondoms am Körper des Mannes vorgeschrieben ist. Daraus folgt, dass Femidome der Kondompflicht nicht genügen, während ungeschütztes Lecken (Cunnilingus) an SDLs (sei es durch Kunden, sei es durch Kolleginnen z.B. im Rahmen von Lesbenspielen) weiterhin erlaubt sein dürfte, weil Cunnilingus von einer Kondompflicht, die konkret auf die Anwendung des Kondoms am Körper des Mannes abstellt, nicht erfasst wird.

Kan ik hier nu uit opmaken dat ook na 1.7.2017 beffen zonder beflap gewoon geoorloofd blijft?? Dat zou erg mooi zijn!
Mijn Duits is helaas niet zo goed ::)
Klopt....!
De wet schrijft alleen condoomplicht voor de man voor. Althans dat staat in bovenstaande tekst. De waarheid van de tekst kan ik niet beoordelen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #22 Gepost op: 21 mei 2017, 15:27:41 »
Ik vond zojuist op een Duitse site dit stukje tekst:

Citaat
Ab 1.7.2017 besteht Kondompflicht bei Vaginal-, Anal- und Oralverkehr, wobei die Anwendung des Kondoms am Körper des Mannes vorgeschrieben ist. Daraus folgt, dass Femidome der Kondompflicht nicht genügen, während ungeschütztes Lecken (Cunnilingus) an SDLs (sei es durch Kunden, sei es durch Kolleginnen z.B. im Rahmen von Lesbenspielen) weiterhin erlaubt sein dürfte, weil Cunnilingus von einer Kondompflicht, die konkret auf die Anwendung des Kondoms am Körper des Mannes abstellt, nicht erfasst wird.

Kan ik hier nu uit opmaken dat ook na 1.7.2017 beffen zonder beflap gewoon geoorloofd blijft?? Dat zou erg mooi zijn!
Mijn Duits is helaas niet zo goed ::)

zoals ik het lees zou bij beffen geen bef lapje gebruik hoeven te worden maar sjeufke is ook aan het lezen en zal het welig vertalen  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #23 Gepost op: 21 mei 2017, 15:34:39 »
Ik vond zojuist op een Duitse site dit stukje tekst:

Citaat
Ab 1.7.2017 besteht Kondompflicht bei Vaginal-, Anal- und Oralverkehr, wobei die Anwendung des Kondoms am Körper des Mannes vorgeschrieben ist. Daraus folgt, dass Femidome der Kondompflicht nicht genügen, während ungeschütztes Lecken (Cunnilingus) an SDLs (sei es durch Kunden, sei es durch Kolleginnen z.B. im Rahmen von Lesbenspielen) weiterhin erlaubt sein dürfte, weil Cunnilingus von einer Kondompflicht, die konkret auf die Anwendung des Kondoms am Körper des Mannes abstellt, nicht erfasst wird.

Kan ik hier nu uit opmaken dat ook na 1.7.2017 beffen zonder beflap gewoon geoorloofd blijft?? Dat zou erg mooi zijn!
Mijn Duits is helaas niet zo goed ::)

zoals ik het lees zou bij beffen geen bef lapje gebruik hoeven te worden maar sjeufke is ook aan het lezen en zal het welig vertalen  ;)
welig .....     ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #24 Gepost op: 21 mei 2017, 15:44:25 »
Ik vond zojuist op een Duitse site dit stukje tekst:

Citaat
Ab 1.7.2017 besteht Kondompflicht bei Vaginal-, Anal- und Oralverkehr, wobei die Anwendung des Kondoms am Körper des Mannes vorgeschrieben ist. Daraus folgt, dass Femidome der Kondompflicht nicht genügen, während ungeschütztes Lecken (Cunnilingus) an SDLs (sei es durch Kunden, sei es durch Kolleginnen z.B. im Rahmen von Lesbenspielen) weiterhin erlaubt sein dürfte, weil Cunnilingus von einer Kondompflicht, die konkret auf die Anwendung des Kondoms am Körper des Mannes abstellt, nicht erfasst wird.

Kan ik hier nu uit opmaken dat ook na 1.7.2017 beffen zonder beflap gewoon geoorloofd blijft?? Dat zou erg mooi zijn!
Mijn Duits is helaas niet zo goed ::)
Klopt....!
De wet schrijft alleen condoomplicht voor de man voor. Althans dat staat in bovenstaande tekst. De waarheid van de tekst kan ik niet beoordelen.
ik kan je wel de stuken sturen http://www.internet-law.de/wp-content/uploads/2015/07/Referentenentwurf-Prostituiertenschutzgesetz_29.07.2015.pdf als je niks te doen heb kan je het vertalen  ;)

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #25 Gepost op: 21 mei 2017, 17:16:38 »
they should register the pimps, not the girls  :lol

the condom duty will be a very good thing for the girls :happy
 because when we see ugly guys in saunaclub like me for example  ;D we understand that they could be reluctant to blow without condom sometimes  :lol_hitting: 
and after 1st July, the girls who do not mind doing oral without condom know exactly what to do if they want to make more money, for example most of the times when I decline an upsell for a cim at 50, they almost immediately accept to do it at 25, they often do whatever you want for a couple of bucks more  :pica22

just be ready to spend more and negociate hard before the room, that's all  :pica
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2017, 17:29:23 door Tikinui »

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #26 Gepost op: 25 mei 2017, 13:05:21 »
Note sm: constructie weggehaald, we gaan niet de wetgever de pap met de lepel geven, The Pope*  ;)
Het gaat zo al erg genoeg zijn na 30/06, wij gaan hier niet iedereconstructie open en bloot op tafel leggen .....

*befkont = nieuwe alias van The pope  ;)

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #27 Gepost op: 25 mei 2017, 14:44:53 »
Note sm: constructie weggehaald, we gaan niet de wetgever de pap met de lepel geven, The Pope*  ;)
Het gaat zo al erg genoeg zijn na 30/06, wij gaan hier niet iedereconstructie open en bloot op tafel leggen .....

*befkont = nieuwe alias van The pope  ;)

 :sign0065:


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #28 Gepost op: 25 mei 2017, 14:59:21 »
Note sm: constructie weggehaald, we gaan niet de wetgever de pap met de lepel geven, The Pope*  ;)
Het gaat zo al erg genoeg zijn na 30/06, wij gaan hier niet iedereconstructie open en bloot op tafel leggen .....

*befkont = nieuwe alias van The pope  ;)

 :sign0065:
:mybosssucks: :sign0144:
 ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #29 Gepost op: 25 mei 2017, 17:46:28 »
Citaat
*befkont = nieuwe alias van The pope  ;)

Dan weet je meer dan ik! :sign0144:
Wie of wat is trouwens the pope?