Auteur Topic: kate (Duitse)  (gelezen 7091 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
kate (Duitse)
« Gepost op: 21 mei 2017, 10:10:49 »
kate (Duitse)
Leeftijd   :   21 jaar   Taal   :   Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur   :   Anders   Haarlengte   :   Halflang
Lengte   :   1.60 m - 1.65 m   Postuur   :   Normaal
Tatoeage   :   Nee   Lichaamsdeel   :   n.v.t.
Piercing   :   Nee   Lichaamsdeel   :   n.v.t.
Cup-maat   :   A   Siliconen   :   Nee
Kleur ogen   :   Blauw   Herhalingsgevaar   : jazeker 27-5 ga ik er weer  :17:   
Prijs           :   100 euro   Tijdsduur   :   60 minuten
Service   :   NMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE

Extra info   :   en al haar anderen diensten houw ik voor me zelf ik ben geen verrader

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
kate (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2017, 11:20:36 »
zulke pareltjes kom je maar zelden tegen in de Duitse sauna clubs .en ik ben er van overtuigt na 01-07 nog minder.  :cry kate is een jonge Duitse dame die een beetje bij verdient op vrijdag en zaterdag het is een mooie verschijning zwarte haren met een rode gloed tussen de 160 en 170 lang .geen plak plaatjes geen piercings . totaal niet onder het mes geweest van de plastischirug nergens geen botox naalden in haar lichaam gehad . ik ben altijd geduldig in LR met naar de kamer te gaan  en de reden daarvoor is als je meen dat je veel moet neuken mis je vaak van zulke parels    ;)

op de kamer kan kate zich voordoen als je vriendin ze is teder zacht lief kruip Leker tegen je aan zoent  in je hals en de mond laat ze ook niet achter wegen wel is ze een tikje onzeker . ze vraagt wat je Leker vind  en hoe je het wil. het pijpen met kate is hemels ook de eieren brengt ze op temperatuur   kate pijpt lang en kijk je daarbij ondeugend aan . ook laat kate zich graag verwennen details hou ik achter wegen kate is een volleerd amazone  en kruipt graag op je ze starten zonder glijmiddel en bij het wisselen van standje vroeg ze of het een probleem was of ze wat glijmiddel gebruikte een dvp moet er ook plezier aan hebben en in de liggende doggy voelde het toch hemels

kate is een van mijn nieuwe parels