Auteur Topic: onze Phil  (gelezen 25157 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
onze Phil
« Reactie #15 Gepost op: 24 september 2012, 20:33:42 »
Rustig Foots, binnenkort mag je weer schaatsen ;).

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
onze Phil
« Reactie #16 Gepost op: 24 september 2012, 20:54:25 »
Nou effe ernstig.

Foots, als er bij jou voor je deur een officieel aangekondigde wielerwedstrijd plaatsvindt MOET je de aanwijzingen van de seingevers volgen, anders ben je strafbaar.

Je betaalt idd wegenbelasting, echter het gemeentebestuur heeft altijd het recht een openbare weg geheel of gedeeltelijk af te sluiten. Voor om het even welke reden of gebeurtenis. Dit wordt dan aangekondigd in een politiereglement.

De seingevers die aangesteld zijn hebben bij een wielerwedstrijd politiebevoegdheid, dwz dat ze jouw nummerplaat mogen doorgeven aan de politie. Hun richtlijnen niet volgen is volgens de wegcode een 'zware overtreding', hetzelfde als wanneer je een bevel van een politieman negeert. Hier staan zware straffen op. Meer zelfs, als je een ongeluk veroorzaakt tijdens zo'n wedstrijd ben je schuldig aan 'opzettelijke slagen en verwondingen' als blijkt dat je een seingever hebt genegeerd.

Dus toch effe opletten.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
onze Phil
« Reactie #17 Gepost op: 24 september 2012, 21:06:07 »
Kijk ik ben ondertussen al gewend dat ze het heel belangrijk vinden en ik probeer me zo netjes mogelijk te gedragen, maar het gebeurd me nu zeker 1 keer per jaar dat het mis gaat. En de officials doen lastig door mij stomme vragen te stellen in plaats van me snel weg te loodsen.


Ik heb het ondertussen heel snel door, probeer na 50 meter de eerste kruising al weg te zijn en geen fieters  van de weg te drukken. Echt ik doe serieus mijn best want ik wil niemand in zijn hobbie storen. Ook stel ik geen onnozele vragen meer terug, maar geloof het of niet, soms laten ze me er gewoon niet meer uit.


Dat jij nu al meteen reageert met effe serieus is voor mij het ultieme bewijs dat ik voor alle Belgen hier heiligschennis pleeg. Ik besef me het terdege en mijn verontschuldigingen.


Ik heb met mijn verhaal maar aan willen geven dat het mij echt geen bal interesseert, maar dat ik de passie en emotie zeer zeker respecteer, hoewel dat niet meteen eruit blijkt, geef ik ook grif toe.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
onze Phil
« Reactie #18 Gepost op: 24 september 2012, 21:11:34 »
Dit is dan ook het enige waar wij echt goed in zijn, voor de rest is het noppes. :-[

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
onze Phil
« Reactie #19 Gepost op: 24 september 2012, 21:17:48 »
Dit is dan ook het enige waar wij echt goed in zijn, voor de rest is het noppes. :-[


Wederom ben je als Belg weer veel en veel te bescheiden.


Belgen zijn in mijn ogen in veel meer dingen wereldkampioen of minstens wereldklasse:
  • [size=78%]Genieten van het leven[/size]
  • [size=78%]Frieten bakken dat is hier kunst[/size]
  • [size=78%]Bieren brouwen, maar ik lust geen bier maar ik hoor het vaak[/size]
  • [size=78%]belasting ontduiken, op de 2e plaats net onder Griekenland hahahah[/size]
  • [size=78%]En niet te vergeten hebben jullie fantastische motorcrossers, zoals Eric Geboers, Jobe, Mertens, Stefan Evers, noem maar op, maar ook NL heeft een paar goede zoals Dave Strijbos en John van de Berk en Kees van de Ven.[/size]
Kortom Belgie is veel en veel beter dan je zelf denkt. NL is iets minder goed dan ze zelf denken, dat is het verschil.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
onze Phil
« Reactie #20 Gepost op: 24 september 2012, 21:27:21 »
Dit is dan ook het enige waar wij echt goed in zijn, voor de rest is het noppes. :-[
Alstemblieft, alstemblieft,


wij Belgen zijn het beste in:
- frieten bakken en opvreten
- wielrennen
- belastingen 'ontlopen'
- bier brouwen en opzuipen
- ... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, waar we niet goed in zijn is in opscheppen, dat latenw e liever over aan onze (.......)buren  ;D :P
We gaan zelfs hoog scoren in Braziliƫ, ik neem met niet minder genoegen dan de halve finale...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
onze Phil
« Reactie #21 Gepost op: 24 september 2012, 21:29:44 »
10 minuten te laat SM, wel goede redenen die je noemde trouwens je vergat alleen de motocrossers hahaha
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
onze Phil
« Reactie #22 Gepost op: 24 september 2012, 21:37:17 »
10 minuten te laat SM, wel goede redenen die je noemde trouwens je vergat alleen de motocrossers hahaha
En 5 gouden medailles op de Paralympics  >:D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

erepevig

  • Gast
Also, decreases re-attach minority glasses, apnoea.
« Reactie #23 Gepost op: 22 november 2018, 17:31:21 »
doxycycline-cheapbuy.site.ankor <a href="http://onlinebuycytotec.site/">onlinebuycytotec.site.ankor</a>