Auteur Topic: STEFANIE  (gelezen 22199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
STEFANIE
« Gepost op: 22 mei 2017, 19:25:32 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
STEFANIE
« Reactie #1 Gepost op: 8 juli 2017, 19:19:40 »




Stephanie komt naast me zitten in de zeteltjes.

 Of ze me gezelschap mag houden. Tuurlijk … en gelijk begint ze te tongzoenen.
 Gaan we naar de kamer vraagt ze me.
 Ja waarschijnlijk wel is m’n antwoord, maar ik wil je nog wat beter leren kennen antwoord ik … om wat langer van de pre-sales te genieten.

 Op de kamer krijg ik een heel correcte sessie.

 Pijpen,beffen, 69, neuken in verschillende standjes.

 Klaargekomen wil ze me afschepen, waarbij ik har vraag of er ook een prijs is voor 20 minuten i.p.v. 30.

 Ik voel dat dit gesprek verkeerde kant uit kan gaan, en gezien de geode service lach ik mijn opmerking weg.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
STEFANIE
« Reactie #2 Gepost op: 7 januari 2018, 08:24:10 »
Stefanie ken ik vanuit het oude Freude39. Daar was het geen hoogvlieger. Een keer in Dolce Vita geweest, trof ik haar daar. Naar DV begrippen een goede kamer met haar gehad. Vanuit haar club verleden, F39, is ze natuurlijk enig niveau van service gewend, dat wel. Nu kwam ik haar laatst in Babylon tegen. Goed voor haar. Aan de minimale Babylon standaard zal ze wel voldoen, maar veel meer zal het ook niet zijn, schat ik zo in.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
STEFANIE
« Reactie #3 Gepost op: 7 januari 2018, 08:45:13 »
Stefanie ken ik vanuit het oude Freude39. ........     Goed voor haar. Aan de minimale Babylon standaard zal ze wel voldoen, maar veel meer zal het ook niet zijn, schat ik zo in.

Het oude Freude39, is dat het huidige Salome in Herne? Of de club in Bochum? Ik we bij beide en heb niet de indruk dat de gemiddelde Babylon service onderdoet voor deze clubs. Wel integendeel.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
STEFANIE
« Reactie #4 Gepost op: 7 januari 2018, 10:38:35 »
Stefanie ken ik vanuit het oude Freude39. ........     Goed voor haar. Aan de minimale Babylon standaard zal ze wel voldoen, maar veel meer zal het ook niet zijn, schat ik zo in.

Het oude Freude39, is dat het huidige Salome in Herne? Of de club in Bochum? Ik we bij beide en heb niet de indruk dat de gemiddelde Babylon service onderdoet voor deze clubs. Wel integendeel.

Het oude Freude, dus in de Freudenbergstrasse in Bochum. Daar was het servicelevel idd wel op Babylon niveau. Veel dames zijn indertijd overgestapt naar wat nu Salomé in Herne is. In Salomé heb ik ook nooit slechte sessies gehad, maar ik was altijd wel selectief.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
STEFANIE
« Reactie #5 Gepost op: 15 april 2018, 15:29:57 »

Ik was wat aan het rond lopen en kreeg niet echt wat gevonden en de druk was hoog dus toen toch maar is in het jachtveld begeven en er was niet zo veel keuzen maar me oog viel op stefanie een mooi lijfje en heb haar al vaker gezien en ik dacht ik waag de gok maar eens een keer en eerst even wat zitten praten en toen maar is naar de kamer gegaan het was kamer 6 boven en dat is niet de aller fijnste kamer maar goed dat maakt dan ook niet uit het bed werd op gemaakt en gingen liggen waar op we eerst even op verkenning giggen en toen begon ze te pijpen heel rustig en ze voerde het heel langzaam op dat was gewoon goed toen  verschilden standjes gedaan en was wel goed en redelijk de kamer verlaten was geen hoog vlieger maar ook niet slecht gewoon standaard en goed voor de eerste kamer herhaling 50%