Auteur Topic: Haus nr9, raam 36, Adriana, Roemeense  (gelezen 6719 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Haus nr9, raam 36, Adriana, Roemeense
« Gepost op: 25 mei 2017, 14:37:01 »
Ik ben gisteren eigenlijk puur toevallig in Bochum beland. Het was nog een hele toer om daar te geraken want de wegen zaten zowel in Nederland als in Duitsland potdicht. Op de zender WDR hoorde ik in de auto dat er op een gegeven moment meer dan 500km file stond alleen al in NRW! http://www1.wdr.de/verkehr/nrw/verkehrsthemen/verkehr_himmelfahrt100.html :-\
Mijn eigenlijke doel was in eerste instantie om Duisburg aan te doen maar dat bleek uiteindelijk een onmogelijk opgave. Op de autoradio werden enorme files gemeld rondom Duisburg en daar had ik geen zin in want was inmiddels al meer dan 2 uur onderweg vanuit mijn woonplaats Deventer omdat ik ook op de A3 ter hoogte van Emmerich al dik een uur in de file had gestaan. Bij Oberhausen spontaan gekozen om de andere richting op de rijden richting Bochum en dat was echt een meevaller op de weg want in de richting van Essen en later Bochum was het op de autosnelweg weliswaar druk maar echte files stonden er niet. In ieder geval was ik blij dat ik in Bochum uit mijn auto kon stappen na een reis van een dikke 3 uur! :angry:.
Ik was al een tijdje niet meer in deze ramenbuurt geweest. De laatste keer is zeker een jaar geleden. Vroeger kwam ik er wel vaak maar later koos ik toch steeds vaker voor de ramenbuurten van Oberhausen en vooral Duisburg omdat daar de keuze reuze is. Om kort te gaan, de dameskeuze in Bochum viel mij gisteren ontzettend tegen. Mijn eerste gedachte was toen ik door de ramenbuurt liep van, what the hell is hier gebeurd? Echt, de line up qua dames was mega slecht. Achter 90% van de ramen staan alleen maar vette dikke dames die er echt niet uitzien. Seks met deze dames?  :sign0135:. Al kreeg ik nog 100 euro toe dan nog ging ik niet met dit soort vieze vette en zeer lelijke dames op de kamer. Echt, niet te vergelijken met de ramenbuurt in Duisburg waar wel vele mooie dames zijn te vinden. Het lijkt er dan ook op dat het in de ramenbuurt van Bochum helaas dezelfde kant op gaat als dat het gebeurde in Oberhausen, Essen en mijn eigen woonplaats Deventer. Uiteindelijk heeft dit dan helaas tot gevolg, een uitgestorven ramenbuurt en huizen die sluiten en weer een pay seks plek minder.
Na lang heen en weer geloop dan uiteindelijk toch nog een geschikte dame gevonden. Zij was echt bij verre de mooiste dame die gisteren werkzaam was in Bochum. In Duisburg of in een club zou zij qua uiterlijk mischien hoogstens tot de middelmaat behoren, hier in Bochum was zij gisteren een topmodel vergeleken met de andere rommel die er achter de ramen zat.
Haar naam is Adriana en zij is een Roemeense dame. Blond, qua uiterlijk meer een girl next door type zoals dat hier zo vaak zo mooi wordt omschreven. Voorzien van een behoorlijke voorgevel en het totale plaatje stond mij wel aan. Ik wilde het wel proberen met haar voor 30 euro.
Op de kamer blijkt zij dus wel een erg prettige dame in de omgang en de seks met haar is voor raambegrippen uitzonderlijk goed. Eerst heeft zij mij uitgebreid heerlijk diep gepijpt. Dat deed ze echt bijzonder goed maar ze had het condoom in eerste instantie wel een beetje klungelig aangebracht. Daarom trok ze het er later af om een nieuw condoom aan te brengen. Voordat ze het nieuwe condoom aanbracht begon ze me geheel onverwacht een tijdje zonder condoom te pijpen. Dat voelde toch echt veel beter aan dan met het condoom. Jaja, wat zullen we dit straks na de eerste juli gaan missen! :17: Ik weet niet hoe het met andere rakkers zit maar ik ga dit dus echt wel missen. Uiteindelijk voorzag Adriana me dan toch maar weer van een condoom en gaf ze aan geneukt te willen worden. Daarvoor legde ze zich op haar rug op het op zich fijne comfortabele bed dat voorzien was van vele zachte kussens. Dat valt me dan wel weer op ten opzichte van Oberhausen en Duisburg. De kamer van Adriana was super de luxe en leek meer op een hotelsuite dan op een peeskamertje. Adriana lag zo mooi met haar benen wijd gespreid op het bed dat ik dacht, ik waag het er maar op. Daarop ging ik met mijn tong haar uiterst lekker smakende en schone gleufje verwennen. Ik had verwacht dat Adriana dit voor dit geld niet zou toelaten maar tot mijn verbazing vond ze dit geen probleem en vroeg ook niet om een meerprijs hiervoor. Sterker nog, ze genoot met volle teugen van mijn gelik, haar gleufje werd alsmaar natter en het kutvocht droop langs mijn kin. Ondertussen verwende ik haar mooie siliconen voorzien van mooie grote tepels die alsmaar harder en groter werden. Met haar handen pakte ze mijn hoofd en drukte deze op haar natte poes. Wat ging het er heftig aan toe tijdens deze geile lik beurt zeg. Precies dit zoek ik dus. Mijn lik kunsten leidden er toe dat Adriana uiteindelijk heerlijk klaar kwam. Een dame oraal verwennen is mijn grote passie. Onnodig te zeggen dat ik hierin dan ook zeer bedreven ben en een dame tot een spetterend hoogtepunt kan likken. Daarna revancheerde Adriana  zich. Ze zette zich op mij en mijn geslacht gleed haar poes in alsof beiden voor elkaar waren gemaakt. Als een volleerde amazone bereed ze mij. Eerst met haar gezicht naar achteren en daarna keerde ze zich om. Keihard gewoon en ze bereed me zo heftig en hard dat ze me bijna door het bed ramde. Waarschijnlijk was ze door mijn lik kunsten gigantisch geil geworden of zo. Uiteindelijk heb ik dan ook mijn nakomelingen lekker in het rode condoom gespoten. Om eerlijk te zijn was ik daarna wel kapot door deze heftige en lekkere seks. Heb het haar maar lekker af laten maken in het amazone standje want door het urenlange geloop op de kasseien in deze buurt en de lange autorit was ik behoorlijk uitgeput geraakt. Mede daarom heb ik mij voorgenomen me eigen in de toekomst toch maar weer te gaan richten op de clubs waar je je toch beter kan ontspannen en je daardoor uiteindelijk meer energie over hebt voor datgene waarvoor je uiteindelijk komt en dat is lekkere geile seks met een mooie dame.
Maar, eerlijk is eerlijk, op Adriana viel niets aan te merken. Qua service steekt ze met kop en schouders boven datgene uit wat je doorgaans voor 30 euro krijgt in een ramenbuurt. Speciaal voor haar is het reisje naar Bochum toch nog de moeite waard geweest! Maar terugkomen doe ik er zoals gezegd voorlopig niet meer. Ook qua rakkers was het gisteren erg rustig daar. Ik praatte nog wat met een man uit Bochum die me wist te vertellen dat hij vele oud Bochum gangers kende die hun heil nu zoeken in clubs als Arabella, Freude 39, Salome en Penelope. De kwaliteit qua dames zou er veel beter zijn iets dat ik voor wat betreft Freude 39 volledig kan bevestigen. Jammer voor deze vroeger zo mooie raambuurt maar helaas is het nu eenmaal zo.
Let trouwens even op als je wat wilt gaan eten in de raambuurt van Bochum. Ik was in een tent genaamd Kingsz tegenover die rosse bar bij de ingang van deze ramenbuurt. Een waarschuwing voor een ieder hier, ga hier niet naar binnen. Ik heb er gisteren een hamburger besteld. Nou, toen ik een hap nam spoot het vet er gewoon uit. Niet te vreten gewoon en het is er ook nog niet goedkoop ook! Bah! :sign0104:


Note Rolly: Heading aangepast
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2017, 02:11:35 door Rolly »