Auteur Topic: ZATERDAG 29 JULI 2017: 7 JAAR RB: ZOMERFEEST IN SIXSENS  (gelezen 42249 keer)

Online sexmachine

• admin
ZATERDAG 29 JULI 2017: 7 JAAR RB: ZOMERFEEST IN SIXSENS
« Reactie #217 Gepost op: maandag 14 augustus 2017, 19u07 »
This RB meeting looked like a dream for me with close friends, my win on voetballtoto 2016-17 and my sexy sex friend who wanted to make some trios with some girls of line up.
Some Belgian friend found some nice bi sexual candidate . I imagine myself like a king in this situation.
But, it was not possible , my sexy girlfriend has not been allowed to enter in SS because of a rules that I never heard.
It is possible to come in SS with a female client ( non working girl) but only if she have a EU passport.
If not, your bisexual girlfriend cannot come in. I think it is important to bring this information to all female clubs client even if they are not numerous.
So, in fact , you can bring a romanian girl in club but not a Chinese,a Russian or an African girl.

So, I had to let RB fest behind me and do something else but only in duo in countryside of Belgium then in various countries during holidays.

She was so disappointed but I tried to give her substitute using my best talent.

Anyway, I wanted to thank organisator for my price, all competitors of voetballtoto for their efforts and Foots for who I have a thought.
Het is nochtans erg simpel, het is niet van niet willen door SixSens, maar geen risico willen nemen, begrijpbaar.

Indien er controle kwam die dag, en jouw vriendin was aanwezig, kon dat serieuze problemen geven ..... omdat de instanties een vermoeden zouden kunnen hebben dat ze werkt...
En dat is niet toegelaten voor een niet EU-dame

Begrijpbaar dat SS dat risico niet wil nemen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

The following users thanked this post: Sjeufke, LellebeL

Offline bocariver

• rakker
« Reactie #216 Gepost op: maandag 14 augustus 2017, 18u54 »
This RB meeting looked like a dream for me with close friends, my win on voetballtoto 2016-17 and my sexy sex friend who wanted to make some trios with some girls of line up.
Some Belgian friend found some nice bi sexual candidate . I imagine myself like a king in this situation.
But, it was not possible , my sexy girlfriend has not been allowed to enter in SS because of a rules that I never heard.
It is possible to come in SS with a female client ( non working girl) but only if she have a EU passport.
If not, your bisexual girlfriend cannot come in. I think it is important to bring this information to all female clubs client even if they are not numerous.
So, in fact , you can bring a romanian girl in club but not a Chinese,a Russian or an African girl.

So, I had to let RB fest behind me and do something else but only in duo in countryside of Belgium then in various countries during holidays.

She was so disappointed but I tried to give her substitute using my best talent.

Anyway, I wanted to thank organisator for my price, all competitors of voetballtoto for their efforts and Foots for who I have a thought.

The following users thanked this post: Bearke

Offline Taylor

• modje
« Reactie #215 Gepost op: dinsdag 01 augustus 2017, 23u32 »
RB-feest in Sixsens. 29 juli was het dan eindelijk zo ver. Eigenlijk stond ik s'morgens niet eens zo te popelen om er heen te gaan. Tis een rit van bijna 3 uur (en weer 3 uur terug uiteraard). “M'n meisje” zou er niet zijn en ik was nog wat gestrest van de week ervoor, van het werk, maar ook privé. Als er geen RB-feest was geweest, was ik lekker thuis gebleven, maar ik wist dat het zeker gezellig zou worden, dus toch besloten om te gaan.

Iets voor 1 uur kwam ik aan in Sixsens. Het was er al redelijk druk op dit tijdstip. Ik besloot eerst maar even een ontbijtje te nemen. Oa kwam ik Vicky tegen in het restaurant en ze begroette me vriendelijk.

Vicky is een dame die ik er altijd wel appetijtelijk uit vind zien, maar vandaag zag ze er erg goed uit. Weinig make-up, zoals Taylor dat graag heeft. Ik had me voorgenomen om zeker met haar een kamer te gaan doen, maar ik wilde eerst een beetje in de sfeer komen en eerst nog eens wat rond kijken naar het andere vrouwelijke schoon.

Tijdens mijn ontbijt kwam ik de VS tegen en met hem een tijdje in het restaurant gepraat. Niet veel later kwamen ook KP, SM en Sjeufke wat eten. Even met hen gepraat en daarna gezamenlijk naar het buitenterras voor een pintje. Daar een tijdje gezetten met een paar pintjes, genieten van het vrouwelijke schoon wat er voorbij kwam wandelen en oa kennis gemaakt met Deket en Den Docteur.

Het weer begon iets minder te worden met wat motregen en ik besloot maar eens een saunaatje te nemen. Even lekker rustig ontspannen en daarna uitbubbelen in de jacuzzi. Dat deed me goed, deze rust en ik merkte dat ik me wat fitter begon te voelen. Daarna weer naar het terras gegaan voor weer een paar pintjes. Ik kwam daar mijn allereerste clubmaat weer tegen, Sigmund11. Ik wist dat hij zou komen en was blij hem weer te zien. Het was meer dan een half jaar geleden dat ik hem voor het laatst in een club had gezien.

Inmiddels waren er al behoorlijk wat rakkers aanwezig. SM en KP nodigden ons alleen uit om een paar flessen wijn van het huis te ontkurken en te proosten op een mooie dag.

Het zonnetje was inmiddels ook weer aanwezig, dus daar kon het niet aan liggen. Oa nog even kort kennis gemaakt met vanKees. Ja, dit soort feestjes zijn ideaal om nieuwe rakkers te leren kennen.

Inmiddels begon er wel zin in te krijgen en ik wilde mijn pijlen richten op Vicky, maar die bleek op dat moment met Poarneemn bezig te zijn. Ik dacht ik wacht mijn kans rustig af. Het bleek dat er meerdere beren waren die op haar aan het azen waren, zoals mijn clubmaat Sigmund11. Ik probeerde op een strategisch punt te gaan staan, zodat ik haar als eerste kon aanspreken, maar toen ik Vicky eindelijk zag, had ze haar gewone kleren aan en maakte aanstalten om de club te verlaten... Erg jammer... Ik had deze meid graag willen meemaken vandaag :(

Maria
Een beetje gedesillusioneerd ging ik naar de bar in de kelder. Daar werd ik aan de bar geconfisqueerd door Maria. Eigenlijk had ik helemaal geen plannen om vandaag met haar een kamer te gaan doen, maar ik was nog wat beduusd van het vertrek van Vicky. Maria begon me goed op te geilen en alhoewel de laatste sessie met haar een paar maanden geleden wat minder was, besloot ik toch met haar naar een kamer te gaan. De sessie was goed, met alles erop en eraan, maar zoals ik Maria de eerste keer had op kamer, was ze niet. Helaas begon ze ook wat vervelend te doen bij het afrekenen en wilde extra betaald hebben voor tijd die ik niet met haar op kamer had doorgebracht. Haar duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was, waarop ze toch maar besloot akkoord te gaan. Ik denk niet dat ik nog graag met haar een kamer zal nemen in de toekomst. Ik houd er niet van als dames (zeker als ik ze al langer ken) me proberen te “naaien”. Ik weet ook wel dat uiteindelijk elke meid je in meer of mindere mate “naait”. Ze liegen allemaal wel over iets, zoals hun nationaliteit of dat ik een knappe vent ben. Ach, daar kan ik nog wel om lachen, maar zo gauw ze afspraken niet nakomen of je proberen te bedotten met de tijd en de centen, dan is het voor mij een “No Go!”. Ondanks dit alles, verdient Maria toch een 8 voor haar service, hoewel ik even aan een 7 twijfelde vanwege het hierboven geschrevene...

Naam: Maria
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits minimaal, Spaans goed
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond/bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ A-cup

Na de kamer met Maria de sauna weer opgezocht en weer uitbubbelen in de jacuzzi. Terwijl ik in de jacuzzi zat, kwamen er er Duitsers bij. 1 van hen stuiterde hard de jacuzzi in. Hij had verwacht dat er nog een trede was in de jacuzzi, maar dat heeft deze jacuzzi niet. Ik kon mijn lachen bijna niet houden. De 3 Duitsers hadden gezamenlijk een vrijgezellen feestje en je merkte dat ze er al een paar op hadden. De aanstaande bruidegom was nog het meest aangeschoten leek het. Hij kwam soms niet eens uit z'n woorden. Na een tijdje verlieten ze weer de jacuzzi. Dit keer vergiste de aanstaande bruidegom zich ook met het opstapje en zeilde zo koppie onder weer de jacuzzi in. Daarna ging het wel goed, maar mijn lachspieren begonnen alweer te werken. Zijn maat volgde hem, maar ook hij zeilde weer de jacuzzi in en dit tot 3 keer toe. Ik kon m'n lachen niet meer houden  :lol :lol :lol

Nadat deze Duitsers de jacuzzi hadden verlaten, vond ik het ook tijd worden. Ik douchte me even en deed mijn berevel weer om en liep naar boven. Daar kwam ik oa KP tegen. Die bleek net kennis gemaakt te hebben met Bocariver. Bocariver bleek de club niet te mogen betreden, omdat hij een Oekraïnse dame (Pinklady) bij zich had. Bocariver was de winnaar het Toto-spel en kwam oa om zijn prijs (een 2 weekse reis naar Thailand) op te halen. Nadat hij was vertrokken met KP en de eigenaresse van Sixsens een praatje gemaakt. Een erg interessant gesprek met hen gehad.

Daarna het buitenterras opgezocht, waar ik Sigmund tegenkwam. Met hem wat gegeten en bijgepraat. Op het het overdekte deel van het terras zaten Julia en Stacey. Stacey wilde dat ik bij haar zou gaan zitten, maar daar voelde ik op dat moment niet veel voor. De kamer met Maria was nog niet zo heel lang geleden en ik wilde eigenlijk nog wat uitrusten. Ik hield de boot dus nog een beetje af en gaf aan dat er zo nog een Tombola was en dat ik niet eerder naar een kamer zou gaan. Toch bleef ze het proberen :)

Niet veel later begon idd de tombola en tot mijn verbazing had ik nog prijs ook. Een vrijkaartje voor Sixsens :) Die kan ik altijd wel gebruiken :D Zeker omdat Dani binnenkort weer terugkomt. Na de tombola werden er nog wat dozen bonbons uitgedeeld aan de dames. Oa Stacey kreeg een doos, maar Julia niet. Toen de directie van RB een aantal dozen aan het uitdelen was aan de dames, greep ik mijn kans en nam een doos bonbons van de tafel en gaf deze aan Julia. Haar grote Bambi ogen werden er nog groter van... ;D

Stacey
Na de tombola greep Stacey weer haar kans. Ze wilde dat ik tussen haar en Julia in ging zitten. Heel even probeerde ik zit te weigeren, maar ze pakte me beet en dirigeerde me op de bank. Daar zat ik tussen twee Bulgaartjes. Ze stelden voor om een triootje te gaan doen, maar ik begon met ze te ouwehoeren. Ik weet niet meer hoe we erop kwamen, maar uiteindelijk hadden we een deal om 4 uur te gaan kameren voor €1,50 per persoon. We hebben zo een tijdje met ons drieën lopen geinen in de sofa, totdat het wat serieuzer begon te worden met Stacey.

Daarna met Stacey vertrokken naar een kamer. Ik hoor vaak over Stacey dat het een dame is met een turbo en dat je na amper een half uur weer buiten zou staan.

Van die turbo heb ik weinig gemerkt. Het ging allemaal lekker rustig en lekker GFE. Erg leuke meid en erg goede service. Aan het eind van de sessie nog even een leuk gesprekje gehad.

Na de tijd nog even aan de bar in de kelder met haar gesproken. Haar pre- en aftersales zin dik in orde.

Naam: Stacey
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,57 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup

Na de sessie met Stacey ben ik nog een tijdje in de bar geweest en heb daar leuke gesprekken gehad met Reagan, Firehawk, Kempie en Poarneemn. Met Reagan oa gepraat over saunaclub Love, waar hij ook weleens komt. Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, maar wie weet een deze dagen dat ik deze club nog eens ga bezoeken. De club is relatief dichtbij voor mij.

Met Poarneemn ook een tijdje gesproken. Over verschillende clubs en dames. Het leuke is dat hij een streekgenoot van me is. Zo vaak kom ik die niet tegen zo ver van huis.

Iets voor 1 uur vond ik het mooi geweest. Verschillende rakkers waren al reeds vertrokken en een aantal maakten ook al aanstalten om te vertrekken. Ik besloot om het hele stuk naar huis te rijden en niet ergens te overnachten. Oa weg kreeg ik op mijn Navi te horen dat de A31 afgesloten zou zijn en met een omweg werd ik naar huis geleid. Meer dan 300km gereden en rond 4:15 kwam ik uiteindelijk thuis aan.

Een zeer mooie dag gehad met veel gezellige rakkers en dames. Klein minpuntje was dat Vicky er vroegtijdig al vandoor ging, maar verder een zeer mooie dag gehad. RB weet idd hoe ze feestjes moet organiseren!!! Op naar het volgende feest, eindejaarsfeest...?
« Laatst bewerkt op: dinsdag 01 augustus 2017, 23u40 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

The following users thanked this post: deket, Rivera, licky luke, Firehawk, TAFKAP, Bearke

Offline Bearke

• rakker
« Reactie #214 Gepost op: dinsdag 01 augustus 2017, 21u18 »
Het was een gezellige party zaterdag in SS. Ik was voor het eerst in de club, en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Minder groot en massaal dan YY in Roermond, en het heeft iets gemoedelijks. Dames lopen niet zo te jagen, maar chillen een beetje tussen en soms met de gastberen in de club.  De party van RB was leuk en goed georganiseerd. Leuke vriendelijke mensen en altijd goed om ook personen achter de reviews/teksten te zien. Fijn om een welkomstdrankje te krijgen, en indrukwekkende prijzen die verdeeld werden bij de Tombola !! Tot laat op de avond nog met veel RB gangers zitten bijpraten.

Ben met 2 meiden naar de kamer geweest, waarvan de Dominicaanse Cindy (26 jr.) me het meest is bijgebleven. Goede inzet en prettig gezelschap.  De andere roemeense van 24 jr. was wel aardig, maar niet memorabel.
Weet niet meer welk RB lid het tegen me zei; maar nog bedankt voor je advies om vooral rustig aan naar huis te rijden op de motor, 't was geen overbodig advies. De donkere limburgse snelwegen, met bochten en vele teersporen waren allerminst een pretje om over te rijden. Na een tussenstop en een red bull, ging het gas erop en kon ik me uitleven over de verlichte snelwegen vanaf brabant. Uiteindelijk was ik iets voor tweeën weer thuis aangekomen na een rit van ruim 200 km.

ha Sigmund11
je bent gelukkig heel thuisgekomen
volgende keer toch maar een kamer nemen
wil niet dat je vleugels krijgt en in den Hemel stijgt.  O:-)
het paradijs is gewoon in lemiers/vaals te vinden

The following users thanked this post: Sjeufke, PoarNeemn

Offline sigmund11

• rakker
« Reactie #213 Gepost op: dinsdag 01 augustus 2017, 20u46 »
Het was een gezellige party zaterdag in SS. Ik was voor het eerst in de club, en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Minder groot en massaal dan YY in Roermond, en het heeft iets gemoedelijks. Dames lopen niet zo te jagen, maar chillen een beetje tussen en soms met de gastberen in de club.  De party van RB was leuk en goed georganiseerd. Leuke vriendelijke mensen en altijd goed om ook personen achter de reviews/teksten te zien. Fijn om een welkomstdrankje te krijgen, en indrukwekkende prijzen die verdeeld werden bij de Tombola !! Tot laat op de avond nog met veel RB gangers zitten bijpraten.

Ben met 2 meiden naar de kamer geweest, waarvan de Dominicaanse Cindy (26 jr.) me het meest is bijgebleven. Goede inzet en prettig gezelschap.  De andere roemeense van 24 jr. was wel aardig, maar niet memorabel.
Weet niet meer welk RB lid het tegen me zei; maar nog bedankt voor je advies om vooral rustig aan naar huis te rijden op de motor, 't was geen overbodig advies. De donkere limburgse snelwegen, met bochten en vele teersporen waren allerminst een pretje om over te rijden. Na een tussenstop en een red bull, ging het gas erop en kon ik me uitleven over de verlichte snelwegen vanaf brabant. Uiteindelijk was ik iets voor tweeën weer thuis aangekomen na een rit van ruim 200 km.

The following users thanked this post: Sjeufke, PoarNeemn, Bearke

Offline bardie

• rakker
« Reactie #212 Gepost op: zondag 30 juli 2017, 17u37 »
 leuke party gehad gisteren
daar kom je toch je heel weekend mee door he, nog aant nagenieten...
leuk wat nieuwe beren tegen te komen aangezien de meesten dikwijls babylon bezoeken en we echte sixsense ratten zijn.toch warmgemaakt om binnekort toch ook eens het nieuwe zwembad in babylon te gaan ontdekken en eddy goededag te gaan zeggen.

wat rondgedoold in de tent en zag dat iedereen aanwezig was..aan de buitenbar leuk gelachen met een prachtige duitse dubbel d , nl over de dingen des lebens , waarom blazen nicht zuigen ist

geen bbq buiten maar een deftig buffet met heerlijke steaks
het vlees in ss mag er altijd wel zijn, niet toch
doorgespoeld met de nodige vodkashotjes stilletjes aan in de stemming geraakt

binnen tegen de rondborstige cleo opgebotst en toch n uurtje blijven plakken
duitse degelijkheid is dat altijd met de Cleopatra van aken

erna nog wat aan de toog gehangen met zara , een kleine meid met n lief snoetje die er nog niet zolang werkt , eerst amper een taal kon spreken maar nu al haar mannetje staat.
ze was id wolken dat ze drie kamergangen had gemaakt en nam vol enthousiasma haar 50euro briefjes uit haar tas en likte ze en plakte ze op haar voorhoofd en borsten

twas weer n leuke dag in ss , als ik dan mijn getrouwde collegas hoor over grasmaaien , onkruid wieden , fietsbanden plakken , ben ik toch blij dat ik dat ik op andere weien graas

The following users thanked this post: licky luke, Sjeufke, LellebeL, Bearke

Offline pret

• rakker
« Reactie #211 Gepost op: zondag 30 juli 2017, 17u30 »
Heb me prima vermaakt op het feestje in Sixens: mooi weer (tot laat lekker buiten kunnen zitten), een aantal fijne kerels en het belangrijkste natuurlijk: een groot aanbod willige meiden.

31 feestgangers namen deel aan de perfect georganiseerde tombola  ;D waarbij vrijkaarten Sixens werden toebedeeld en de winnaars van de voetbaltoto werden bekendgemaakt. SM verkondigde het volgend jaar met de toto geheel anders te gaan aanpakken. We wachten af :o

Wijn van het huis en shotjes tussendoor bevorderde de stemming. De dozen chocolade waren al vlug in het bezit van de dvp's die er wel weg mee wisten.

Een heerlijk uur met Monica (ex YY) doorgebracht. GFE om aan te raden. Wat een leuke meid.
RB op naar de 8!!

+1 Echter sessies waren met Maya en Janine (paspoort volgt). RB bedankt voor het zeer geslaagde feest.

Offline scrotum

• rakker
« Reactie #210 Gepost op: zondag 30 juli 2017, 11u55 »
Heb me prima vermaakt op het feestje in Sixens: mooi weer (tot laat lekker buiten kunnen zitten), een aantal fijne kerels en het belangrijkste natuurlijk: een groot aanbod willige meiden.

31 feestgangers namen deel aan de perfect georganiseerde tombola  ;D waarbij vrijkaarten Sixens werden toebedeeld en de winnaars van de voetbaltoto werden bekendgemaakt. SM verkondigde het volgend jaar met de toto geheel anders te gaan aanpakken. We wachten af :o

Wijn van het huis en shotjes tussendoor bevorderde de stemming. De dozen chocolade waren al vlug in het bezit van de dvp's die er wel weg mee wisten.

Een heerlijk uur met Monica (ex YY) doorgebracht. GFE om aan te raden. Wat een leuke meid.
RB op naar de 8!!

The following users thanked this post: KanariePiet, Sjeufke, LellebeL, Bearke

Offline PoarNeemn

• De Wasmachine
  • rakker
« Reactie #209 Gepost op: zondag 30 juli 2017, 03u05 »
Time flies when you're having fun...
Het was geweldig, bedankt! Verslag volgt uiteraad.  8)
Slaap lekker!
Probleem'n? Poar neem'n!

The following users thanked this post: KanariePiet, Sjeufke, dendocteur

Offline vanKees

• rakker
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
« Reactie #208 Gepost op: zondag 30 juli 2017, 00u34 »
Hey ihr RAKKERS,
warcecht gute Zeit heute im 6S!!
Und....ihr könnt gönnen. Dazu mehr in meinem Bericht in den nächsten
Tagen über meinen Tag.
Bin auch bald weg.
Gute Nacht und habt Süsse Träume

vanKees

The following users thanked this post: Sjeufke, dendocteur, Bearke

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
« Reactie #207 Gepost op: zaterdag 29 juli 2017, 14u16 »
Ingecheckt, even opfrissen en naar SixSens!!!
Maximaal 15 min ben ik er, staat mn koude pils er al? ;D ;D ;) :lol

We wachten vol ongeduld op je! De koude pils staat klaar ja ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline PoarNeemn

• De Wasmachine
  • rakker
« Reactie #206 Gepost op: zaterdag 29 juli 2017, 14u11 »
Ingecheckt, even opfrissen en naar SixSens!!!
Maximaal 15 min ben ik er, staat mn koude pils er al? ;D ;D ;) :lol
Probleem'n? Poar neem'n!

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
« Reactie #205 Gepost op: zaterdag 29 juli 2017, 12u57 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Ik ben er :)).

The following users thanked this post: PoarNeemn

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
« Reactie #204 Gepost op: zaterdag 29 juli 2017, 12u26 »
Laatste 50km/30 minuten ;D.

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
« Reactie #203 Gepost op: zaterdag 29 juli 2017, 11u47 »
Yes. Vertrokken ;D. ETA zal rond 13u liggen. Kan ik den docteur ineens het handje schudden aan de receptie 8) ;).

Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Verversrui 13/2, Larissa (avond/nachtshift)
door Vanderbeffen
[Vandaag om 01:21]
Topic: Verversrui 09/1, Anneleen (Roe-avond/nachtshift)
door Vanderbeffen
[Vandaag om 01:07]
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door Vanderbeffen
[Vandaag om 01:02]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES oktober 2018
door Shakir
[Gisteren om 22:59]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Sjeufke
[Gisteren om 22:13]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 22:11]
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door Taylor
[Gisteren om 20:16]
Topic: DOLLI
door Taylor
[Gisteren om 20:14]
Topic: ALEXIS
door Taylor
[Gisteren om 20:13]
Board: L I V I N G   R O O M - Kaarst
Topic: DJ LIVINGROOM
door de vulkaan spesjalist
[Gisteren om 17:44]
Topic: ALICE
door vanKees
[Gisteren om 13:24]
Topic: Claudia ( Roemeense )
door wolkske
[maandag 22 oktober 2018, 19u58]
Topic: Roberta (Roemeense)
door Taylor
[maandag 22 oktober 2018, 18u55]
Topic: Isabella
door Taylor
[maandag 22 oktober 2018, 18u55]
Topic: Schippersstraat 18/1, Melissa/Simona (dagshift)
door 30 cm
[maandag 22 oktober 2018, 18u28]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: EVENTS
[maandag 22 oktober 2018, 18u13]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: DJ sascha im GoldenTime Saunaclub
[maandag 22 oktober 2018, 18u07]
Board: H A P P Y  G A R D E N - Oedt
Topic: EVENTS
[maandag 22 oktober 2018, 17u59]
Topic: Verversrui 12/5, Alina (Colombia; gecomb. dag- en avond/nachtshift)
door bet(d)weter
[maandag 22 oktober 2018, 17u18]
Topic: Schippersstraat 34/3, Llana (dagshift)
door bet(d)weter
[maandag 22 oktober 2018, 17u12]