Auteur Topic: Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont  (gelezen 31111 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Gepost op: 28 mei 2017, 12:11:28 »
Duisburg biedt gewoon de beste ramenbuurt ter wereld. Ik kan er zelf over meepraten. Afgelopen donderdag weliswaar een goede kamer gemaakt met de knapste dame die er in Bochum zat genaamd Adriana, ik heb er ondertussen wel een neusje voor gekregen welke te kiezen, maar verder qua dames was het 1 en al ellende wat er zat. Overrijpe, dikke en lelijke tegen het raam kloppende dames waar je zelfs niet mee op de kamer wil al kreeg je nog een bak geld toe! :-\. Dezelfde types zie je ook in de Nederlandse raambuurten en raambuurten zoals Oberhausen en Essen. Het is gewoon overal 1 en al ellende behalve in Duisburg waar het damesaanbod nog steeds perfect is en er wordt gebouwd aan de toekomst.
Gisteren zlef nog in saunaclub Acapulco Gold geweest, nou, zeer matig dames aanbod en wat er dan nog zit is niet veel bijzonders. Ook opvallend veel dames in de categorie "kiloknallers". En het was me toch een partij loeiheet daar in die tent! :douchen. En daar betaal je dus ook nog eens flink entree voor hè!
Als de service dan ook nog eens matig tot slecht is, waarom dan niet kiezen voor de ramenbuurt van Duisburg. Lekker goedkoop, je betaalt er geen entree geld en het aanbod aan dames is enorm en vooral in Eros 26 heel erg veel erg knappe dames met een meer dan bovengemiddelde service. Vooral als je niet veel te besteden hebt zoals ik is Duisburg gewoon een prachtig alternatief waar je voor een duppie op de eerst rij zit :great:.
Ik snap daarom ook niet waarom op een ander forum continu wordt geprobeerd deze mooie ramenbuurt de grond in te schrijven. En dat terwijl het gewoon een prachtige ramenbuurt is met een gigantisch dames aanbod en ik heb er nog nooit problemen gehad. Integendeel, de security's zijn gewoon vriendelijke en behulpzame mensen zie 1 van mijn vorige verslagen vanaf de Vulkaan: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1400.0.html

Ik denk dat ik er de komende week maar weer eens een kijkje ga nemen. Succes gewoon altijd gegarandeerd daar bad2 :bonken :great:.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2017, 13:01:25 »
Heeft de Vulkaan Spesjalist jou een gratis kamer betaald?  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2017, 13:30:23 »
Duisburg biedt gewoon de beste ramenbuurt ter wereld. Ik kan er zelf over meepraten. Afgelopen donderdag weliswaar een goede kamer gemaakt met de knapste dame die er in Bochum zat genaamd Adriana, ik heb er ondertussen wel een neusje voor gekregen welke te kiezen, maar verder qua dames was het 1 en al ellende wat er zat. Overrijpe, dikke en lelijke tegen het raam kloppende dames waar je zelfs niet mee op de kamer wil al kreeg je nog een bak geld toe! :-\. Dezelfde types zie je ook in de Nederlandse raambuurten en raambuurten zoals Oberhausen en Essen. Het is gewoon overal 1 en al ellende behalve in Duisburg waar het damesaanbod nog steeds perfect is en er wordt gebouwd aan de toekomst.
Gisteren zlef nog in saunaclub Acapulco Gold geweest, nou, zeer matig dames aanbod en wat er dan nog zit is niet veel bijzonders. Ook opvallend veel dames in de categorie "kiloknallers". En het was me toch een partij loeiheet daar in die tent! :douchen. En daar betaal je dus ook nog eens flink entree voor hè!
Als de service dan ook nog eens matig tot slecht is, waarom dan niet kiezen voor de ramenbuurt van Duisburg. Lekker goedkoop, je betaalt er geen entree geld en het aanbod aan dames is enorm en vooral in Eros 26 heel erg veel erg knappe dames met een meer dan bovengemiddelde service. Vooral als je niet veel te besteden hebt zoals ik is Duisburg gewoon een prachtig alternatief waar je voor een duppie op de eerst rij zit :great:.
Ik snap daarom ook niet waarom op een ander forum continu wordt geprobeerd deze mooie ramenbuurt de grond in te schrijven. En dat terwijl het gewoon een prachtige ramenbuurt is met een gigantisch dames aanbod en ik heb er nog nooit problemen gehad. Integendeel, de security's zijn gewoon vriendelijke en behulpzame mensen zie 1 van mijn vorige verslagen vanaf de Vulkaan: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1400.0.html

Ik denk dat ik er de komende week maar weer eens een kijkje ga nemen. Succes gewoon altijd gegarandeerd daar bad2 :bonken :great:.
Het is toch vreemd, dat mensen iets als "het beste " en  "de beste" beschouwen .......
Er is geen beste ramenbuurt, er is geen beste club, en er is domweg geen beste dame .... 't zit hem allemaal tussen die 2 oren van ons, en wat je zoekt ...
Puur op cijfers afgaande is Golden Time de allerbeste club en het skw de beste ramenbuurt  van de BENEDE.... Golden Time heeft een damesbestand van over de 300 meiden en het schipperskwartier een damesbestand van 2000 dames ....
Maar we weten allen dat je niet op cijfers mag en kan af gaan, wat jij het leukste en het beste vindt is voor jou het leukste en het beste .... en voor jou is dat de Vulkaan .... het is je gegund, het is de vulkanoloog gegund ....  ;)


En wij zouden erg graag hebben, en dat heb ik ook de Vulkaan al tig keer gezegd, als je over de Vulkaan schrijft, breek dan niet in die recensie andere ramenbuurten af (hetzelfde geldt voor de clubs) .... schrijf gerust positief over een ramenbuurt, maar laat de andere ramenbuurten en de clubs dan domweg uit je recensie .... want voor je het weet ben je aan het janken dat ze in een ander topic jouw favoriete buurt afkraken .... oftewel ... wat je niet wenst dat een ander doet moet je zelf niet starten  ;)

Dat gezegd zijnde, ben ik zeer blij dat jij voor jou de perfecte ramenbuurt hebt gevonden .... en wij hopen nog veel positieve recensies te mogen lezen van je

gr

sm

PS. Ik heb je kritiek, die jij niet wil dat anderen geven op jouw Duisburg, even in 't vet en in 't rood gezet ..... laat dat in het vervolg gewoon weg en schrijf positief over de buurt / club die jij de beste vindt
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2017, 14:34:48 »
Heeft de Vulkaan Spesjalist jou een gratis kamer betaald?  :lol
ja dat heb ik inderdaad uit de club kast van RB  ;D op 29-07 is er dan ook 1 prijs minder  :lol_hitting: het was in ieder geval gezellig in LIVINGROOM maar door de temperatuur ontbrak het aan mijn toppers en dat is begrijpelijk ik smachtte naar een kamer met clima anlage daar heeft duisburg er 15 van in 4 van de kamers zitten 4  serieuze opties 401 mia 402 even de naam kwijt  :lol_hitting: 406  laurina en 604 dan Isabella alle 3 de dames die ik genoemd heb hebben in een sauna club gewerkt  :lol ik zie duisburg zelf niet als het beste maar als een plek waar je veel mooie dames treft net als in het skw    een dvp keuze is een moment opnamen en daar moet je overal geluk bij hebben waar je ook ben  ;)

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2017, 14:37:33 »
.... en wij hopen nog veel positieve recensies te mogen lezen van je
Dat gaat zeker gebeuren Sexmachine! :great:

Voor mij is de Vulkaan de beste ramenbuurt omdat ik er in vergelijk met andere raambuurten mijn beste ervaringen heb gehad. Er zijn toch echt wel razend knappe dames te vinden in deze ramenbuurt en mijn ervaring is dat de geleverde service in Duisburg over het algemeen stukken beter is dan in andere ramenbuurten, ja, zelfs beter dan in menig saunaclub. 
Niet voor niets ziet het er op de Vulkaan in de weekenden zwart van de rakkers en staan de parkings er bomvol met auto's.
Als het er zo slecht en gevaarlijk zou zijn als op dat andere forum beweerd wordt, wat doen al die rakkers daar dan?
Het wil echter niet zeggen dat ik de saunaclubs laat voor wat ze zijn. Absoluut niet! Want ook daar is het vaak prima vertoeven. Misschien lag het gisteren wel aan de warmte dat het in Acapulco Gold zo tegen viel? Misschien hadden de knappere dames daarom ook vrij genomen? Ik weet het niet maar in ieder geval weet ik wel dat er gisteren bar weinig te beleven was daar, het afzien was in die kleine ruimte met die hitte en mooie dames heb ik er al helemaal niet gezien. Jammer genoeg dien je wel eerst inkom te betalen om er daarna achter te komen dat het niets is. Mooi waardeloos als je zoals ik niet veel te besteden heb en iedere euro 3 keer moet omdraaien voor je hem uitgeeft. Geef dan als saunaclub een niet goed geld terug garantie of een vrijkaart voor de volgende keer denk ik dan of sluit de club gewoon een paar dagen als je als club er niet in slaagt het damesaanbod op een bepaald minimaal nivo kan krijgen dat je als bezoeker van zo'n club en voor de inkom die je betaalt mag verwachten. Op de manier dat het gisteren ging houd ik er een bittere nasmaak aan over en zal ik de club voorlopig niet meer bezoeken. Helaas voor de club, niet voor mij want ik zoek wel een ander adresje.
Op de Vulkaan betaal je 0 euro inkom! Als het dan tegen valt kost het je geen cent en rijd je gewoon lekker verder. Maar mijn ervaring is dat je er altijd wel iets lekkers aantreft.
Over Antwerpen heb ik veel goeds gehoord en lees de verhalen hier op het forum over deze mooie ramenbuurt. Helaas echter voor mij iets te ver rijden. :steeringwheel: :17:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #5 Gepost op: 28 mei 2017, 14:55:20 »
Mooi ....
Nu nog leren te schrijven in het topic over dat topic zelf ....   ;)

En wij hebben geen problemen met negatievere recensies over een bepaalde club, dame, buurt .... maar dan wel onder het desbetreffende topic .... zolang er maar met respect naar de dames en clubs / buurten toe geschreven wordt ...

Dat was alles wat ik als opmerkingen had hoor, er niks achter zoeken, gewoon leuk schrijven over waar jij het goed vindt, daar heeft iedereen wat aan  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #6 Gepost op: 28 mei 2017, 15:06:24 »
Citaat
Nu nog leren te schrijven in het topic over dat topic zelf ....   ;)

-http://relaxxxboard.com/index.php/topic,16404.msg103041.html#msg103041

-http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1400.msg101740.html#msg101740

Twee grote berichten met veel info. Lijkt mij niet gek toch voor nog een zo kort aangemelde rakker?

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #7 Gepost op: 28 mei 2017, 15:10:03 »
Jongens, waar zij jullie mee bezig?
Nu is het gehele Isabelle topic verdwenen. Tenminste, ik zie het niet meer :17:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #8 Gepost op: 28 mei 2017, 15:10:23 »
Citaat
Nu nog leren te schrijven in het topic over dat topic zelf ....   ;)

-http://relaxxxboard.com/index.php/topic,16404.msg103041.html#msg103041

-http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1400.msg101740.html#msg101740

Twee grote berichten met veel info. Lijkt mij niet gek toch voor nog een zo kort aangemelde rakker?
Nu nog lezen wat ik schrijf  .....  lees mijn posting met die rode vette tekst nog eens door  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #9 Gepost op: 28 mei 2017, 15:12:02 »
Jongens, waar zij jullie mee bezig?
Nu is het gehele Isabelle topic verdwenen. Tenminste, ik zie het niet meer :17:
Dat staat bij Isabelle ... waar het hoort te staan, en deze tekst onder het topic waar het hoort te staan .... goed van ons he ....

note sm: damestopic staat nu enkel info over de dame, deze info staat onder Duisburg bij je favo wandelbuurt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #10 Gepost op: 28 mei 2017, 15:18:28 »
Citaat
deze info staat onder Duisburg bij je favo wandelbuurt
Het is niet alleen mijn favo wandelbuurt. Blijkbaar ook de favo wandelbuurt van die paar duizend andere rakkers die gisteravond ook op de Vulkaan waren :pica.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #11 Gepost op: 28 mei 2017, 15:38:04 »
Gisteren zlef nog in saunaclub Acapulco Gold geweest, nou, zeer matig dames aanbod en wat er dan nog zit is niet veel bijzonders. Ook opvallend veel dames in de categorie "kiloknallers".
Ik zat er gisteren ook, Befkont ;). De DKC was idd vertegenwoordigd, maar nu ook niet echt veel. Algemeen gezien is de visuele kwaliteit van de dames iets minder dan in pakweg LR, en vergelijkbaar met die van Sixsens. Ik heb er trouwens minstens 3 stunners gezien (en geneukt ;D).

En daar betaal je dus ook nog eens flink entree voor hè!
Kom op man, ik betaalde 20 euro inkom. Een heel billijke prijs voor wat je hiervoor allemaal krijgt. Ik beleefde een topdag!

Als de service dan ook nog eens matig tot slecht is, waarom dan niet kiezen voor de ramenbuurt van Duisburg.
Ik heb drie kamers gedraaid in Acapulco Gold. Geen hoogvliegers weliswaar, maar zeker ook niet slecht (= het betere raamwerk+TZ+PZC).

Om on topic te blijven, mijn interesse in de Vulkaan is gewekt! Hoe zit het daar met de algemene service? Ik heb enkel ervaring met Belgische raambuurten, waar de service bedroevend is (vooral in Gent en Brussel, Antwerpen is iets beter).
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2017, 15:51:57 door Shakir »

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #12 Gepost op: 28 mei 2017, 20:01:24 »
Gisteren zlef nog in saunaclub Acapulco Gold geweest, nou, zeer matig dames aanbod en wat er dan nog zit is niet veel bijzonders. Ook opvallend veel dames in de categorie "kiloknallers".
Ik zat er gisteren ook, Befkont ;). De DKC was idd vertegenwoordigd, maar nu ook niet echt veel. Algemeen gezien is de visuele kwaliteit van de dames iets minder dan in pakweg LR, en vergelijkbaar met die van Sixsens. Ik heb er trouwens minstens 3 stunners gezien (en geneukt ;D).

En daar betaal je dus ook nog eens flink entree voor hè!
Kom op man, ik betaalde 20 euro inkom. Een heel billijke prijs voor wat je hiervoor allemaal krijgt. Ik beleefde een topdag!

Als de service dan ook nog eens matig tot slecht is, waarom dan niet kiezen voor de ramenbuurt van Duisburg.
Ik heb drie kamers gedraaid in Acapulco Gold. Geen hoogvliegers weliswaar, maar zeker ook niet slecht (= het betere raamwerk+TZ+PZC).

Om on topic te blijven, mijn interesse in de Vulkaan is gewekt! Hoe zit het daar met de algemene service? Ik heb enkel ervaring met Belgische raambuurten, waar de service bedroevend is (vooral in Gent en Brussel, Antwerpen is iets beter).

Volgens de site van Gold betaal je daar 30 euro entree. Dan nog eens 3 x 40 euro voor de kamers is dus een slordige 120 euro, dat is alles bij elkaar 150 euro en dan heb je naar je zelf schrijft nog geeneens een hoogvlieger geneukt of lange kamer gemaakt want dan wordt het nog veel duurder. Dat noem ik dus bepaald geen koopje meer ::). Ik weet niet hoe jij er financieel voor staat Shakir, maar dit soort bedragen kan ik mij niet iedere week veroorloven. Ik leef helaas momenteel van een uitkering en dan is iedere week 150 euro stukslaan in een club gewoon onmogelijk. Voor mij gaat dit zelfs niet 1 keer per maand lukken. Geloof me, ik vertoef erg graag in de saunaclubs maar wat betreft club bezoeken ben ik gewoon afhankelijk van vrijkaarten en eventuele kortingen die clubs me geven anders ga ik er financieel compleet aan onderdoor. Ik wil er echter wel iedere week een keertje op uit naar de dames van plezier, vind dat ik dat ook wel verdiend heb en het is ook mijn enige verzetje :happy, en dan is zo'n Vulkaan een uitstekend en voor mij nog enigszins betaalbaar alternatief.
Ik ga liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit. Ik hoe niet persé 5 dames achter elkaar te neuken om bevredigd te geraken. Neuk liever 1 keer goed en een topdame dan 5 keer matig waarbij je je pietje uiteindelijk toch niet meer omhoog krijgt. Een topdame en goede kamer blijft wel in je geheugen gegrift, die doorsnee types ben je binnen een uur weer vergeten en is alleen maar weggesmeten geld.
Ik heb op de Vulkaan dames gehad waar ik voor 30 euro meer dan een half uur op de kamer was inclusief beffen, rimmen en pijpen zonder! Soms zelfs ook met tongzoenen. Daarover schrijf ik dan niet altijd alles op ook in verband met de nieuwe wet die straks in werking treedt. Immers weet je nooit wie er nog meer mee lezen op fora zoals deze en het laatste wat je wil is de dames die je bezocht of jezelf benadelen toch?
Die dames die ik in Duisburg bezocht waren overigens bepaald niet de meest lelijke kan ik je zeggen, integendeel op de Vulkaan zitten er echt stunners en fotomodellen achter de ramen. Bezoek de Vulkaan ramen maar eens dan kan je dit zeker beamen. In ieder geval zeer zeker beter van optische kwaliteit dan datgene wat er gisteren in Gold rond liep want dat was voor 90% gewoon rommel. Een ander woord heb ik er helaas niet voor.
Ik weet niet wat jij gewend ben in België maar ik kreeg er in ieder geval tranen van in mijn ogen toen ik deze line up zag en dacht maar aan 1 ding en dat is wegwezen hier en op naar Duisburg. Wel weer jammer overigens van die 30 euro entree die ik had betaalt want ook het voedsel daar was in ieder geval gisteren niet erg bijzonder en frisdrank tap je daar uit een armoedige frisdrank machine wat echt cheap is en voor geen meter smaakt.
Doorgaans ben ik op de Vulkaan na 1 bezoekje wel bevredigd. Soms bezoek ik 2 dames en dan nog ben ik dan alles bij elkaar genomen 60 euro kwijt wat voor mij best veel geld is aangezien ik momenteel van een uitkering leef en dan is iedere cent er één. Verder eet ik daar vaak een patatje wat niet veel kost daar, drinken neem ik dan van huis mee in een koelbox. Ga geen 2 euro of meer betalen voor een blikje fris dat ook nog lauw is van temperatuur. Bij de Lidl of Action koop je gewoon een complete krat voor dat geld en zoals gezegd, iedere cent telt voor mij.
Als je op de Vulkaan dus 3 dames neukt zoals jij deed gisteren in Gold dan scheelt je dit zomaar 60 euro.
Dat vind ik dus echt serieus veel geld. Daarvoor tank ik mijn wagen vol en eet ik ook nog eens lekker in een Duits restaurant. En dan te bedenken dat er saunaclubs zijn die alleen al 60 euro of meer vragen om even binnen te mogen komen kijken. Geloof me, ik kom echt erg graag in de saunaclubs, vind het sfeertje er wel altijd lekker relaxed en je loopt je niet kapot op al die trappen in Duisburg, maar ik vind 60 euro gewoon te gortig en kan en wil dit overigens ook niet betalen. 60 euro staat, en dat is mijn mening, in geen verhouding tot wat je er voor terug krijgt. Daar mogen saunaclubs best weleens wat aan doen zeker daar de service van de dames, geen pijpen zonder, rimmen en beffen meer na 1 juli :bud, ook aanzienlijk wordt ingeperkt. Dus of een lagere prijs om de club binnen te komen of de prijs handhaven maar daarvoor dan wel investeren in betere voorzieningen zoals luxere wellness en keuken. Een club als Gold zou bijvoorbeeld een keer een kijkje moeten nemen in een club als Villa Marisol. Daar hebben ze echt een goede wellness en een relatief goede keuken.
 
Shakir ik vraag me wel af waarom je nog nooit het Duisburgse paradijs hebt bezocht. Je zit immers wel in Gold, wellicht nog zeer regelmatig ook en dat is hoogstens 20 minuten met de auto verwijderd van de Vulkaan. Als ik het omkeer en kijk naar mezelf, als ik 20 minuten verwijderd zou zijn van een raambuurt als Brussel of Antwerpen dan had ik deze buurten al lang een keer bezocht al was het alleen maar om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen. Welke rakker kent nu de Vulkaan niet? Ik denk dat dat er nog zeer weinig zijn te beoordelen aan de overvolle parkeerplaatsen daar waarop auto's staan met kentekens uit vele landen oa. NL, D, BE, FR, GB en zelfs Denemarken en Zweden!

 

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #13 Gepost op: 28 mei 2017, 20:25:20 »
Gisteren zlef nog in saunaclub Acapulco Gold geweest, nou, zeer matig dames aanbod en wat er dan nog zit is niet veel bijzonders. Ook opvallend veel dames in de categorie "kiloknallers".
Ik zat er gisteren ook, Befkont ;). De DKC was idd vertegenwoordigd, maar nu ook niet echt veel. Algemeen gezien is de visuele kwaliteit van de dames iets minder dan in pakweg LR, en vergelijkbaar met die van Sixsens. Ik heb er trouwens minstens 3 stunners gezien (en geneukt ;D).

En daar betaal je dus ook nog eens flink entree voor hè!
Kom op man, ik betaalde 20 euro inkom. Een heel billijke prijs voor wat je hiervoor allemaal krijgt. Ik beleefde een topdag!

Als de service dan ook nog eens matig tot slecht is, waarom dan niet kiezen voor de ramenbuurt van Duisburg.
Ik heb drie kamers gedraaid in Acapulco Gold. Geen hoogvliegers weliswaar, maar zeker ook niet slecht (= het betere raamwerk+TZ+PZC).

Om on topic te blijven, mijn interesse in de Vulkaan is gewekt! Hoe zit het daar met de algemene service? Ik heb enkel ervaring met Belgische raambuurten, waar de service bedroevend is (vooral in Gent en Brussel, Antwerpen is iets beter).
jop de vulkaan is niks standaard shakir net als in het skw gent en brussel het enigste wat er standaard in het skw en duisburg is een dampende hoeren loper  :lol kort samen gevat laten we als voorbeeld sixsens is nemen daar moet ik bij betalen als ik van de jacuzzi kamer gebruik maak en terecht overigens en een uur kost me dan ook 125 euro in duisburg ben je het zelfde kwijt met in grote lijnen de zelfde dienst verlening en het zelfde tijds bestek er zijn wel uitzonderingen in duisburg  maar die heb je overal  ;) 

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #14 Gepost op: 28 mei 2017, 21:17:03 »
Shakir ik vraag me wel af waarom je nog nooit het Duisburgse paradijs hebt bezocht.
Dat komt omdat ik enkele jaren geleden wandelmoe was geworden. Ik kon al die voorgekauwde Oostblokrommel niet meer vreten. Eenzaam en alleen op straat moeten rondhangen begon ook flink tegen te steken. Anderhalf jaar geleden ontdekte ik dan de saunaclubs 8). Waarom niet de Vulkaan als ik in Duitsland ben? Omdat ik in België ook kan wandelen, maar ijsberen niet. Naar Belgische RLD-maatstaven zijn de saunaclubs gerekend naar prijs/kwaliteit nog altijd voordeliger. Het is ook veel gezelliger dan altijd op straat rondhangen.

Mijn streefdoel was om binnen het jaar al die clubs te verkennen.  Ik neuk er nog op los tot 01-07. Daarna zal er waarschijnlijk een einde komen aan al mijn clubverkenningen. Het kost idd allemaal veel geld, maar het was slechts voor een jaartje (binnenkort het zwarte gat!). En met een verbod op PZC binnenkort, zie ik niet veel motivatie meer om nog naar Duitsland te trekken.

Niettemin staat de Vulkaan op mijn verlanglijstje.

Volgens de site van Gold betaal je daar 30 euro entree.
Happy hour tarief (tot 14u) is 20 euro. Maar dit terzijde.
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2017, 22:19:47 door Shakir »