Auteur Topic: Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont  (gelezen 31002 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #45 Gepost op: 5 juni 2017, 21:05:58 »
Je kan ook naar Golden Time gaan ;D. Ik was er gisteren en het was er vergeven van de plastieken brol!

Voor de stripfanaten onder ons. Verplichte literatuur uit de stripcollectie van Shakir: Sky Doll (all time favorite sciencefiction met erotische inslag).

http://www.silvesterstrips.nl/strips/skydoll/

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #46 Gepost op: 5 juni 2017, 22:35:26 »
Geldt de condoomplicht ook voor sekspoppen?  :lol

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #47 Gepost op: 6 juni 2017, 17:25:09 »
Je kan ook naar Golden Time gaan ;D. Ik was er gisteren en het was er vergeven van de plastieken brol!

Voor de stripfanaten onder ons. Verplichte literatuur uit de stripcollectie van Shakir: Sky Doll (all time favorite sciencefiction met erotische inslag).

http://www.silvesterstrips.nl/strips/skydoll/
dan ga ik zaterdag maar naar GT  is het niks dan verkas ik in de avond naar de vulkaan  :cheer: zondagen zijn vaak drukker als de zaterdagen in gt  :039:

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #48 Gepost op: 7 juni 2017, 17:14:08 »
Ik las net op een ander forum dat nieuwe dames op de Vulkaan blijkbaar al 50 euro gaan vragen voor standaard service 20 minuutjes. Nou, beetje brandstof en eten/drinken erbij en je zit zo op 100 euro :-\ voor 1 Vulkaan bezoekje. Dat wordt wel een erg dure hobby op die manier!
Als dat waar is wat ze zeggen dan zijn ze mij daar als klant kwijt en komt de investering voor zo'n sexdoll à 800 euro in een heel ander licht te staan. 8 keer niet naar de Vulkaan en je hebt zo'n luxe, levensechte en zeer geil uitziende pop :tietjes al terugverdiend. En je kan haar ieder moment van de dag neuken zonder bijna 200 kilometer te moeten rijden :steeringwheel:.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #49 Gepost op: 7 juni 2017, 17:54:14 »
afgelopen zaterdag heb ik daar niks van gemerkt het is in mijn ogen dan ook de grootste lary koek  ;)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #50 Gepost op: 7 juni 2017, 18:33:04 »
afgelopen zaterdag heb ik daar niks van gemerkt het is in mijn ogen dan ook de grootste lary koek  ;)

Want jij hebt afgelopen zaterdag met ALLE dames van op de Vulkaan gesproken VS? ;) :-P :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #51 Gepost op: 7 juni 2017, 18:47:14 »
afgelopen zaterdag heb ik daar niks van gemerkt het is in mijn ogen dan ook de grootste lary koek  ;)

Gelukkig maar :pica, ik dacht al :-\

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #52 Gepost op: 7 juni 2017, 23:04:34 »
afgelopen zaterdag heb ik daar niks van gemerkt het is in mijn ogen dan ook de grootste lary koek  ;)

Want jij hebt afgelopen zaterdag met ALLE dames van op de Vulkaan gesproken VS? ;) :-P :lol
Neen, hij heeft paketjes gemaakt van 30 euro, en die overhandigd aan alle dames .... de Sint-Vulkaan  ;D ;) ::)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #53 Gepost op: 7 juni 2017, 23:14:09 »
Mss zelf eens de proef op de som nemen en er een dagje aan besteden om overal prijzen te vragen en het verloop te evalueren bij een 2de en een derde bezoek. Versla je dagjes en kijk waar ge uitkomt. Zo kan je het voor jezelf uitmaken hoe de steel in de vork zit want op deze manier is het allemaal 'van horen zeggen' en van geruchten, daar wordt je dus onrustig van.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #54 Gepost op: 8 juni 2017, 17:27:54 »
afgelopen zaterdag heb ik daar niks van gemerkt het is in mijn ogen dan ook de grootste lary koek  ;)

Want jij hebt afgelopen zaterdag met ALLE dames van op de Vulkaan gesproken VS? ;) :-P :lol
daar is geen beginnen aan alle dames aanspreken wel enkelen oa stella isabelle 50 euro standaard tarief is op de vulkaan onhaalbare kaart daar is simmpel weg het publiek niet naar en dat moet jij weten er lopen veel zigeuners rond . voor 50 ben je op de vulkaan een graag gezienden gast  dat is wel een feit maar het draaid dan al gauw op bmg ( blazen mit Geschmack) en dan mag je zelf een potje aardbeien jam mee nemen  :lol

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #55 Gepost op: 8 juni 2017, 19:49:10 »
afgelopen zaterdag heb ik daar niks van gemerkt het is in mijn ogen dan ook de grootste lary koek  ;)

Want jij hebt afgelopen zaterdag met ALLE dames van op de Vulkaan gesproken VS? ;) :-P :lol
daar is geen beginnen aan alle dames aanspreken wel enkelen oa stella isabelle 50 euro standaard tarief is op de vulkaan onhaalbare kaart daar is simmpel weg het publiek niet naar en dat moet jij weten er lopen veel zigeuners rond . voor 50 ben je op de vulkaan een graag gezienden gast  dat is wel een feit maar het draaid dan al gauw op bmg ( blazen mit Geschmack) en dan mag je zelf een potje aardbeien jam mee nemen  :lol

Zo is het! 50 euro is onhaalbare kaart daar. Ze zouden zichzelf er compleet mee uit de markt prijzen.
Ga maar na, wie zou er nog naar de Vulkaan gaan als je daar 50 euro moet betalen voor standaard service en je dezelfde service aangeboden krijgt in Oberhausen en Bochum voor slechts 30 euro? Ik zou het wel weten en zou de Vulkaan laten voor wat het is. En dan hebben we het nog niet eens over de saunaclubs waar je voor 50 euro een veel uitgebreidere service aangeboden krijgt voor 50, ja zelfs in Acapulco Gold en Velbert voor 40 euro :-\!
Nee, dat wat werd geschreven op dat andere forum dat het op de Vulkaan 50 euro voor standaard zou worden is lariekoek.
Vaak is het wel zo dat dames plotseling hun prijs gaan verhogen als er zo'n onverzorgde gast aan hun raam komt die een uur in de wind stinkt :sign0135: en die ze er liever niet in willen hebben. Dan zetten ze gewoon effe wat bij de prijs op zodat die gast wordt afgeschrikt en ze van hem af zijn :039:.

Offline Addison Williams

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #56 Gepost op: 16 januari 2018, 07:39:56 »
Ooit heb ik eens een posting gemaakt over deftige "poppen", waar ik er wel enkele van in huis zou willen .... ik wil die je niet onthouden, Befkont, zodus ....   ;D ;) ;)






























DAT zijn lekkere poppen, een beetje klassebordeel haalt dan toch minstens zulke "dames" in huis  :dance2 ;D ;)

very sexy.nice
Een persoon is erg eenzaam, neem een sekspop mee naar huis om je te vergezellen.
Er staat altijd een sekspop voor je klaar op https://www.xosexdoll.com