Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

SABINA (Roemeense)

(1/2) > >>

manureva:
Naam: SABINA
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22
Lengte: 1.55 - 1.60
Postuur: normal
Borsten: B
Tatoeage: nee
Piercing: ja (onderlip)
Haar: zwart
Taal: duits (matig), frans (matig)


Visit of Tuesday, May 23th :

Profile : 22 yo, 1.60 m, black hair, pretty face, silhouette with natural forms, nice chest. Speaks a little bit french and german. Second working day in this club and previously in Zürich.

Service : pleasant session with a good quality of service : french kisses, caresses, blowjob with a … condom  :pica but good variations  ;), cuni and 69, several positions, shower together to finish  ;D. I took some pleasure but the repetition wasn’t sure because it miss me the essential ...

Appreciation : 7 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 50 %.

Firehawk:
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8164.msg106035.html#msg106035

Ik zat wat met Kempie te praten en er komt een meid recht op mij afgelopen en ploft zich naast mij neer en stelt zich voor als Sabina. Mooie meid dus ik zag het wel zitten. Beetje praten over niets, zij deed wel tongzoenen dus naar de kamer gegaan. Helmaal bovenin dus was wel wat trappen lopen. Ze ontkleedde zich direct en vroeg of ik een uur wou blijven, ik zeg laten we het nu bij een half uur houden. Ze ging daarna doggy op het bed zitten. Gelijk even die lekkere billen betast.
Tongzoenen was goed daar was ze geen mietje in en liet haar tong flink te keer gaan.
Ze zakte af naar mijn lul en deed een condoom in haar mond en begon mij te pijpen met condoom. Dacht toch dat SS in Nederland lag. Was voor mij wat te ruw en vroeg of het wat rustiger kon, dat was al een stuk beter.
Daarna overgegaan naar neuken en heeft niet heel lang geduurd voordat ik klaar was. Daar begon mijn grootste minpunt dat ze direct van de kamer wou. Was net 15 minuten voorbij. Ik zeg, relax we hebben nog tijd genoeg. Ja maar ze moest gelijk douchen want de gel van de condoom zou anders gaan irriteren. Heb het nog wat kunnen rekken maar een paar minuten later begon ze weer.
Maar gegaan want ben er dan ook wel klaar mee. Is dan ook de 1e en laatste keer met haar op de kamer.

jeank:
Vandaag (zaterdag) haar laatste dag.
Ze vertrekt morgen (zondag) op verlof.
Daarna waarschijnlijk werkzaam in Zwitserland.

bartdepauw:
Ja ze wist niet precies wat ze na haar verlof ging doen, vertelde ze me gisteren.

TAFKAP:
The sweet kitten turns into a black panther

In de bar zijn de sheriff die voor 1x de rol van Santa Claus op zich heeft genomen, de gangster en ik wat aan het dollen als Sabina erbij komt. Gekleed als het "onschuldige" kerst(b)engeltje. Plagerig knijpt ze in mijn tepel en ik zeg haar dat dit normaal gesproken €5 kost. Ze pakt mijn hand en legt deze eerst op haar ene borst en dan op de andere. We dollen nog wat en ze loopt weer terug naar haar plekje. Ik besluit een sigaretje te gaan roken en de gangster vergezeld mij.

We zitten op het bankje en de gangster heeft al door hoe laat het is. Sabina stond bovenaan mijn kerstlijstje. Ik zei hem dat ze de hint niet had begrepen omdat ze weer weggelopen was. Sabina komt met twee andere meiden het rookhok ingelopen. De gangster fluistert in mijn oor dat hij zich uit de voeten maakt om te zien of ze de hint snapt. Hij heeft zijn kont nog niet gekeerd of Sabina neemt plaats naast mij. Ze kruipt tegen mij aan en fluistert "I want you" in mijn oor. Wie ben ik om een mooie dame te weigeren. Ik zeg haar dat we na het sigaretje haar "kerstwens" maar eens in vervulling moeten laten gaan. Waarop ze deze onder de noemer van dat ze toch al teveel heeft gerookt uitdrukt. Onderweg pikt ze haar bag of tricks op en terwijl zij de sleutel gaat halen pak ik de massage olie en de iPad uit de locker.

Vaak heb ik haar gekleed zien gaan in een jurkje, maar als ze in haar naakte glorie voor mij staat blijkt ze in het bezit te zijn van een prachtig wulps lichaam met rondingen in de juiste proporties. Om de feestvreugde kracht bij te zetten open ik mijn playlist. Ze wil mij echter een nummer laten horen en opent YouTube. In een handomdraai heeft ze het liedje gevonden. Het nummer is mij onbekend maar de tekst lijkt haar op het lijf geschreven.

She can take you everywhere,
Has a mood of billionaire,
Something special in the air when she's around,
She's the devil in disguise,
If you dare to look her eyes
She would trap you like a prize again and again

Akcent (ft Lidia Buble & DDY) - Kamelia:

Hierna mijn eigen playlist opgezet en begonnen haar bevallige lijf te masseren. Als een klein poesje lag ze te spinnen en wat zijn ze op zo'n moment toch lief en onschuldig. Ze draaide zich naar me toe en vond het tijd dat onze tongen nader kennis maakte met elkaar. Haar hand ging op verkenning uit. Mijn kleine vriend stond meteen in het gelid. Ze daalde af om onderweg een tussenstopje te maken om plagerig in mijn tepels te bijten. Ze wilde mijn kleine vriend overtuigen dat ze afgestudeerd was aan de Academy Oralski. Met vlag en wimpel geslaagd. De tijd was rijp om de fysieke intensiteit te verhogen. Ze zadelde zichzelf op, greep mijn polsen en drukte deze boven mijn hoofd tegen het bed. Was ze een half uurtje geleden nog een onschuldig poesje inmiddels was ze getransformeerd tot een zwarte panter die haar haren losgegooid had. Ze bleef me de hele tijd aankijken op zo'n waanzinnige geile manier. Ik wilde de strijd niet opgeven zonder weerwerk en nam het ritme over. Haar borsten drukte ze in mijn gezicht ten teken dat mijn mond ermee mocht spelen. Langzaam nam ze het ritme over totdat ik me uiteindelijk gewonnen moest geven.

De resterende tijd van het uurtje nog wat nagebabbeld en toen het nummer Traag van Bizzey (ft Jozo & Kraantje Pappie)
voorbij kwam begon ze liggend op bed te twerken en keek me weer met die geile blik aan. Ze zong het "doe ik het goed, papi" gedeelte mee om er fijntjes aan toe te voegen dat doggystyle haar favoriet is en ze me de volgende keer op deze wijze wilde neuken.

Sabina is een prachtmeid met gevoel voor humor en op de kamer uitermate kundig en erop uit om het je naar de zin te maken. Deze panter mag me altijd besluipen en als prooi verslinden.




Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie