Auteur Topic: Katja  (gelezen 20486 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Katja
« Gepost op: 8 juni 2017, 00:55:49 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline verkennertje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Katja
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2017, 21:33:09 »
Katja was voor mij een ware GFE!

Ze is wat langer dan de meeste vrouwen die ik tot nu toe meegemaakt heb, en dat paste me ook prima.

Wat kan deze meid heerlijk kletsen. En dan "Okay, now we stop talking!" en bam! Zoenen als een maffe, met een passie die gewoon niet normaal meer is, zo fijn. Alsof ze het meent. :)

Ze was zo intens, en nam mij er zo in mee, dat als ik niet de nodige beheersing had, ik al was klaargekomen voor we bij het bed waren.

Op het bed ging het feest heerlijk verder, ze doet alles met grote overgave. Een echte genieter deze dame. En dat werkt aanstekelijk. Haar voelde ik uren later nog, niet allen tussen de oren, maar ook fysiek, zo heftig was het.

Feest! Ik hoop nog weer kans te hebben naar Bab te gaan, en haar daar te treffen. Ik herinner me dat ze einde van het jaar ook een tijdje weg zal gaan, dus ik vrees het ergste. Want ik zou nog zo graag weer een keer met haar gaan.

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Katja
« Reactie #2 Gepost op: 24 november 2017, 14:01:34 »
Omdat ik bij aanwezigheid in Babylon toch iemand van de chokomaus-family er bij wil betrekken was de keus deze dag niet zo moeilijk. Shana (nichtje van Katja) vind ik wat te snel en standaard te werk te gaan, Vanessa is wat te opdringerig geworden, Iman, tja lieve meid maar ik weet het niet. Katja dan maar op herhaling. Bij mijn vorig bezoek was ze erg ingenomen met de gokmachine en niet in voor een kamergang. Deze dag had ze wel aandacht voor mij. Eigenlijk wilde ik haar meteen na mijn eerste sessie, maar het kwam er niet van. Later uiteindelijk wel.

Ik kan het goed vinden met deze dame en een goede kamergang is dan ook een bijna zekerheid. Zo ook nu. Veel en lang TZ goede pijpbeurt incl. nat EL. Verschillende posities doorgenomen en uiteindelijk haar mooi van achteren met uitzicht op die goede billen genomen tot de finish.

Offline verkennertje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Katja
« Reactie #3 Gepost op: 4 december 2017, 11:51:48 »
Afgelopen vrijdag bij Babylon eindelijk Katja weer ontmoet. Het was een gezellig weerzien! Met veel kletsen, knuffelen, en zoenen nog voordat we überhaupt naar een kamer gingen.

God wat zoent zij lekker. En wat geniet ze heerlijk van een wasbeurt.

Ze is een rustige sexpartner. Geen wilde snelle bewegingen, maar kalm genot. Veel aandacht voor de orale bewerking van de zwans. Diverse standjes zowel op als naast het bed.

Uiteindelijk ben ik twee keer op kamer geweest met haar afgelopen vrijdag. Ik ben een fan!

Volgende keer staat zij absoluut bovenaan mijn lijstje, als er al sprake zal zijn van een lijstje.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Katja
« Reactie #4 Gepost op: 14 april 2018, 01:16:32 »
Es gibt wieder "Schokolade"  im Babylon.
Katja und eine Freundin von ihr sind seit Freitag wieder aktiv.

vanKees