Auteur Topic: Maria (Bul)  (gelezen 11100 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Maria (Bul)
« Gepost op: 8 juni 2017, 01:01:17 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Maria (Bul)
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2017, 16:10:28 »
Op 9 juni met de Bulgaarse Maria gekamerd.

Ze was me al een paar keer opgevallen als ze op het terras lag te zonnen. Beentjes een beetje gespreid, voor een perfecte inkijk.
Toch maar eens de sprong in het diepe gewaagd. Presales voor een eerste keer voldoende met wat TZ en knuffelen. Zeker niet verkeerd.
Op de kamer viel het TZ wat tegen. Oppervlakkig en met weinig passie. Weinig knuffelen. Het leek er op of dat ze de sessie binnen een half uur wilde houden. Blasen was goed, met veel onderdruk. Van een likbeurt was ze ook niet vies en deed goed mee. De afronding in missio.
Geen verkeerde kamer, maar de Babylon standaard haalt ze niet voor mij. Het ging me allemaal veel te snel. Een ouwe diesel komt nou eenmaal langzaam op gang. Ik stond binnen het half uur weer buiten.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Maria (Bul)
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2018, 18:04:25 »
Maria (Bul) (Babylon) - de sessie waar meer in zat
Bij deze recensie
 
 
DVP-Cataloog: #SexyStudenteLookalike
 
 
Bijzonderheden
 

Maria bleek wat humeurig vandaag. Niet in vorm. Ze vertelde me later dat ze uit het vak zou stappen omwille van de registratie, dit waren haar laatste dagen als verplaagster van erotische dienstverleningen. Ze reageerde nijdig tegenover andere klanten en tegenover haar collega's. Niet de manier om klanten te lokken maar dat zou haar mogelijks worst gewezen zijn. Ik wou nog eens met haar puur omdat ik eerder van haar service heb mogen genieten en die was goed.
 
 
Presales
 
We hadden wat gepraat waaruit vorig feit naar boven kwam (de wet) en de vorige keer. Ze zag het zitten me nog eens te verwennen voor ze afzwaaide en het evakostuum aan de haak zou hangen (hoewel, dat kàn in feite niet...). Ze leek me niet ok die dag maar ging er toch voor. Ze is mijn type en deed me denken aan die Studente uit mijn tijd van de hogeschool, zelfde lichaamsbouw en gezichtsfeatures. Ik geilde er zo op maar die was een bitch tegenover verlegen jongetjes als ik.
 
 
Kamer
 
10 in de benedenverdieping, standaard kamer. Ze stelde zelf voor beneden een kamer op te zoeken en ik was daar volmondig mee eens.
 
 
Voorspel & Sex
 

Vreemd genoeg herinner ik me niet zoveel van deze sessie. Not good. Nochthans deed ze goed maar wel net goed, niet supergoed als vorige keer. Er was een element van haast te bespeuren. Ze verleidde me niet onverdienstelijk en ik was allang geil genoeg door haar mooie lijf. De Seks verliep net goed genoeg en ik kwam goed klaar. Dit is allemaal net iets te standaard afgeleverd. Ze wou al snel van kamer zelfs maar ik hield haar bezig en we hadden toch een leuk gesprekje en ik liet haar gewoon verder spelen. Ik had er nog een volle 7 minuten eraan vast geplakt. Ze stond voor me en ik streelde haar lichaam, haar borsten, keek naar haar op en dan omhelsden we elkaar een laatste maal. Hier kon toch wat meer in zitten maar kwam er niet uit.
 
 
Afsluiten
 
Ja dat afsluiten was snel, haastig alles opgeruimd en dan betaald.
 
 
Aftersales
 
Geen.  :cry
 
 
Fazit en Score
 

De service voldeed maar voelde iets teleurgesteld omdat ik er meer van voorstelde. De vorige keer was beter. Anyway, ga er ook niet over klagen, het kan allemaal slechter.
 
Score: 7,5 / 10
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2018, 18:20:36 door Vazkor »