Auteur Topic: Karolina (Roe)  (gelezen 5733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Karolina (Roe)
« Gepost op: 11 juni 2017, 19:21:06 »
Karolina: Roemeense, b-cup, 20 jaar, slank, 1 m 60, maatje 34.

Karolina dus... Ik heb een beetje een tweeslachtig gevoel. Was het nou de moeite waard of niet.
Laat me met het begin beginnen. Ik was nog niet lang in H7 toen ik een leuke meid in haar nakie van de kamer zag komen. Meteen positioneerde ze zich op mijn shortlist. Lange zwarte haren, bleke huid (ik heb haar de hele dag niet buiten gezien), slank, een mooi kontje, een lief gezichtje en heel erg pronte, vooruitstekende borstjes.

Ze had al snel door dat ik interesse had en wenkte me, maar ik hield de boot nog even af: toch even kijken welke poesjes ik eventueel nog uit de boom kon kijken, maar bv. Raisa boeide me niet wegens te mager en te kleine borstjes.

Na verloop van tijd heb ik dan toch maar voor Karolina geopteerd, al was het ergens van ‘ik ben er nou toch, laat me dan nou ook maar effe gaan neuken met een leuke meid’. Een leuke meid, een lief buurmeisje, maar geen meid waarvan je (ik toch) denkt, die moet ik hebben, omdat het een godsgeschenk is met zo’n mooie meid seks te mogen hebben.

De presales waren redelijk. Chitchat-babbel, met Engels als voorkeurtaal (in het Duits zou de communicatie beperkt gebleven zijn denk ik). Mijn hand op haar been – dus ook de hare op mijn been (ik heb maar even de hint gegeven dat ze ook eens onder mijn handdoek mocht op verkenning gaan). Mijn hand op haar borst, maar verder bleef het kuis en netjes.

Op de kamer was het OK, maar zonder positieve of negatieve uitschieters. Ze heeft een lekker lijfje waarbij vooral die jongemeisjestietjes in het oog springen. Die heb ik dus uitgebreid geknuffeld, gelikt, etc.

Al snel vroeg ze om te mogen pijpen, en uiteraard mocht dat. Pijpen was zeker niet verkeerd, maar vrij mechanisch en repetitief. De ballen werden enkel meegenomen toen ik haar een beetje bijstuurde, maar enkel manueel. Eierlecken stond blijkbaar niet op het menu, en nog lagere verkenningen al helemaal niet. Kussen overigens ook niet (ze draaide telkens haar wang mijn kant uit wanneer ik in de buurt van haar mond kwam).

Eigenlijk heb ik daarnet het sleutelwoord al genoemd: bijsturen. Het leek alsof Karolina maar heel weinig ervaring had, onwennig was met een mannenlichaam en hoe dat te bespelen (hoewel ze eerder toch al in ACA Gold gewerkt heeft). Wanneer ik iets duidelijk maakte, deed ze dat, maar er was heel weinig interactie, weinig initiatief van haar kant uit. Ik heb haar geneukt, zij mij niet.

Zelfde verhaal wat beffen betreft. Enkel toen ik het suggereerde, plaatste ze zich in 69-positie. Ik vond het wel leuk, zij onderging het.

Het zal wel geen verbazing wekken dat ze zich bij het neuken automatisch op haar rug legde. Ik heb haar in die positie even geneukt, maar even later ben ik in doggy gekomen, met Karolina op handen en voeten. Het was lekker, maar dat lag vooral aan haar figuurtje: die mooie borstjes en dat lekkere kontje, en veel minder aan de technieken of de interactie.

Eenmalig was het OK, maar ik zie me niet snel op herkansing gaan, daarvoor was er te weinig betrokkenheid.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht