Auteur Topic: Adele (Cubaanse)  (gelezen 24571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Gepost op: 19 juni 2017, 21:04:31 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Pitouille

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 99
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2017, 21:51:27 »
On 15 June, we all discovered a new Cuban girl in Babylon, for her first day, Adele was already waited by other men.

Telling me she's 25 (probably more), gorgeous face, nice breast and body (despite her body's not perfect).

Apparently shy, she supplies a « caliente » and hot session in room.

Nowadays, she only speaks Spanish, but I'm sure she will learn other languages, too.

In room, while she sat and me still stand up, she blowed me and manipulated my phallus to her breast. Nice effect.

Very deep French kiss, too, this first meeting seems to be hot !  :movingtits

Wet blowjob, too, she's not a rookie for that, too.Several positions, I appreciate the way she moved her back while I stopped to move my body (visually nice effect).

This new style-cubano-girl will attract many men, for sure and for who speaks (just a little bit) Spanish, I would recommend, too.  :dance2

Offline Pitouille

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 99
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2017, 21:53:40 »
One week after the first meeting, I've met Adele on 23 June.

She recognized me immediately, and a while after, I invited her for an other session.

We enjoy the swimming pool to talk a bit before to go in a room.
After one full week, she seems accustomed to the club, she looks less shy and more confident.

The scenario in room was, of course, full of quality, but less magical than the first time.
Surprisingly, almost at the end, she removed my condom, and sucked my dick, maybe waiting for a cum (or extra?) ?  :17: That was not my goal, then, I gave a one more condom to continue.
Then, I noticed her body was tired, adding and asking me : « suave, suave ».
I didn't want to force it, but I went more slow till the end.

After one week, she was on the limits of possibilities.  ;)

She'll need to recover or plan days off.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Reactie #3 Gepost op: 8 juli 2017, 15:51:30 »










Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Reactie #4 Gepost op: 8 juli 2017, 19:16:59 »
Aan de bar praat ik met 2 Cubaanse DVP.
 Ze lijken sterk op elkaar. ± 22 jaar, 1.7 meter, slank, mooi gezicht, lang zwart haar.

 Maria (werkt reeds wat langer) en Adele (is er sinds 2-3 weken).

 Met wie ik wat verder wil. Waarom kiezen?

 Met z’n drieën in de zeteltjes kan ik m’n opwinding niet verbergen.

 Blijkbaar deden deze 2 Cubaanse nooit een trio met elkaar. Is er niet aan te zien.

 De kamergang die volgt is in de top 10 van de meest erotische.

 Maria neemt de leiding. Terwijl Adele pijpt schenkt ze me haar poesje.
 Afwisselend wordt terzelfdertijd getongzoend, gepijpt, gebeft, geneukt.
 Maria houdt m’n ballen en paal langs achter vast terwijl ik Adele op z’n hondjes neem.

 Hou ik niet langer vol … en spuit de lading in het zakje.

 Behalve dat de borstjes van Maria niet heel strak zijn is het minpuntje dat ik bij een trio niet kan zeggen wie wat precies gedaan heeft. Hahaha.

 Met deze dames een trio aanbevelen doe ik absoluut.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Reactie #5 Gepost op: 8 juli 2017, 19:59:09 »

 Blijkbaar deden deze 2 Cubaanse nooit een trio met elkaar. Is er niet aan te zien.
Mooie recensie, en nu kunnen ze je veel wijsmaken, maar dat toch niet   ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Reactie #6 Gepost op: 1 augustus 2017, 01:26:23 »
Adèle (Babylon) - de Cubaanse schone
Zie recensie
 

DAME (CLUB) - Titel
Bij deze recensie
 
Bijzonderheden - Ze is heel mooi in haar gezicht, normale lichaamsbouw, niet te slank en toch een goed figuur met lekkere kont. Ze heeft prachtige zwarte haren en spreekt je vriendelijk aan. Ik raad aan goede prijsafspraken met haar te maken en poging tot presales maken is niet slecht om verrassingen te voorkomen. Ze neigde naar upselling nà dat alles gedaan was.
 
Waar hij haar ontmoette -
Ze viel me reeds vorige maand op, toen leek het er niet van te komen dat we zouden kameren. Deze keer wel, ze kende me nog. Normaal was het voor vrijdag maar de drank raakte in de man en aan het neuken kwam ik niet toe. De volgende dag weer ontmoet in de bar en meegetroond naar buiten. Het schatje wou in feite al snel de kamer op. Dat is helaas ontypisch Babylonisch gedrag.
 
Presales - zelf geregeld, ik nam ze mee naar buiten, naar het zwembad in een van de witte opblaas-sofa's. We spraken wat, toonde haar wat ik graag had op kamer, verkende haar lichaam. Presales waren eerder kort. Ik dronk m'n cola uit en besloot maar ervoor te gaan. Ze trok me best aan.
 
Kamer 2 - ook mijn keuze en niet de beste, de kamer bevindt zich in de kinoruimte en is klein en donker. De lichten gingen niet. Er is een spiegel aan het bedeinde cfr Kamer nr. 1
 
Sessie
 

De sessie begon eerder aarzelend, ik streelde haar lichaam, ze deed m'n spelletje. Niet slecht maar de dominantie is haar niet meteen aan te zien. Sexy is ze wel, de genen van de Caraïbische dame houdt het midden tussen Afrikaans en Latina. Ik deed zelf het condoom om, ze beklom me en ik kon ten volle genieten van goede seks, niet slecht ook niet het beste. Ze begon er meer in te komen en de seks werd ook beter. Naarmate je meer kamers maakt na elkaar gaat het allemaal beter. Ze maakte goed gebruik van de spiegel en ik keek van haar naar haar spiegelbeeld en terug en kwam erg goed klaar. Goede sessie maar top, nee, dat nog niet.
 
 
Afsluiten - ze wou ineens beginnen iets als extra aan te rekenen (dominantiespel) maar ik zei haar direct dat dit hier niet ging lukken en dat ze zoiets vooraf moet aangeven. Het zal niet snel gebeuren dat ik op herhaling ga met zulke dames.
 
 
Aftersales - Er was wat aftersales toen ze in gezelschap van Maria naar me toeging terwijl ik aan het zwembad lag. Ze liet mij en Maria ten slotte verder doen als bleek dat een trio er niet in zat. Al was de vraag niet echt gesteld, ze hing wel in de lucht.
 
Conclusies en score - een mooi Cubaans meisje, service was voldoende maar voor herhaling weet ik het niet zo snel.
 
Score: 7,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2017, 01:33:50 door Vazkor »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Reactie #7 Gepost op: 17 september 2017, 08:24:09 »
Seit gestern weiß ich es sicher...
ADELE ist erstmal für eine längere Zeit zuhause auf Cuba!
¡Chica, te estamos esperando!

vanKees

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Reactie #8 Gepost op: 10 oktober 2017, 09:22:41 »
Seit gestern weiß ich es sicher...
ADELE ist erstmal für eine längere Zeit zuhause auf Cuba!
¡Chica, te estamos esperando!

vanKees

Any idea when she's back?

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Reactie #9 Gepost op: 31 juli 2018, 01:08:40 »
Keert dus ook niet meer terug idem als Maria  :cry :cry :cry

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Adele (Cubaanse)
« Reactie #10 Gepost op: 31 juli 2018, 06:39:39 »
Die laaste staan (stelling 'n paar weke gelede van Elena) is op Kuba.
Met 'n totsiens... :sorry:

vanKees