Auteur Topic: Roxanna  (gelezen 5780 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Roxanna
« Gepost op: 19 juni 2017, 22:47:35 »
Roxanna (Living Room) - beste dame van het weekend
Bij deze recensie


Paspoortje


[box title=Roxanna]
Land:             Romania
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         26-29
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m - 1,62m
Ogen:       bruin-groen
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           normaal
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Correcte servicedame
[/box]
[box title=extra info]
* Zei me op verlof te zijn en ergens Oktober weer te keren naar LR.
* Tattoo op been
[/box]


Waar hij haar ontmoette
 
In de grote tent waar hij samen met een gezellige groep ijsberen bijeenzat waaronder Firehawk, windhapper en bokito. Roxanna ging op bepaald moment op Vazkor's schoot kruipen en bleef daar terwijl er verder werd geouwehoerd.
 
 
Bijzonderheden
 
Dame, lichtbruine van velleke en bruine ogen. Ze kijkt je rustig en intelligent aan en je kan een goede conversatie met haar hebben. Niks van de inhaligheid van andere dames in andere clubs à la GT die 'Zimmer' roepen nog voor ze je goed bekeken hebben. Roxanna neemt de tijd. Toen hij haar al wat wou zeggen over zijn wensen op kamer wist ze al meteen waarover het ging. De dames bepraten dit al snel onderling met elkaar. Ze wist elk detail al. Nu weet Vazkor niet of hij daar ongerust over moet zijn of niet. 'Don't worry, ladies always talk amongst each other about the clients', zei ze nog.
 
 
Presales
 
Ze bleef best lang op zijn schoot zitten, een kleine dame die bevallig en sensueel op zijn schoot zat, haar benen tegen haar lijf waardoor de tattoos erop zichtbaar waren. We praten ook wat en besloten daarop apart te zitten in de tuin. Daar werd gekust en geflikflooid tot hij besloot dat ze de sleutel mocht halen. Hij had een goed gevoel bij haar en er was een klik. De dame neemt de tijd voor haar klant en langere presales is al meer dan eens een goed teken gebleken. Na het halen van de sleutel gingen we weer buiten zitten waarbij ze vaak ging checken of de sleutel voorhanden was.
 
 
Kamer
 
Nr 5 op het gelijkvloers, lawaai van de bar hoorbaar maar met een klassedame snel categoriek mentaal buitengesloten.
 
 
Sessie
 
Zonder twijfelen de beste sessie van het weekend, dat de LR-dag de naam 'headliner' eer aan doet. Ze streelde me, kuste me (TZ) en kronkelde over me en wist het beste van alle hoe ze me moest bespelen en verleiden. Ze heeft zelf genoeg verbeelding en inlevingsvermogen in petto voor haar klant en weet ze goed te verwennen. Op seksgebied was het een feest waarbij we goed lang seksten en de wolf traag kwam terwijl ze hem neukte. Nadien werd het spel nog verder gespeeld en gepraat. Ze gaf hem te kennen dat ze op verlof ging en ergens in Oktober zou terug keren.
 
Hoewel de sessie hier slechts maar in korte bewoordingen kon worden, betekent het niet dat er niet veel gebeurde: in een kort bestek van het half uur werden al zijn wensen meer dan voldaan. Zij steekt boven veel dames bovenuit en wist hem weer hoe hij voor zichzelf 'uitstekende service' kan definiëren: vlotte communicatie en gedeelde passie. Roxanna is een GFE-dame.
 
 
Opruimen
 
Traag en op gemak, we waren er wat over maar ze nam de tijd wat te praten en samen langzaam af te ruimen. Aan de lockers gaf Vazkor haar 50€ en een fooi, iets wat hij zelden doet.
 
 
Aftersales
 
Geen, ze had het druk met andere klanten.
 
 
Conclusies en score
 
Een aanrader, deze dame geeft GFE, neemt de tijd en weet de wensen goed te vervullen. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig! Ze was de nr. 1 van het Hemelvaartsweekend.

 
SCORE: 9,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2017, 22:57:02 door Vazkor »