Auteur Topic: Madrid  (gelezen 15110 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Madrid
« Gepost op: 21 juni 2017, 21:28:16 »
Gisteren was ik beroepshalve in Madrid. De derde keer alweer.

De eerste maal was in 2014, zelfde tijd van het jaar. Toen belandde ik vrijwel onmiddellijk en ongepland in één van de tippelzones, Calle de la Montera. Je kan het vergelijkingen met een junkie, die vindt in gelijk welke stad binnen het uur zijn gerief. Bij mij idem dito. Deze notoire hoerenloper vindt in een onbekende stad binnen het uur een DVP! Omgekeerd geldt namelijk ook: dames zien al van ver aan mijne geile kop dat ik een potentiële klant ben ;D.

De tweede maal was in maart 2016, deze keer vergezeld van enkele mannelijke collega's. Ik ging hun na de meeting Madrid eens laten zien (Shakir de foute collega ;)). Ach, het waren twee brave mannen die al jaren gelukkig getrouwd waren, die zagen wellicht niet eens dat het hoeren waren.

En gisteren dan de derde keer. Ben ik nu niet te hard aan het gaan? Tijdens een buitenlandse zending (dus tijdens de werkuren) me vergrijpen aan het ordinaire hoerenlopen? Stel dat het fout gaat, hoe gaan we dat uitleggen :017:? Hoe dan ook, het was "gelukkig" te warm om te neuken.

Calle de la Montera bevindt zich in het centrum van Madrid en is een enorm bruisende straat. Je kan de drukte totaal niet vergelijken met Brussel. Het is geen P6-only straat, eerder het tegenovergestelde. De dames beginnen pas echt toe te stromen vanaf 22:00. Dan is het vergeven van de Rumbuls. "Hey baby, room?", ik was precies in Samya. Den dezen toch al eens wat fikfakken met de dames zoals in een club. Een wipje van 20 min kost 30 euro. Over de service spreek ik me niet uit (PMC/PZC?). Vermoedelijk niet veel soeps, wat wil je op zulke toeristische plekken?

Neen dames, sorry met zulke temperaturen wilt mijn trouwe vriend echt niet mee. Een andere keer. Zaadjes sparen voor Babylon (en Sonja ;D) dit weekend.

In dezelfde straat vind je ook nog loopjongens die klanten lokken en naar clubs brengen. Die staan er dan in het geniep amateuristisch in elkaar geflanste flyers uit te delen (vol fouten: "Streepteace", "Bada bin", ...). Allemaal veel blah blah: "Free entry", "free striptease", "girls only 25 euro". Het zaakje stinkt van alle kanten. Maar Shakir houdt van spanning in het leven, dus ik erop af. Toen de loopjongen me in meer afgelegen grimmige steegjes bracht begon ik het zaakje niet meer te vertrouwen (wie weet staan zijn kameraden klaar om een pak rammel te geven :-\?). Vriendelijk afgescheept, en toch maar terug naar de straat.

Ik had het sluwe plan opgevat om een loopjongen en een klant stiekem te volgen, kwestie van iemand anders proefkonijn te laten zijn. Aangekomen aan de club moest de gast zijn portefeuille bovenhalen en inkom betalen (tiens, twas toch gratis?). En dan lopen er in de club hoogstens twee wijven rond (het was nog vroeg).

In Madrid zijn er nog twee andere grote P6-zones: Villa Verde en Casa de Campo. Staat al op de to do-list.

Gezien de negatieve vooruitzichten voor onze hobby in Duitsland en Nederland (wanneer volgt België?) had noglangnietuitgewandeld Zwitserland aangeraden. Dat is best wel prijzig en goed voor één of twee maal per jaar.

Mijn advies is: waarom eens geen goedkoop vliegticket richting Spanje bestellen via Ryanair? Madrid ligt op dik twee uur vliegen van Brussel. Bovendien is het metronet één van de beste die ik al zag en onvergelijkbaar beter dan die van Brussel. Vanuit het vliegveld sta je in no time op de jachtvelden! De sfeer hier in de binnenstad is nog veel uitbundiger dan in Samya. Over de service spreek ik me niet uit. Nu de Shakir Clubtours waarschijnlijk op zijn einde gaat lopen (we wachten de situatie in Dtslnd af), zou ik als alternatief in het najaar een uitgebreider onderzoek kunnen uitvoeren.


 
 
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2017, 23:05:24 door Shakir »

Offline StefanT

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Madrid
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2017, 17:19:36 »
Leuk verhaal. Ik woon zelf in Barcelona en heb hier ook de tippelzones verkend/onveilig gemaakt. Zal er binnenkort eens een draadje starten over BCN.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Madrid
« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2018, 13:38:49 »
Voor zaken in Madrid, ben ik 2 maal naar een chinees salon gegaan. www.18chicas.com 45 € 30min, 70 € 60 min.
Iets anders dan de tarieven die worden toegepast in de Thaise salon in België.
Het is zeker mogelijk om meer Iberisch te vinden, maar omdat het moeilijk was om me vrij te maken, en het salon was zo goed gelegen ... dat ik er twee keer naartoe ging.

Eerste contact via WhatsApp (met behulp van google translate).
Ik krijg een hoop fotos retour inclusief hoe er geraken. Open tot middernacht (laatste klant om 23.00 uur).

Omdat ik er twee keer naar toe ben gegaan voor heel vergelijkbare sessies, een beetje moeilijk om daarna te differentiëren.
Dag 1 met EVA, die een beetje Italiaans spreekt, dag 2 met Lina, oorspronkelijk uit Macao, en een beetje Engels spreekt.
Eva kust heel weinig, Lina wat meer. De sessie beginnen beide met een rugmassage (geen verplichte douche, de tweede vroeg ik om er een te nemen).
Omdraaien met het gebruikelijk vervolg: PZC (Line vroeg om condoom te plaatsen, ik heb geweigerd), beffen, 69, condoom en meerdere standjes om te neuken.

Ik vond het allemaal prima vooral de kwaliteits/prijs verhouding.
Voor ie prijs kun je een goedkoop BXL-Madrid ticket + hotel nemen, en 2-3 neuk-sessies houden voor een globale prijs die lager zou zijn dan in de Duitse FKK.

Zonder de sensuur dat je niet mag schrijven dat je per ongeluk toch een PZC blowjob hebt gekregen.