Auteur Topic: Liz.de  (gelezen 5602 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Liz.de
« Gepost op: 28 juni 2017, 10:20:55 »
Op di 27/6 in GT geraakt.   
Ideale weertje, niet te heet en niet te koud.
 
Ik had deze slanke deerne snel in het oog, doch Amara eiste mijn aandacht en lichaam op .
Maar deze brunette bleef in beeld lopen, vooral haar klasse lingerie viel op : zwart, jartellen gordel en dito ragfijne kousen.
Niet lang twijfelen dacht ik , dit 'new kid' was populair onder de aanwezige beren.

Ze schat ze op  ± 28 j, 1m68  tot op de cm even groot als ik,  getuned C   d.i. volgens mij  iets te groot voor haar lichaamsvorm ,  slank, natuurlijk  bruin lang haar , tatoes  nogal veel  o.a.  op de linker dij en  een opvallende rode lipstick in de halsstreek .

Volgens haar zeggen was ze 6 jaar eerder in gt werkzaam en daarna is ze vertrokken naar een club in Zurich.
Sinds een week terug van weggeweest.   Ze ziet geen problemen na  1 juli  ivm de registratieplicht, ze vindt het een voordeel voor de Duitse p6 profi tegenover de Oostblok meisjes.



Haar service is zonder meer uitstekend te noemen, tz met tong spielerij ,   strelen over erotische zones, bitte licken sie mir , ....  , nmc.     Is wel profi maar geen tijdsdruk, k denk dat we net over het uur geraakt zijn,  2 brownies volstonden.
(in Zurich zou dat dan  240 Euro geweest zijn ..... pfff )

hhg :  ho ho !!

Haar vriendin Keili , mag er ook wezen , dat is voor een volgende keer.