Auteur Topic: SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND  (gelezen 95889 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Gepost op: 2 juli 2017, 19:24:02 »











« Laatst bewerkt op: 22 juni 2018, 19:51:36 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #1 Gepost op: 2 juli 2017, 22:28:33 »
Zu finden:
www.freudenhaus.de

vanKees

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #2 Gepost op: 10 juli 2017, 22:12:11 »
Workshop? Kan ik daar nog water leren?

Ik krijg elke vrijdag al bijles in Babylon  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #3 Gepost op: 10 juli 2017, 22:17:46 »
Workshop? Kan ik daar nog water leren?

Ik krijg elke vrijdag al bijles in Babylon  :lol

Wie weet  ;) Ptobeer het eens, zou ik zeggen  ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2017, 22:33:49 »
Workshop? Kan ik daar nog water leren?

Ik krijg elke vrijdag al bijles in Babylon  :lol

Wie weet  ;) Ptobeer het eens, zou ik zeggen  ;)
Dan moet ik eerst een "ND"filter of tien voor mekaar plaatsen, anders is het resultaat afschrikwekkend  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #5 Gepost op: 10 juli 2017, 22:45:55 »
Workshop? Kan ik daar nog water leren?

Ik krijg elke vrijdag al bijles in Babylon  :lol

Wie weet  ;) Ptobeer het eens, zou ik zeggen  ;)
Dan moet ik eerst een "ND"filter of tien voor mekaar plaatsen, anders is het resultaat afschrikwekkend  :lol :lol :lol :lol :lol

Tis ook niet de bedoeling dat je jezelf gaat fotograferen. Dan heb je aan 1000 filters nog niet genoeg  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #6 Gepost op: 10 juli 2017, 22:49:42 »
Tis ook niet de bedoeling dat je jezelf gaat fotograferen. Dan heb je aan 1000 filters nog niet genoeg  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik ben lelijk ... ik ben lelijk .... ik slaap niet op kamer .... ik ben lelijk ....  :-\ ;D ;D ;D ;D ;D  :lol :lol :lol

Hier, daar kan die fotograaf nog wat van leren ....ZIJ HEEFT WEL TIETEN  ;) :)) ;D

[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #7 Gepost op: 13 juli 2017, 18:45:49 »
Zondag 2 juli 2017

Deze dag, in de late namiddag, een collega naar de luchthaven in Dortmund gebracht. En gezien Freudenhaus zich maar op een paar honderd meter bevindt.
Er maar een bezoekje gebracht wetende dat een zondagavond niet bepaalt een interessante tijdstip is voor een clubbezoek als je van gezelligheid en van een gevarieerd damesaanbod houd.
Het was ook een mogelijkheid om te ervaren hoe zich de omschakeling van Pauschalclub naar een saunaclub zou manifesteren.
Ik heb Pauschelclub Dortmund nooit bezocht wel enkele malen zusterclub in Bochum waar het concept vergelijkbaar was.
Ben eigenlijk nooit een grote liefhebber geweest van deze vorm van clubbezoek maar de ongeveer tienmaal dat ik er geweest was toch aardig mij er geamuseerd en zeker de speciale events om de twee uur hadden een leuke amusementswaarde.
Waar Bochum op mij en meer verpauperde indruk naliet ziet Freudenhaus er keuriger uit met voldoende faciliteiten(sauna, zwembad en whirlpool).

Het was ook een opportuniteit om te ervaren hoe de nieuwe prostitutiewet in de praktijk zich zou manifesteren.

Inkom bedraagt 40 euro. Budgetvriendelijk zijn wel de Damesprijzen met 30 euro voor een half uur en 60 euro voor een volledig uur.

Wat zich al op voorhand liet voorspellen bij binnenkomst om 18h00 zeven dames aanwezig en een viertal beren met mij erbij.
Er heerste natuurlijk weinig sfeer alhoewel ik snel aandacht kreeg van lettiza en madeline. Elk nadeel heb zijn voordeel zou wijlen Cruyff hebben gezegd.

Het aangeboden eten blijft op Pauschal niveau zoals we dat uit deze periode kennen wat voor mij toch voor verbetering vatbaar is. Zeker als ik dat vergelijk met andere saunaclubs.

Mijn keuze viel op Bulgaarse Amalia. Wat spijtig genoeg op een teleurstelling uitdraaide en ik mij genoodzaakt voelde de sessie voortijdig te beëindigen(20 minuten).
Waar ze in begin nog enigszins een beetje enthousiasme etaleerde verwaterde haar attitude na een tijdje in een afwerkmodus en daar wou ik niet in meegaan.

De zaak rond 21h30 verlaten om nog een tussenstop te plaatsen in Acapulcogold.

Zal ik er nog eens aanbellen misschien als ik in de buurt ben maar er speciaal naar toe rijden zeker niet.     


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #8 Gepost op: 13 juli 2017, 19:43:48 »
Het aangeboden eten blijft op Pauschal niveau zoals we dat uit deze periode kennen wat voor mij toch voor verbetering vatbaar is. Zeker als ik dat vergelijk met andere saunaclubs.

Mijn keuze viel op Bulgaarse Amalia. Wat spijtig genoeg op een teleurstelling uitdraaide en ik mij genoodzaakt voelde de sessie voortijdig te beëindigen(20 minuten).
Waar ze in begin nog enigszins een beetje enthousiasme etaleerde verwaterde haar attitude na een tijdje in een afwerkmodus en daar wou ik niet in meegaan.

Het eten zal inderdaad echt beter moeten, zeker nu het een saunaclub is. Vorig jaar nog in Bochum geweest toen het al een paar maanden een saunaclub was en waar men destijds nog steeds hetzelfde serveerde als in de Pauschalclubperiode, dus ik verwacht niet snel iets anders.

Ik denk overigens dat je Anelia bedoelt. Anelia ken ik nog uit de Pauschalperiode en toen ze net in Dortmund werkte, was ze echt top. De laatste paar keer met haar vielen mij ook wat tegen. Niet echt slecht, maar zeker niet meer het niveau wat ze in het begin had. De laatste paar keer heb ik haar ook gemeden.

Dames waar ik voor naar Freudenhaus zou gaan zijn in elk geval Anni, Miriam en Oana. Met deze 3 meiden altijd goede sessies gehad. Andere dames ken ik niet of had ik niet zo'n klik mee.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #9 Gepost op: 13 juli 2017, 20:25:40 »
Mijn keuze viel op Bulgaarse Amalia. Wat spijtig genoeg op een teleurstelling uitdraaide en ik mij genoodzaakt voelde de sessie voortijdig te beëindigen(20 minuten).
Waar ze in begin nog enigszins een beetje enthousiasme etaleerde verwaterde haar attitude na een tijdje in een afwerkmodus en daar wou ik niet in meegaan.
Ik denk overigens dat je Anelia bedoelt. Anelia ken ik nog uit de Pauschalperiode en toen ze net in Dortmund werkte, was ze echt top. De laatste paar keer met haar vielen mij ook wat tegen. Niet echt slecht, maar zeker niet meer het niveau wat ze in het begin had. De laatste paar keer heb ik haar ook gemeden.
Bedankt voor de verbetering. Was inderdaad Anelia. Ik heb mij laten leiden doordat ze  Anaal in haar dienstverlening aanbied maar haar beperkte enthousiasme wakkerde en scherpte  mijn geilheid onvoldoende aan waardoor mijn erectie niet hard genoeg was om daar gebruik van te maken ondanks de kleine meerprijs van 20 euro. 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #10 Gepost op: 13 juli 2017, 20:29:56 »
We kunnen ze gewoon Analia noemen, waarom hebben die dames steeds zo een moeilijke namen .....

Het zou makkelijker kunnen:
Analia, FaTima, Blasehase, ....  :lol ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #11 Gepost op: 24 september 2017, 20:23:09 »
Afgelopen donderdag weer eens naar Dortmund geweest, Freudenhaus. Bekende club, maar met een nieuwe naam en een nieuw concept. Nu dus ook een saunaclub. In het verleden hier erg vaak geweest en dit zou mijn 35ste bezoek aan deze club worden (in amper 4 jaar tijd). Mijn laatste bezoek aan deze club was in januari van dit jaar, dus deze club al een tijdje niet bezocht. Onterecht, want het is een leuk klein clubje met alle voorzieningen die je ook in de grotere clubs hebt, muv alcoholische drank (zelfs geen bier, maar misschien op termijn hier wel heb ik me laten vertellen). En het eten is er ook wat minder, vergelijken met clubs als Sixsens, Babylon, Samya, Happy Garden, etc, maar de entree bedraagt hier maar €30,-- tijdens het happy hour tarief, terwijl de overige clubs al gauw €50,-- á €60,-- kosten. Ik moet wel zeggen dat het eten wat is verbeterd, nu het een saunaclub is. Deze dag was er een completen maaltijd met vlees, groente en aardappelen. Beter dus dan het ooit is geweest.

Het was weer leuk om in deze club te zijn en ik werd door veel dames hartelijk ontvangen en zeker niet opdringerig. In deze club wordt er zeer weinig gejaagd door de dames, waardoor het er heel ontspannen vertoeven is. In veel andere clubs moet je in meer of mindere mate de dames van je afslaan, maar niet in Freudenhaus Dortmund. Saunaclub Love in Münster, een club van dezelfde eigenaresse, jagen de dames iets meer, ook niet echt storend.

De eerste dame die ik tegen kwam, was Christina. Al bij de ingang. Zij gaf me ook een paar slippers en een badjas. Mezelf gauw omgekleed en naar de bar vertrokken. Christina zat aan de bar en ik kwam bij haar zitten. Ze zorgde dat ik een colaatje kreeg en we hebben even een tijdje met elkaar gebabbeld. Ik gaf haar aan dat ik nog geen kamer met haar wilde, maar later op de avond. Dat was geen probleem. Christina is een dame die ik al zeer lang ken en met wie ik vaak in de bar even een gesprekje heb. Bijna altijd neem ik wel een kamer met haar, speciaal voor de massage, want dat is haar sterkste punt. Ook maakt ze er geen probleem van als ik even tussendoor een babbeltje met haar maak en vervolgens weer verder ga. Ik deze club gaat het over het algemeen vrij natuurlijk. Een andere sfeer als in andere saunaclubs. Ik wil niet zeggen dat je je niet kunt ontspannen in andere saunaclubs, maar in Freudenhaus Dortmund voelt het allemaal net iets meer ontspannen. Ik kwam  ook aan de praat met een aantal andere gasten en die hadden eenzelfde mening. In deze club kun je rustig even een praatje maken met een dame,  ook als je niet met haar gaat kameren. Wel binnen de perken natuurlijk, dus niet een uur lang een dame van haar werk houden, maar 5 á 10 minuten is niet zo'n probleem.

Anni
Mijn eerste dame van de dag zou Anni worden. Ook Anni ken ik al zeer lang en al vaak met haar gekamerd. Ze bleek vandaag alleen erg veel last van haar nek en rug te hebben. Tijdens het gesprek voordat we op kamer gingen, heb ik haar een beetje gemasseerd. Met Anni een tijdje bijgepraat, want Anni heb ik al meer dan een jaar niet meer gezien. De keren dat ik in Dortmund was, was zij er steeds niet. Nu gelukkig wel weer. Op de kamer had ik weer een sessie, zoals ik die van haar gewend ben, gewoon erg goed. En dat niet alleen, maar dit keer een uur met haar op kamer geweest. De eerste keer een uur met haar. Aan het eind van de sessie heb ik nog even goed gemasseerd. Ik denk dat ze eigenlijk even een pauze moet in lassen en een paar weken rust moet nemen, maar ja, wie ben ik.



Naam: Anni
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 28
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup



Na de kamergang met Anni even rustig wat gegeten en zoals gezegd is het nu wat beter dan in het verleden. Daarna lekker ontspannen een sauna genomen, een duik in het zwembad en lekker bubbelen in de jacuzzi. Deze was bijna 37 graden, maar van mij mag ie wel een graadje hoger. De sauna was perfect op temperatuur, zo'n 80 á 85 graden en het zwembad ook. Het zwembad is ongeveer net zo groot als dat van Babylon en wat temperatuur ook te vergelijken. Jammer is wel dat de jacuzzi helemaal aan de andere kant van het gebouw staat, terwijl de sauna en het zwembad naast elkaar zijn gelegen. Op het terras daar is nog ruim plaats om de jacuzzi daar bij te zetten. Misschien dat dat ooit nog eens gebeurt. Ach, een wandelingetje rond om het gebouw is ook wel lekker.

Na de wellness binnen een beetje voetbal gekeken en met een paar andere gasten aan de praat geraakt. En uiteraard de dames een beetje bekeken. Helaas ontbrak 1 dame, Alicia.



Ze stond wel op de aanwezigheidslijst, maar volgens Christina was ze al een paar dagen niet in de club. Op de foto's een erg mooie meid. Een andere erg mooie meid is Ines.



Een dame met silis, maar wel van het mooiere soort. En met een erg lekker figuurtje met een heerlijk kont. Een rakker, een donkere gast, noemde het zelfs een “latina ass” en ik kon hem daar geen ongelijk in geven. Ook is het een aardige meid. Met haar kort even gesproken en ze begroette me meerdere malen op die dag. Zelfs toen ik naar huis heen ging en ik die dag niet eens een kamer met haar had gedaan, zij ze nog tot ziens met een glimlach.

Oana
Een andere dame die mij aandacht trok was Oana. In het begin herkende ik haar niet eens, want ze heeft nu zwart haar. Op de foto's heeft ze rood haar. Met Oana heb ik ooit al eens mee gekamerd, een jaar geleden op precies te zijn en toen verraste ze me zeer. Een erg leuke kamer destijds van ee ietwat verlegen meisje toen. Heerlijk tongzoenen, dat kon ik me nog wel herinneren. Dat verlegen is er nu wel af bij haar. Ze is wat meer een dondersteentje geworden en ze deed me wel iets denken aan Cora van vroeger, maar Cora was nog wel een paar streepjes erger. Ik had mijn zinnen dus gezet op deze Oana. Ik kwam haar weer tegen in de bar. Ze wilde net gaan roken en ging met haar mee. Ze liep op dat moment topless door de club en ik moet zeggen dat haar borsten er erg mogen zijn. We hebben een tijdje met elkaar en met een paar andere dames, waaronder Christina, Anni, Babsy en Diana gesproken. Daarna een kamer opgezocht. Ook met Oana was het een prima kamer. Weinig op of aanmerkingen op eentje na en dat is dat ze niet meer tongzoent. Wel gewoon zoenen met de lippen, maar dat voelt toch anders. Erg jammer dat ze niet meer tongzoent. De reden ook dat ze nu een 8 scoort. Zou ze tongzoenen dan was het zeker een 9 geweest. Oana is een erg leuke meid en de rest van haar service is meer dan prima. Aan het eind van de avond heb ik nog een tijdje met haar gesproken terwijl ze aan het gokken was en toen ik naar huis ging heb ik nog uitgebreid afscheid van haar genomen, alsof we elkaar al veel vaker hadden gezien.



Naam: Oana
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Donker blond
Lengte dame : 1,59 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55Kg, maat 36/ B-cup



Na de kamer met Oana weer een saunaatje genomen, dit keer een honing Aufguss. Erg lekker en goed voor de huid en het haar. Ook nu weer even zwemmen en vervolgens in de jacuzzi. Totaal 5 keer een sauna genomen, lekker ontspannen. Ja, voor de meest ontspannende club die ik ooit bezocht heb en nu het een saunaclub is, ook geen gejaag meer op de dames, zoals het vroeger nog wel eens was, hoewel het in deze club nog redelijk meeviel. In Bochum was het vroeger een heel stuk erger en daar moest je soms gewoon brutaal zijn anders had je kans om de gehele dag geen dame aan de haak te slaan.

Christina
Om de avond helemaal ontspannen af te sluiten, heb ik nog een kamer gedaan met Christina. Nou ja een kamer, eerder een semi-professionele massage. Christina is de dame, waarbij ik tot nu toe nog de beste massages heb gehad. Alleen een professionele masseur of masseuse zal beter zijn dan haar, maar zeker niet een dame in lingerie. Tijdens het masseren nog een leuk praatje met haar gemaakt. Deze massage maakte de dag helemaal compleet en geheel relaxt ging ik later naar huis. Een topdag.



Naam: Christina
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Spaans
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: mollig, 60Kg, maat 38/ D-cup



Ook een groot pluspunt van deze club voor ons rakkers, is de kamerprijs. De meeste dames vragen €30,-- voor 30 minuten en €60,-- voor een uur. Erg goedkoop en qua service gewoon goed tot zeer goed, tenminste de dames waar ik vandaag mee was. Wel heb ik de dames een fooi gegeven, omdat ik me wel wat schuldig voelde voor deze prijzen. Grappig daarbij was, dat Anni dacht dat ik me vergist had en ze zei dat ik te veel betaalde. Wel leuk dat zo'n dame dat eerlijk en oprecht aangeeft. Ik zei tegen haar dat ik geen fout maakte en dat het een extraatje voor was, waarop er een glimlach verscheen en ik een paar zoenen kreeg. Fantastisch toch!
« Laatst bewerkt op: 22 juni 2018, 19:41:06 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #12 Gepost op: 5 januari 2018, 07:14:38 »
Silvester-Tour Teil 1:

30.12. Was machst Du? Wird sich ab dem neuen Jahr sehr viel ändern in der
Pay6 Szene indem viele Frauen nicht wieder zurückkommen? Danna im jetzt
Freudenhaus Dortmund hat mich schon immer interessiert und bevor Sie für immer ihre sieben Sachen packt am Vortag mittels Telefonanruf einen Termin ausgemacht und überpünktlich ‚eingecheckt‘.
Mit einem flabsigen: „Du wartest auf Danna? Sie ist Cubanerin…Termine, Zeiten? Sie ist noch nicht da und ob Sie kommt?“
Das macht ja Hoffnung auf mein erstes Date mit ihr. Doch 20 Minuten später und fast pünktlich erscheint Sie. Die Bilder zeigen Sie 1:1, una bonita guapa! Spricht deutsch, unterhalten haben Wir uns kaum denn nach 2 Minuten ging es schon aufs Zimmer. Enthüllt kommt ein makelloser Körper in ‚schoko‘ zum Vorschein genau nach meinem Geschmack. Doch leicht gehetzt, da Sie heute noch nach Cuba fliegt, ging Sie gleich ans Werk. Diese Hektik, da noch einige andere Termine im Anschluß waren, zog sich über die ganze Zeit sodaß es eine gute Performance auf dem Zimmer war aber mich nicht umhaute.
Ihren Worten nach kommt Sie in 2018 wieder zurück (doch nicht wie im aktuellen Plan).
Danna, nos vemos otra vez en el año nuevo!
Mich hielt danach nicht mehr viel im Club und nach wirklich gutem Milchkaffee habe ich mich aufgemacht, um meine „Griechin“ in die Arme zu nehmen.

Fortsetzung folgt…


vanKees
« Laatst bewerkt op: 22 juni 2018, 19:34:30 door Taylor »

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #13 Gepost op: 25 februari 2018, 13:47:12 »
Als een van de eerste mannen betrad ik het Freudenhaus. Na de entree betaald te hebben, kreeg ik een sleutel en een berenvel. Vlug omkleden en op jacht naar de schoonheden die ik thuis al op de radar had gezet.

De volgens de foto`s op de website veelbelovende Ruby betrad als een van de laatste prinsesjes de balzaal. Ondanks de verschillen tussen de foto`s en Ruby in het echt, herkende ik haar meteen. Mooi slank lijfje, prachtige benen, mooie billen, kleine(re) borsten en een prachtig koppie. Mijn kroonjuwelen begonnen te kriebelen. Ze zette zich op een bank en genoot van een koffie. Ik liep naar haar toe en vroeg of ik bij haar mocht komen zitten. “Ik heb zo meteen een afspraak, sorry. Maar je kunt ook een van de andere meisjes kiezen.” Een goed bedoeld advies, maar dat wou ik niet: ik wou haar! Ik vroeg haar of ik een afspraak met haar kon maken. Dat kon: om drie uur mocht ik bij haar op audiëntie komen. Het was inmiddels kwart voor twaalf. Ik besloot om me voor deze prinses te sparen en me niet te laten verleiden door een der andere hofdames, omdat ik nog iemand – met stip op één - op mijn wensenlijstje had staan.

Zou ze er zijn? Ze maakte het spannend door lang uit te blijven. Maar plots verscheen ze en wist ze alle mannelijke hoofden in beweging te krijgen (zowel boven als beneden de gordel bewoog er van alles bij de heren). Koningin Anni liep op blote voetjes door de club. Ze was gekleed als een buikdanseresje. Ik klampte haar meteen aan en ze zag aan mijn ogen dat de nood erg hoog was. Ze nam me mee en we maakten een afspraak voor half zes. Want er was een andere kaper op de kust en die had maar liefst een drie uur durende claim op haar gelegd, de pannenkoek!

Nu ik twee afspraken had staan, was het een kwestie van het om krijgen van de wachttijden geworden. De tijd van twaalf tot twee zonder seks was nog het moeilijkste, want de ballen waren flink gespannen. De spuitbehoefte was hoog en het liefst had ik meteen een der prachtige dames mee naar boven genomen. Maar ik moest en zou me sparen voor de heerlijke Ruby. Een koffietje gaf me rust, ook beseffende dat de tijd de spanning en hunkering alleen nog maar meer op zou bouwen. Nog twee uurtjes en dan zou ik in een beauty mogen exploderen. Een hapje eten en vervolgens de sauna in. Het zweet kwam los. Een duik in het dampende buitenzwembad was heerlijk. De temperatuur van het water was meer dan goed. Zo kreeg ik een uur om. Tijd om te douchen en me op te frissen, ook hopende dat mijn prinsesje wat eerder ter beschikking zou komen.


Ruby:
Om kwart over een verscheen prinses Ruby weer fris en fruitig in de balzaal, gekleed in een mooi BH-tje en klein, bijpassend kanten broekje. Ze nam een drankje en deed een rokertje. Daarna kwam ze langs me zitten op een bank om even wat te babbelen in het Engels. Volgens het scherm in de club deed ze aan zoenen. Toen ik vroeg of dat met tong was, zei ze dat ze alleen maar met tong zoende. Zonder tong was geen zoenen. Ik was enigszins gereserveerd, na al te veel teleurstellingen meegemaakt te hebben op dit gebied (veel beloven, maar weinig doen). Maar zelfs als het tongzoenen op niets uit zou draaien, wilde ik Ruby ervaren hebben. Deze dame had naar mijn mening meer te bieden dan enkel een tongetje.

Ruby liep voor me de trap op richting kamer 1. Prachtige billen dansten voor mijn ogen. Ik kon het niet laten om er alvast een paar keer over te strelen en zachtjes in te knijpen: mooie, harde billetjes. Op de kamer ontdeed ik me van alle overbodige zaken, waaronder mijn badslippers en badjas. Ook Ruby ontdeed zich van het overtollige stof. Wat een prachtige meid! Ik liep naar haar toe en voor ik het wist, zat haar tong in mijn mond. Mijn handen grepen haar bij haar billen en drukte haar lichaam tegen het mijne. Meteen zat ze met haar hand aan mijn lovemachine en kreunde. “Ja, die zit dadelijk in je”, dacht ik terwijl ik van haar tong genoot. We vreeën even (ja, ze tongzoent fantastisch), waarna Ruby me op het bed dirigeerde. Daar vreeën we verder en ging ik op zoek naar haar tepels, tongzoende haar navel en gleed af naar haar kutje. Mijn tong streelde haar klitje, verdween in haar neukgaatje en gleed speels over haar kontsterretje. Ruby genoot van de uitgebreide befbeurt die ik haar gaf. Ik slobberde haar kutje leeg en verzadigde me met haar vocht. Terwijl ze stond om de raam te openen (we hadden het er beide warm van gekregen), kroop ik weer onder haar om haar kutje te kunnen likken.

Daarna mocht prinses Ruby zich met haar mondje op mijn anaconda storten. Dat deed ze meer dan goed. Niet alleen de lovemachine werd vakkundig verwend, ook de kroonjuwelen kregen de benodigde aandacht. Uitdagend keek ze me aan terwijl ze smulde van het harde neukvlees. Zowel tijdens het beffen als tijdens het pijpen werden met regelmaat tongzoenen uitgedeeld. Ruby kwam haar belofte meer dan na.

Het werd de hoogste tijd om mevrouw te penetreren. Ze ging zoals een echte DVP betaamt op haar rug en met de benen wijd. Mijn heipaal verdween in haar warme kutje. Onze tongen zochten elkaar continu op. We gingen van zacht naar hard en van hard naar zacht. Steeds keek Ruby me geil aan met haar prachtige kijkertjes. Ze wist hoe ze me gek moest maken. Diverse posities werden ingenomen. Ruby bovenop in cowgirl, reversed cowgirl (zodat ik haar lekkere billetjes op en neer zag bewegen), doggy. Ruby ziet er uit als een prinsesje, maar is een geil sletje op de kamer.

Na bijna veertig minuten beffen, pijpen en neuken verwijderde Ruby het condoom en trok ze me klaar. Het kwam vanuit mijn tenen. Mijn hele buik was een grote smeerboel.

Moe maar voldaan kropen we tegen elkaar aan. We praatten en knuffelden, waarbij onze tongen elkaar met regelmaat weer opzochten. Ruby lag tegen me aan, boven op me en ik op haar.

Een mooie meid met een meer dan prima dienstverlening. Absoluut een aanrader en dat ik haar nog vaker wil en ga neuken, is een feit. Ze is de kroonprinses van het Freudenhaus.


Anni:
De tijd tot aan half zes heb ik gedood met “hangen”, af en toe wat drinken en een hapje. Om vijf uur was ik opgefrist, klaar om ontvangen te kunnen worden door de koningin. Zenuwachtig zat ik op haar te wachten. Anni betrad om vijf uur al de ruimte. Ze gaf aan nog wat te drinken en dan zou ze me meenemen naar de kamer. Om tien over vijf betraden we kamer 6. Anni wou zich uitkleden, maar ik hield haar tegen. Teder pakte ik haar vast en begon haar te strelen. Daarbij drukte ik mijn onderlijf tegen haar lekkere billen. Anni voelde dat er onder mijn badjas iets keihard was. Het BH-tje ging uit. En vervolgens verdween de kledij die ze om haar begeerlijke heupen had. Het ijsberenvel vloog een hoek in. Ze pakte mijn harde lul vast en zei “als die maar past!” “Je hebt hem al ooit in je gehad, schatje, dus dat komt helemaal goed!” Ik vertelde Anni hoe ik naar haar verlangde, wat ik wilde, wat ze met me mocht doen. Haar ogen begonnen te twinkelen. Ze duwde me op het bed, knielde voor me neer en begon me met haar begeerlijke mondje te verwennen. Mijn pik werd gelikt en gezogen. Ook mijn ballen werden door haar tongetje gestimuleerd. Ze keek me geil aan met haar ondeugende oogjes. Het aantal malen dat ze op mijn lul spuugde, was groot. Een heerlijke natte pijpsessie. Erg geil om je leuter te zien verdwijnen in een mondje dat bij zo`n mooi gezichtje hoort.

Om niet te snel klaar te komen, draaiden we de rollen om en heb ik haar uitgebreid gelikt. Het klitje opzoeken, het gaatje neuken met mijn tong, een stout likje over haar kontsterretje. Anni genoot er van en speelde met haar borsten. Mijn lul was keihard. De geur en smaak van haar kut maakten me gek. Ik kwam omhoog en kreunde dat ik haar wou neuken. Ze liet zich in missionaris aan mijn lovemachine spietsen. Een uitgebreide, stevige neuksessie volgde. Het volgende standje dat we aannamen, was cowgirl. Ze bereed me als een wilde furie. Het duurde dan ook niet lang of een lading wit baande zich een weg naar buiten. Vlak voor ik klaarkwam, trok Anni mijn lul uit haar kutje, verwijderde het condoom en liet het witte vocht door de lucht op mijn buik vliegen.

Anni veegde me schoon met stukken papier. Ze was moe. Ik masseerde haar en we raakten aan de praat. Er werd veel geknuffeld en we lagen een tijdje lepeltje-lepeltje. Ze verontschuldigde zich dat ze niet een uur lang vol gas kon geven. Maar dat vond ik niet erg. We hadden al een wilde sessie achter de rug en knuffelen met haar is ook een aanrader. Na een tijdje kon ze het toch niet laten om weer met mijn pik te gaan spelen. “Kun je nog een keer klaarkomen?” “Makkelijk. Vorige keer bij jou ook gedaan. Met een meisje zoals jij kan ik wel drie keer in een uur!” Ik moest me aftrekken terwijl ze met haar grotje op mijn mond kwam zitten. Anni moedigde me aan, speelde met mijn ballen en duwde een vinger tegen mijn anus. Ze oefende de juiste druk uit op mijn kontgaatje. Het was zo lekker, dat de tweede lading ballenpap zich al snel aandiende. Deze belandde op haar lekkere tieten die boven mijn lul hingen te wachten op het warme zaad.

Wederom veegde Anni me schoon en we ruimden de kamer op. De koningin daalde weer de trap af, met haar lakei achter haar aan. Terwijl ik door de bar liep, achter haar geile kontje aan, had ik een grote, vieze glimlach op mijn gezicht. Mevrouw ontving haar gage, waarna ik een welverdiende douche nam.

Zou ik nog een sessie nemen? Ik wou niet te laat thuis zijn. Bovendien zou niemand Anni en/of Ruby kunnen overtreffen. Ik vulde mijn maag, nam nog een koffie en besloot om naar huis te gaan. Geen derde kamergang / vierde spuitbeurt, maar wel het stellige voornemen niet meer zo lang te wachten met terugkeren. Dan ga ik weer voor Ruby en Anni, aangevuld met Ines.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KAMERLOOS BEZOEK AAN SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
« Reactie #14 Gepost op: 17 mei 2018, 23:29:29 »


Woensdag 16 mei, na lange tijd, weer eens in Freudenhaus Dortmund geweest. Eigenlijk kwam het vanuit een opwelling dat ik naar de club ging. Ik hoorde dat de Europa League Finale die dag werd gespeeld en ik had wel zin om die in een club te gaan bekijken. Ik zat nog even te twijfelen om naar Freudenhaus Münster te gaan, maar omdat zowel Kami als  Aline en Giulia er niet waren,



besloten om toch maar voor Dortmund te kiezen. Anni stond op de AWL en met haar in het verleden meer dan eens goede sessies mee gehad.



Half zes stond ik voor de deur. Entree betaald en omkleden. Eerst maart even wat eten. Sinds dat deze club een saunaclub is, is het eten wel wat verbeterd, maar het niveau van een Sixsens of Babylon wordt zeker niet gehaald. Zou wel wat beter mogen voor een club waar je €40,-- entree betaald (Sixsens betaal je per slot van rekening ook €40,-- als je voor 14:00 uur komt).

Na het eten in de bar gekeken of ik Anni kon vinden. Een tijdje aan de bar gezeten en wat gedronken. Jammer is dat Freudenhaus Dortmund nog steeds geen bier of andere alcoholische dranken heeft, in tegenstelling tot Münster. Daar overigens wel tegen extra betaling, ook het bier, maar je hebt in elk geval de mogelijkheid. Anni kwam maar niet opdraven en ik besloot om maar even naar de sauna te gaan. De wellness is erg goed in Dortmund, met een sauna, verwarmd buiten zwembad en jacuzzi. Helaas was de jacuzzi buiten gebruik. De jacuzzi staat nu overigens naast de sauna en het zwembad. In het verleden stond deze helemaal aan de andere kant van de club.




Na de sauna weer naar de bar gegaan om te kijken of Anni er nu wel was, maar ook nu kon ik haar niet vinden. De Theke maar eens gevraagd waar Anni was. Ze vertelde me dat Anni, maar ook een aantal andere dames, eerder waren gestopt, omdat het die dag heel erg rustig was. Dat klopt, want meer dan 10 gasten heb ik die avond niet gezien. Jammer, want eigenlijk is Anni de enige dame waar ik voor kwam. Er liepen wel een aantal andere (nieuwe) meiden rond en ook best mooie, zoals Delia en Janina, maar over hun service had ik twijfels. Hopelijk onterecht, maar ik wilde het risico niet nemen.



Een dame waar ik nog wel aan getwijfeld heb, is Claudia.



Die meid had wel iets. Ze droog een brilletje (waar ik meestal niet zo van houd, maar bij haar paste het wel) en ze heeft een grote tattoo tussen haar borsten. Uiteindelijk toch niet mee naar de kamer gegaan, omdat ze na de voetbalwedstrijd met een andere gast naar kamer ging en ik daar niet op wilde wachten.

Wat wel leuk was, was dat veel dames mij nog kenden, zoals Letizia, Dorina (vroeger Jessika), Anelia, Magda en Babsy.



Alleen met de laatste nooit gekamerd. Met Anelia vaak goede sessies gehad. Met Letitia en Dorina nog een tijdje mee in de bar gesproken.  Beide leuke dames. Andere dames die aanwezig waren en die ik nog ken van vroeger en met wie ik heb gekameerd, waren Madelina (mee gekamerd in Club 25 Dorsten. Mooie meid, maar service in Club 25 (destijds nog partytreff Dorsten) was ondermaats), Oana (In Pauschalclub Dortmund een betere sessie met haar gehad dan in saunaclub Freudenhaus, hoewel toen ook niet slecht. Ze is overigens wel flink aangekomen en niet meer het slanke meisje op de foto's), Diana en Nina.



Dames die vroegtijdig vertrokken waren, waren uiteraard Anni en verder Samantha, Leona, Ines, Maria en later ook Danna.



Christina was net terug van vakantie, maar werkte die dag niet, maar kwam even in de club buurten. Met haar nog een tijdje bijgepraat. Ook een erg leuke dame, maar ze is heel erg dik geworden. Ze was al niet mager, maar nu heel erg dik.



Uiteindelijk niet gekamerd en dat is in 4,5 jaar tijd voor het eerst. Alleen de voetbalwedstrijd bekeken, 4 keer een saunaatje en wat gesproken met een aantal dames. Binnenkort maar eens een tweede poging wagen, maar dan bel ik wel eerst om te vragen of Anni aanwezig is, hoewel Claudia ook een optie zou kunnen zijn. Wel benieuwd naar deze meid.
« Laatst bewerkt op: 22 juni 2018, 19:32:13 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.