Auteur Topic: Goedkope orale seks - grootschalig onderzoek  (gelezen 6624 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Goedkope orale seks - grootschalig onderzoek
« Gepost op: 11 juli 2017, 21:24:01 »
in HLN 27/04 staat een artikel over prostitutie in ons land. Uit een grootschalig onderzoek (Vrouwenraad) zou blijken dat prostituees die amper 15 tot 20 euro vragen voor orale seks de meeste klanten hebben. Er staat ook letterlijk dat de meeste klanten kiezen voor de lagere prijsklasse. (een link naar het artikel in kwestie kan hier vermoedelijk niet) Welnu, heren medewandelaars, tot welke dames kan ik mij richten voor orale diensten aan 20€ ? Ik lees het (heel) graag

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Goedkope orale seks - grootschalig onderzoek
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2017, 21:49:58 »
in HLN 27/04 staat een artikel over prostitutie in ons land. Uit een grootschalig onderzoek (Vrouwenraad) zou blijken dat prostituees die amper 15 tot 20 euro vragen voor orale seks de meeste klanten hebben. Er staat ook letterlijk dat de meeste klanten kiezen voor de lagere prijsklasse. (een link naar het artikel in kwestie kan hier vermoedelijk niet) Welnu, heren medewandelaars, tot welke dames kan ik mij richten voor orale diensten aan 20€ ? Ik lees het (heel) graag
Volgens mij berust dat op sensatie, geruchten en kan het als fake news worden bestempeld. Later postte het laagste nieuws een artikel over chaussee d'amour als zouden ze 25€ vragen "want de concurrentie is groot". Dit is ook geen waar (Kanariepiet weet dit beter) en is om door middel van negatieve framing verontwaardiging op  roepen bij de lezers. Of nieuwsgierigheid  😉

De zure vrouwenraad heeft geen ander doel dan de eigen voordelen heiligen en mannen zwart maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Goedkope orale seks - grootschalig onderzoek
« Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2017, 22:17:14 »
prostituees die amper 15 tot 20 euro vragen voor orale seks de meeste klanten hebben.
Alternative facts van de Vrouwenraad om hun geliefkoosd Zweeds model binnen te loodsen, ja!

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Goedkope orale seks - grootschalig onderzoek
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2017, 22:29:18 »
prostituees die amper 15 tot 20 euro vragen voor orale seks de meeste klanten hebben.
Alternative facts van de Vrouwenraad om hun geliefkoosd Zweeds model binnen te loodsen, ja!
Een Zweeds model vind ik ook wel lekker .... 1.70m, lekkere tieten, blauwe ogen, blonde haren ....   :lol :lol :lol :lol :lol


We gaan toch weer niet doemdenken zoals bij die nieuwe prostitutiewet .... laat die domme wijven maar wat lullen en onnozel doen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Goedkope orale seks - grootschalig onderzoek
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2017, 22:34:10 »
We gaan toch weer niet doemdenken zoals bij die nieuwe prostitutiewet .... laat die domme wijven maar wat lullen en onnozel doen  ;)
Geen zorgen, de huidige regering heeft geen gehoor gegeven aan die wijven :smiley:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Goedkope orale seks - grootschalig onderzoek
« Reactie #5 Gepost op: 12 juli 2017, 06:59:27 »
Je vindt in België wel degelijk PMC aan 20€, bijvoorbeeld in Seraing bij sommige oudjes of bij zwartjes in de Plantenstraat (Brussel Noord) en omgeving. Dat de meeste klanten daar voor kiezen, is uit de lucht gegrepen en is pure stemmingmakerij.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum