Auteur Topic: NINA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)  (gelezen 15680 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NINA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Gepost op: 12 juli 2017, 21:49:17 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
NINA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2021, 15:29:52 »
Toen ik in 2019 het huis voor het laatst bezocht (daarna was het gesloten a.g.v. Corona), zag Nina er anders uit dan op de foto`s die nog op de website staan. Meer natuurlijk, minder "gemaakt". Ze had het erg druk, vele heren maakten bij binnenkomst al een afspraak om met haar te kameren. Ik heb dat toen niet gedaan, maar dat was dom van me. Een dame die door vele heren gewild is, daar moet een goede reden voor zijn. En die reden lijkt hem er vooral in te liggen dat deze dame voor veel in is, ook voor het meer kinky werk. Daar staat deze viezerik wel voor open, dus had hij met haar een kamergang moeten doen waarbij ze hem alle hoeken van de kamer had laten zien.  8)

Wie weet opent de zaak binnenkort weer en kan ik dan genieten van een hele geile, kinky Nina.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
NINA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #2 Gepost op: 8 mei 2021, 19:37:51 »
Bist Du "versaut" genug für
NINA?

vanKees

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
NINA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #3 Gepost op: 8 mei 2021, 22:27:55 »
Nee, ik vrees van niet, maar dat betekent niet dat ik die tornado niet wil ervaren.  :mistress
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
NINA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #4 Gepost op: 22 februari 2024, 01:06:13 »
Ze staat nog steeds op de agenda in Freudenhaus Dortmund, maar blijkbaar neemt ze tegenwoordig ook wat meer onverantwoorden risico's. Ze staat nu ook regelmatig op de planning bij Elle Naturele GB parties. :S