Auteur Topic: OANA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)  (gelezen 9599 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
OANA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Gepost op: 12 juli 2017, 22:19:09 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
OANA (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2017, 20:00:23 »
Een andere dame die mij aandacht trok was Oana. In het begin herkende ik haar niet eens, want ze heeft nu zwart haar. Op de foto's heeft ze rood haar. Met Oana heb ik ooit al eens mee gekamerd, een jaar geleden op precies te zijn en toen verraste ze me zeer. Een erg leuke kamer destijds van ee ietwat verlegen meisje toen. Heerlijk tongzoenen, dat kon ik me nog wel herinneren. Dat verlegen is er nu wel af bij haar. Ze is wat meer een dondersteentje geworden en ze deed me wel iets denken aan Cora van vroeger, maar Cora was nog wel een paar streepjes erger. Ik had mijn zinnen dus gezet op deze Oana. Ik kwam haar weer tegen in de bar. Ze wilde net gaan roken en ging met haar mee. Ze liep op dat moment topless door de club en ik moet zeggen dat haar borsten er erg mogen zijn. We hebben een tijdje met elkaar en met een paar andere dames, waaronder Christina, Anni, Babsy en Diana gesproken. Daarna een kamer opgezocht. Ook met Oana was het een prima kamer. Weinig op of aanmerkingen op eentje na en dat is dat ze niet meer tongzoent. Wel gewoon zoenen met de lippen, maar dat voelt toch anders. Erg jammer dat ze niet meer tongzoent. De reden ook dat ze nu een 8 scoort. Zou ze tongzoenen dan was het zeker een 9 geweest. Oana is een erg leuke meid en de rest van haar service is meer dan prima. Aan het eind van de avond heb ik nog een tijdje met haar gesproken terwijl ze aan het gokken was en toen ik naar huis ging heb ik nog uitgebreid afscheid van haar genomen, alsof we elkaar al veel vaker hadden gezien.

Naam: Oana
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Donker blond
Lengte dame : 1,59 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55Kg, maat 36/ B-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.