Auteur Topic: Miriam (roemeense)  (gelezen 13032 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Miriam (roemeense)
« Gepost op: 19 juli 2017, 22:42:39 »
Naam: Miriam
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 20
Lengte: 1.65
Postuur: normal
Borsten: B
Haar: Blond
Taal: Engels goed.

Zusje van Monica ex-YY. Deze mooie blonde dame zit pas een ruime maand in het vak. Ik moest dan ook maar eens gaan onderzoeken of ze wat van haar zusje heeft opgestoken. Dus ik nam haar mee naar de kamer en ze veranderd gelijk in een spraakwaterval. Ze was helemaal op d'r gemak. Een beetje praten prima maar daar kwam ik natuurlijk niet voor ik wou de andere kwaliteiten testen. Een half uurtje was al niet meer te doen dan moest het een vluggertje worden. Het zoenen bleek nog een heel stuk beperkter en het PZC was nog niet zo goed als dat van haar zus. Ik had ook niet dezelfde verwachting ze was met haar 20 jaar ook 9 jaar jonger en zat pas iets meer dan een maand in het vak. De sex maakte echter alles goed en ondanks dat ik er wat langer over deed bleef ze heel relaxt en vond ze het allemaal prima. Dit maakte het het uurtje blijven meer dan waard. We kletsen nog wat na en waren ruim een uur op de kamer maar over overschrijding van de tijd werd niet moeilijk gedaan. Super mooie, super aardige dame die heel relaxt was. Herhaling is dan ook gegarandeerd de volgende keer.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Miriam (roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2017, 19:49:21 »
Afgelopen zaterdag heb ik twee keer van deze kanjer genoten.

Direct bij binnenkomst me een uurtje opgesloten met haar, en kort voor vertrek een perfecte afsluiter van een half uur met deze beauty.

Voor mij een absolute reden om SS te bezoeken.

Herhalingsgevaar: altijd en overal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Miriam (roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 3 december 2017, 20:14:28 »
MIRIAM (SixSens) - Ene om het af te leren
Bij deze recensie
 
 
Paspoortje

[box title=Miriam]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         ca20-222 jaar
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m-1m65
Ogen:       deugnietogen
Model:            slank
BH:                B
Kontje:           lekker

Tattoo/piercings:   niet op gelet
Haarkleur:      donkerblond
Haarlengte:    kort tot op schouder vermoedelijk, nu gedragen in paardenstaart
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel SM
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Deugniet, speelt domininantiespel goed
+ Speels
- Maakte de tijd niet vol
[/box]
[box title=extra info]
Vrolijke meid, herhaling is zeker aan de orde!
[/box]
 
 
DVP-Cataloog - #ondeugendscharminkel #stoutemeid
 
 
Bijzonderheden

Miriam is niet groot uitgevallen. Een Roemeentje met haar haren in een korte paardenstaart gebonden met ondeugende ogen. Ze komt spontaan, vurig en levenslustig over. Ze wist al alles van mijn kamerwensen af en ik hoefde haar niet in te leiden. Dat, meer dan ooit, overtuigd me ervan dat de dames goed hebben doorgepraat over mij en wat ik graag heb.
 
 
Presales
 
Ze kwam even polsen of ik nog zin had. Ik had eigenlijk geen zin meer omdat ik al één trio van een uur en nog een uur met 1 dame had besteed (reken maar uit). De laatste brief van 50, zat echter nog beschikbaar te wachten om van eigenaar te wisselen. Ik vroeg de naam want ik wist zelfs nog niet hoe ze heette (zij wist m'n naam wel). Ze zat bij een groep dames waaronder Carmen 2. Ton ik weg liep lokte dat een verontwaardigde reactie uit van Carmen 2. Miriam zat gewoon te lachen. In de kino checkte ik de fora en wat ik zag stond me wel aan. Ik keerde terug want ik had er ineens wel zin in. Ik riep Miriam bij me en zei dat ik op kamer wou gaan. De groep dames reageerde uitzinnig en blij alsof ze allemaal op kamer mochten. Blij voor hun collega? Carmen 2 stak de duim omhoog en een blije Miriam ging de sleutel halen.
 
 
Kamer 7
 
Een knusse romantische roze kamer met een bed in de hoek en een douche aan de andere kant. 7 is het geluksnummer dus zal wel los lopen.
 
 
Voorspel & Sex

Bed gereed gemaakt en we begonnen er aan. Miriam heeft een mooi slank lichaam, zalig om haar mooie lichaamsvormen te strelen! Ze plaagde me onverminderd door en wist dat voorspel heel goed te doen. Speelse dominantie is absoluut geen probleem voor haar!
 
Snel gingen we op seks over en ook dat was super. Weg was ineens de vermoeidheid. Hoezo? Ben ik echt zo'n slechte mens die alleen opgewonden raakt van nieuwe dames terwijl herhalingen flauwer verlopen? De hele kamergang zal zo'n 20 minuten hebben geduurd als ik niet wat manele bovenhaalde. Miriam houdt hier wel van. Zo heb ik het nog 5 minuten gerokken en liet haar niet met rust. Zo'n mooi ondeugend poppetje is dat.
 
Afsluiten
 
Beëindigen verliep snel en routinematig. We verlieten de kamer en ik gaf haar 50€ aan de lockers. Dan was het al bijna tijd om de club te verlaten. Dit was dus echt een buitensmijter-sessie om het af te leren.
 
 
Aftersales - niet van toepassing, de club sloot gauw na de sessie.
 
Fazit en Score

Ik zou zeggen dat de dame een herhaling verdiend maar dan met meer tijd tussen sinds ik bij mezelf vast stel dat herhalen tricky is soms. Als ik dan aldoor dezelfde dames zie rondlopen in clubs, kan je al denken: 'dat wordt lastig met tijd'. Gelukkig druppelen er vaak nieuwe dames binnen zoals die lookalike-maneledanseres: worths a try.

Score: 7,5 / 10
« Laatst bewerkt op: 3 december 2017, 20:34:39 door Vazkor »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Miriam (roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2017, 11:01:10 »
Ik zit goed en wel op een kruk en hop daar springt een jeugdig pocket dametje met een guitig koppie op de kruk naast me. Ze stelt zich voor als Myriam en ondanks het feit dat ik een frequent flyer ben hier met de nodige vlieguren heb ik haar naar mijn weten nog niet gezien. We raken aan de praat en ik leg haar uit dat ik zojuist van de kamer ben gekomen en haar slechts een Ferrero Rocher kan aanbieden ipv mij. Waar ik verwacht had dat ze hierna snel verder zou gaan bleef ze rustig zitten praten. Eentje uit de categorie "een slimme meid is bereid om in de toekomst te investeren". Na een klein kwartiertje hupt ze van de kruk met de mededeling dat ik als ik hersteld ben maar een afgesproken teken moet geven als ik met haar naar de kamer wil.

Het loopt tegen elven en ik had Myriam aangegeven dat ik dan weer "in play" zou zijn. Ik zie haar net richting rokershok lopen en wacht rustig af tot ze terug is. Zodra ze terug is geef ik haar het afgesproken signaal en het dartelende veulentje pakt haar tasje en we begeven ons naar de nok van het gebouw.

Nadat ik haar een massage gegeven heb vraagt ze wat ik wil. Ik zeg dat ze me maar moet verrassen en ondeugend kijkt ze me aan. Ze vraagt of ik haar wil kussen en voor ik antwoord kan geven voel ik haar tongetje tegen mijn lippen. Er volgt een potje buitenboord worstelen en haar handje zorgt voor leven in de brouwerij. Al kussend daalt ze af om aan een BJ te beginnen. Haar enthousiasme is aandoenlijk maar het tempo is in overdrive en monotoon. Na een tijdje vraagt ze of we overgaan tot de daad zelf. Ik vraag of ze de bus moet halen. Met een blik van verbazing kijkt ze me aan en ik geef aan dat ik de tijd heb. Ze hervat de BJ en nu zit er iets meer variatie in, maar pakt ze de signalen niet op. Het snelle tempo blijft de boventoon voeren wat mijn erectie niet ten goede komt. Ik zeg tegen haar "cover him up" en gevat gooit ze er de handdoek over heen. Wat zijn ze toch leuk die bijdehandjes.

Nadat ze hem voorzien heeft van de adequate bescherming laat ze zich in cowgirl over hem heen zakken. Er volgt een rit waar bij het lijkt alsof ze door de duivel wordt achterna gezeten. Pogingen om het bij te sturen verzanden in het niets en besluit om me over te geven aan haar energieke hop paardje hop. Na enkele minuten is het zaakje geklaard. Uurtje was bijna voorbij en we verlieten de kamer. De sessie levert een dubbel gevoel bij mij op. Aan haar inzet is niets op te merken. Weet niet of het aan haar onervarenheid of een verkeerde inschatting van haar lag, maar het had een te hoog PSE-gehalte voor mij. Zeker voor een derde sessie van de dag. Toch sluit ik een herhaling in de toekomst niet uit, want wat is ze leuk. Wel zal ik dan de regie strak in handen nemen.