Auteur Topic: Katarina (Russische)  (gelezen 10487 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Katarina (Russische)
« Gepost op: 22 juli 2017, 14:54:36 »
Naam: Katarina
Nationaliteit: Russische
Leeftijd: 23 jaar
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: slank
Borsten: B natuur
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: blond/rossig
Taal: Engels (goed)

Ik stond in het eetgedeelte te wachten op Aloewe toen Katarina voorbij kwam lopen. Ik had haar al eerder gezien, maar toen ze voorbij kwam lopen zag ik van dichtbij hoe mooi ze was. Ze zag mijn blik, vertraagde haar pas en er verscheen een glimlach op haar gezicht die zelfs een ijsblokje in Siberië zou doen smelten. Het buitenterras was opgeruimd waardoor Aloewe binnen at en ik besloot een sigaretje te roken. Zij stond twee meter verderop, draaide mijn kant uit en wederom was diezelfde glimlach mijn deel en ze vroeg me met een sexy accent waar ik vandaan kwam. Ik had gelijk door dat ze Russisch/Oekraïens moest zijn en mijn interesse was gewekt. Ik liep naar haar toe en er volgde een leuk kennismakingsgesprekje. De "befaamde" klik was er en dat gecombineerd met haar killer looks zorgden ervoor dat ik reddeloos verloren was. Toen zij voorstelde om de kennismaking op de kamer voort te zetten kon ik een juichmomentje van binnen met moeite onderdrukken.

Op de kamer ontdeed ik me van de badjas en zij trok alleen haar bh uit en even had ik een "oh nee" momentje dat achteraf compleet ongegrond bleek te zijn. We streelden elkaars lichaam terwijl we ondertussen in gesprek raakten over muziek. Mijn kleine partner in crime stond al paraat en met een ondeugende blik keek ze me aan en haar handje ging op onderzoek uit. Ze speelde er op een heerlijke edging manier mee. Ze vroeg waar mijn voorkeur qua muziek lag en toen ik zei dat ik toch wel van de stevigere gitaarmuziek was wilde ze wel eens horen wat en voegde er lachend aan toe dat ze nog nooit geneukt op zulke muziek. Playlist op mijn telefoon werd gewisseld en de Russische schone bleek een potje rock wel te waarderen.

Ik legde haar op haar rug en begon met mijn tong langs haar tepel te gaan, af en toe lichtjes eraan zuigend. Ze zei dat ik de andere ook niet moest vergeten. Natuurlijk was ik bereid om haar verzoek in te willigen. Ze zei dat ze nog een plekje had dat zo een behandeling kon waarderen. Ik werd verzocht haar onderbroekje uit te trekken en ze spreidde haar benen. Een fabelachtig mooi poesje was mijn deel. Binnen no time was ze zeiknat en de wijze waarop ze meeging en zichzelf positioneerde maakte duidelijk dat ze wilde klaarkomen. Na een minuut of tien was het moment aangebroken. Wat een genot om haar lichaam te zien schokken. Nadat ze op adem was gekomen zei ze dat het het mijn beurt was om te genieten. Er volgde een bekwame BJ met de nodige variatie en tempowisselingen. Ze had door dat ik al zo geil als een konijn was en stelde voor om tot de daad over te gaan. Ik liet haar de keuze en ze wilde missio zodat we ook konden zoenen. Binnen enkele minuten was het zaakje gepiept aangezien ze zeer eng gebouwd is. De resterende tijd volgemaakt met wat knuffelen en over muziek praten en na een uur zeer voldaan de kamer verlaten.

Katarina is naast een bloedmooie meid ook nog eens superlief en erop uit om het je naar de zin te maken op de kamer.
HHG: absoluut.

Offline p456

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Katarina (Russische)
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2018, 20:43:39 »
Op 14-3 Katarina ontmoet in samya bij het rokersterras. Na kort gesproken te hebben in het engels en slavisch hebben wij is een kamer opgezocht. Hier een goede service gehad en een ontzettend leuke tijd gehad met deze beeldschone russische dame. Ook heb ik nog een ontzettend leuk gesprek gehad met Katarina en ben ik met een ontzettende glimlach vertokken van de kamer. Katarina is een erg spontane en vriendelijke meid die mij ontzettend goed wist te verwennen. Ook geniet zei zichtbaar van een heerlijke massage. Mocht ik haar de volgende keer weer treffen is de kans ontzettend groot dat wij weer een kamer gaan delen. Hvala Katarina. ;)

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Katarina (Russische)
« Reactie #2 Gepost op: 18 februari 2018, 08:17:24 »
p456 und TAFKAP,
Glückwunsch zu Eurer Wahl, denn mit dieser Frau
--rumänische Russin oder russische Rumänin???--
(ihre Wurzeln sind in Sibirien aber auch lebte lange Zeit in
Bucaresti)
ist Spaß auf dem Zimmer garantiert wenn Mann Sie respektiert.
Aber,
In eurem "Liebestaumel" habt Ihr ihren Namen wohl mißverstanden.
Im Club heißt Sie Kat(j)ia, richtig Katea //Касжа//.

Lieber Admin, kannst Du die beiden Threads unter Kat(j)ia zusammenführen?
Danke

vanKees

Offline p456

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Katarina (Russische)
« Reactie #3 Gepost op: 22 februari 2018, 10:24:17 »
Klopt idd vanKees :))