Auteur Topic: Ilona (Roemeense)  (gelezen 6225 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Ilona (Roemeense)
« Gepost op: 23 juli 2017, 21:20:57 »
[box title=ILONA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens/Engels
Leeftijd:         geschat op 23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65 m
Model:            stevig
BH:                 D
Kontje:           lidmaatschap dkc is aanvaard
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Jaagt niet
[/box]
[box title=extra info]
Voor de liefhebbers van het stevigere werk (letterlijk en figuurlijk).
[/box]

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Ilona (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2017, 21:42:48 »
Laat ik beginnen met een citaat uit mijn laatste verslag over Samya:
 
Vraagje: wie is dat mooi jong BBW'tje die daar altijd rondhuppelt? (Zwart haar, mooi gezicht, alles mooi rond, lid van dkc). Ze valt me telkens op omdat ze veel rondwandelt en moeilijk oogcontact maakt. Ja, ik zit hier wel op te scheppen over mijn zwaard, maar als puntje bij paaltje komt is den dezen hier te verlegen om die meid aan te spreken. Iemand ervaring?

Het gaat dus over Ilona, de Rubensiaanse meid van Samya. Alhoewel ik een ruime smaak heb, draagt het "maatje meer" mijn voorkeur (let wel: geen kiloknallers!). Al die mooie vruchtbare vormen, ik word er haast poëtisch van.

Soms gaat het leven zoals je wilt (soms ook niet). Toen ik Samya binnenwandelde aan de kassa stonden we plotseling oog in oog met elkaar. Na een jaar over haar gedroomd te hebben moest het nu gewoon gebeuren! Nog voor ik het goed en wel door had, hadden we onze handen vast. En ik had mijn berenvel nog niet eens aan. God, ik ben zo content dak leef!

Eerlijk gezegd had zij het initiatief genomen, zelf had ik haar niet aangedurfd (de naakte waarheid ::)). Een jaar geleden had ik haar al op het oog, maar oogcontact maken was moeilijk, ze is nogal stroef. En als de pas niet terugkomt... loop ik er ook niet meer achter. Ze bleef me intrigeren, elke bezoek opnieuw.

Tot vandaag. Hier zit ik nu met mijn droom-BBW'tje op de kamer: 70 kilo liefde.

Ilona is mijn eerste meid uit het post-PZC tijdperk, dus begon het op de kamer, met: "Last month, the rules changed". Maar ook onder de nieuwe wetgeving werd dit één van de heftigste kamers uit mijn ijsberenbestaan, een geruststelling. Ik kreeg hier een orkaan over me heen. Het was erop of eronder. Nog eventje en er was van Shakir geen sprake meer...

De eerste kamer is bij mij traditioneel de minste: ik moet dan nog in de juiste mood komen want ik ben in het begin nog te gespannen van ons jachtig bestaan. De kamers die daarop volgden werden telkens beter (en tussendoor ook nog eens rap met Tara de kamer op ;D). We zijn maar liefst drie keer op de kamer beland! Wat heb ik genoten van haar volle vrouwelijke lichaam.

De kamertijd was heel kort: telkens 15-20 min. Gezien de heftigheid kan ik niet zeggen dat het gevraagde niet is afgeleverd. De totale arbeid die in een korte maar krachtige kamer is gestoken is evenveel als voor een half uurtje op het gemak.

Liefhebbers van langgerekte GFE-sessies zullen hun schouder ophalen, maar ik zit ander in elkaar. Ik ben een nonsense-ijsbeer: "Geen woorden maar daden". Ik betaal bvb. NIET voor social time op de kamer.

Enkele minpuntjes: het was me misschien allemaal iets te hevig, ik had niet de indruk dat ze de noden van de klant voldoende kan aanvoelen. Verder was haar feestzaal ook iets te ruim bemeten, zo groot dat ik weinig wrijving voelde.

Conclusie. Deze meid voldoet zeker aan de Samya-maatstaven. Gesteld dat ik me in Babylon of PSR zou bevinden zou ik lichtjes teleurgesteld zijn. Desalniettemin is HHG zeker aanwezig.

PS. Ik kan het maar niet genoeg onderstrepen: probeer eens een maatje meer. Niets dan voordelen. In tegenstelling tot de jaren 1800 voldoen deze dames heden ten dage niet meer aan ons waanzinnig schoonheidsideaal, en doen ze beter hun best op de kamer. Echt tegenvallende kamers heb ik nog nooit gehad met een BBW.