Auteur Topic: Marokkaanse rozenhof  (gelezen 17896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Arie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Marokkaanse rozenhof
« Gepost op: 26 juli 2017, 23:13:48 »
Wie heeft er afgelopen maanden nog een lekkere marokkaanse geneukt in rozenhof

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Marokkaanse rozenhof
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2017, 23:51:33 »
Wie heeft er afgelopen maanden nog een lekkere marokkaanse geneukt in rozenhof
Arie misschien?  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Arie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Marokkaanse rozenhof
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2017, 00:01:41 »
Nee dat was mijn vraag heeft er nog iemand een marokkaanse geneukt in 2love of rozenhof afgelopen maanden

Offline Arie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Marokkaanse rozenhof
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2017, 00:04:10 »
Jij dus niet sexmachine zag er een lopen in een rode jurk in rozenhof heeft iemand haar geneukt is ze lekker??? Wat doet ze?

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Marokkaanse rozenhof
« Reactie #4 Gepost op: 27 juli 2017, 00:26:54 »
Nee dat was mijn vraag heeft er nog iemand een marokkaanse geneukt in 2love of rozenhof afgelopen maanden
Neen, tijdens de ram-madam mag ik niet doen wat het woord doet vermoeden ......  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Arie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Marokkaanse rozenhof
« Reactie #5 Gepost op: 27 juli 2017, 00:35:58 »
Nee dat was mijn vraag heeft er nog iemand een marokkaanse geneukt in 2love of rozenhof afgelopen maanden
Neen, tijdens de ram-madam mag ik niet doen wat het woord doet vermoeden ......  ;D :lol
maart april dit jaar was een lekkere daar rode jurk dacht dat ze een pruik droeg soms heeft iemand ervaring met haar??

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Marokkaanse rozenhof
« Reactie #6 Gepost op: 27 juli 2017, 08:04:28 »
Nee dat was mijn vraag heeft er nog iemand een marokkaanse geneukt in 2love of rozenhof afgelopen maanden
Neen, tijdens de ram-madam mag ik niet doen wat het woord doet vermoeden ......  ;D :lol
maart april dit jaar was een lekkere daar rode jurk dacht dat ze een pruik droeg soms heeft iemand ervaring met haar??

Probeer haar uit en schrijf je ervaring. Het kost je hooguit 50 euro.

Overigens  :welcome: op de board.

Offline Arie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Marokkaanse rozenhof
« Reactie #7 Gepost op: 27 juli 2017, 15:09:10 »
Nee heb er niet meer gezien daarna benieuwd of ze nog terugkomt dus wou even weten of ze lekker pijpt en neukt brunette volle billen en dacht dat ze amal heette is zij goed?

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Marokkaanse rozenhof
« Reactie #8 Gepost op: 23 september 2017, 23:31:27 »
Deze zomer twee voluptueuze Marokkaanse dames gezien. Heb ze zowel in de Rio als in 't Rozenhofke gezien. Waren voortdurend met twee. Ik vond ze erg opdringerig en dan is de service vaak niet om over naar huis te schrijven. Veronderstel dat ze ook wel rond zullen hangen in de 2 Love.

Jaren terug naaide ik daar geregeld de Marokkaanse Sara. Een erg lekkere Marokkaanse, in diverse bars gewerkt in de omgeving daar en ook gekend aan de baan daar.

Best je kans grijpen als die zich voordoet. Voor je het weet is zo'n dame weer vertrokken.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Marokkaanse rozenhof
« Reactie #9 Gepost op: 2 januari 2018, 00:37:29 »
Camila in de 2love te pakken gehad. Ze vertelde me dat ze overdag weleens rondhangt in de Rio. Ze was in 2 Love met drie vriendinnen, waarbij men onderling Berbers (o.i.d.) sprak. Een van de vier dames is wat langer en slanker, die heb ik eerder al eens gehad in de 2Love en heb haar ook al gezien in de Rozenhof.

Van de andere twee was er een duidelijk de jongste. Wat schuw, maar ook veruit de lekkerste. De dag erop ben ik teruggekomen om haar te doen, maar helaas pindakaas, geen Marokkaanse te zien. Wat natuurlijk een beetje het lot is van een wandelaar aan deze baan. Veel dames hobbelen van hoerenkot naar hoerenkot en duiken op wanneer ze zin hebben, geld nodig hebben of in de buurt zijn....