Auteur Topic: EUGENIA  (gelezen 63720 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Gepost op: 27 juli 2017, 22:01:41 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2017, 22:08:18 »
Zijn de plakplaatjes weggepoetst?  :lol
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2018, 18:11:29 »
Eugenia ist seit 2 Wochen in der Finca Erotica (aktueller Stand 23.04)
Ist diesebFrau soinny!!!

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #3 Gepost op: 24 april 2018, 07:07:40 »
Eugenia (Ex-Babylon) ist seit 2 Wochen in der Finca Erotica
(aktueller Stand 23.04)
Ist diese Frau skinny!!!

vanKees
  
  

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #4 Gepost op: 13 mei 2018, 21:11:33 »
Nu in h7 eerste werkdag vandaag
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #5 Gepost op: 14 mei 2018, 00:09:22 »
En binnenkort weer in Babylon?  :lol
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #6 Gepost op: 14 mei 2018, 07:07:35 »
Onze Sjeufke,
niet alleen Babylon-encyclopedie, maar ook
Waarzeggerij?  O:-)

vanKees
  
  

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #7 Gepost op: 19 mei 2018, 17:58:23 »
En zie, sinds vandaag terug op de AWL van Babylon
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #8 Gepost op: 20 mei 2018, 09:21:13 »
Zoals ik al voorspelde......weer terug in Babylon  :lol

Ik vraag me alleen af waar alle content is gebleven in haar topic.....v.lk..nm.ng..l
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #9 Gepost op: 20 mei 2018, 12:08:48 »
Zoals ik al voorspelde......weer terug in Babylon  :lol

Ik vraag me alleen af waar alle content is gebleven in haar topic.....v.lk..nm.ng..l
Ai ai ai .... ik ging al zoeken in onze prullenmand .... bleek het topic "gesplitst"   :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Waarom? De duivel mag het weten, spiltsen hoeft neit bij het verplaatsen, enkel een vakje aan- of afvinken ....
Soit, ze stond daar nog mooi te wezen onder Finca Erotica EN ook onder Babylon ....


Samengevoegd .... ik voel me een echte mstrmngl*  ;D ;)


*eeeooo
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #10 Gepost op: 26 november 2018, 12:59:08 »
Eugenia (Ex-Babylon) jetzt im Saunaclub Venus.

vanKees
  
  

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Eugenia (ro)
« Reactie #11 Gepost op: 31 juli 2019, 11:56:59 »
[attach=1]
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2019, 12:12:15 door cath.leen »
  
  

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Eugenia (ro)
« Reactie #12 Gepost op: 31 juli 2019, 12:38:15 »
[attach=1]
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
EUGENIA
« Reactie #13 Gepost op: 1 januari 2020, 16:12:35 »
Op zaterdag zat ik op de lange bank beneden met een schuin oog naar de Bundesliga te kijken toen Eugenia zich als een sluipmoordenaarster zich onopgemerkt naast me had neergeploft. Haar beentjes werden achteloos over de mijne gedrapeerd en beetje bij beetje voerde ze de spanning op. Ik zei haar dat ik voor mijn eerste kamertje andere plannen had en dit was geen enkel probleem voor haar. Nog een tijdje bijgebabbeld en ik wilde haar niet langer ophouden en ging een sigaretje roken.

Het zou er niet meer van komen die dag, maar de dag erna kwam ze net na het avondeten het rokershok inlopen en aangezien ze een niet rookster is wist ik meteen dat ik het doelwit was. Ze nam plaats op de kruk, draaide de mijne zodanig dat ze haar benen over de mijne kon leggen. Ze vond mijn "vreemdgaan" allemaal wel leuk en aardig maar ons huwelijk moest en zou toch ook geconsumeerd moeten worden. Ik zei haar dat ik nog in de uitbuikfase zat en om dit te bevorderen ging bubbelen.

Schijnbaar vond ze het risico dat ik een scheve schaats zou rijden te groot en kwam aan de andere kant staan. FL werd terloops gevraagd of hij haar honger naar chocolade kon stillen. Hij was gisteren zo gul geweest dat hij haar moest teleurstellen en zei dat hij dit bij een volgend bezoekje goed zou maken. Eugenia wilde keiharde garanties en nadat ze niet overtuigd was besloot ze de slippers van FL te "kidnappen". Ze ging de kooi in en klom met speels gemak de paal omhoog om de slippers tussen bovenkant en dak te klemmen. Iedereen lag in een deuk en ik kon niets anders dan "that's my girl" zeggen. De onderhandelingen gingen van start en toen FL's bod hoog genoeg was haalde ze zijn slippers weer naar beneden. Het was duidelijk dat met haar niet te spotten viel en nadat ik het bubbelwater van me afgespoeld had meldde ik me braaf bij haar.

In een piep en een zucht had ze haar slanke en ranke fitbody van de kledij ontdaan en had zich al parmantig op haar buik gelegd oftewel met andere woorden het teken om haar te masseren. Nu is dit iets waar ik geen moeite mee heb maar dat goddelijke lijfje van haar onder handen te nemen is werkelijk een feest. De tongzoenen waarmee ze me daarvoor bedankten zijn zoals alles bij haar: sweet, soft and sensual in een slow tempo. Tel daarbij op dat ze zich dusdanig tegen je aandrukt dat ze de illusie van de ultieme GFE feilloos oproept. Ze draaide mij op de rug en als een warme deken drapeerde ze haar lichaam op de mijne. Haar bekken schuurde langzaam over mijn middelste regionen. Na een tijdje plaatste zich tussen mijn benen en begon aan haar BJ. Een waar genot en aan haar geile snoetje was te zien dat ze behoefte had aan een toetje. Wie ben ik om mijn "vrouw" haar pleziertje te ontzeggen.

Eugenia blijft mijn nummer 1 op het gebied van slow triple S GFE en een zekerheidje op een zeer goede sessie.