Auteur Topic: ELISA (Albanese)  (gelezen 7465 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELISA (Albanese)
« Gepost op: 13 augustus 2017, 21:25:27 »
Pas erg laat op de avond heb ik pas een kamertje gedaan. Zoals gezegd had die blonde dame met die grote zwarte tattoo op haar arm helaas geen interesse. Een andere meid die ik al een paar keer had gezien in Happy Garden en waar mijn interesse wel naar uit ging was Elisa. Elisa is een wat vollere meid, een beetje zoals Dani in Sixsens. Johnnie Fontain had me in het begin van de avond al verteld dat het een top meid was en mijn interesse was wel gewekt. Helaas had ze alleen erg veel make-up op en erg rode lippen. Niet zo'n mijn ding, maar haar toch aangesproken om een kamertje met haar te nemen. Op dat moment was het erg druk en moesten we een wachten op een sleutel. Toen we eindelijk een sleutel hadden, zijn we naar 1 van de buitenhuisje gegaan. Ik vind die huisjes wel wat hebben.

Eenmaal in het huisje, ontdeed Elisa zich van de meeste make-up. Ik vond haar er nu veel mooier uitzien dan met die enorm rode liepen. Veel natuurlijker. Met Elisa een verrassend goede sessie gehad, waarbij ze mij, zeker voor de eerste keer, goed aanvoelde. Wat ik ook erg positief aan haar vind, is dat ze eerst de kamer klaarmaakte en daarna haar telefoon toonde met de tijd. Bij veel dames begint de tijd als ze de sleutel halen. Na afloop liet ze weer haar telefoon zien met de tijd. Ze wilde me zelfs nog iets korting geven omdat we het volle anderhalf uur niet vol hadden gemaakt, maar omdat ik me zeer goed had vermaakt met haar en omdat ze uitermate eerlijk was, heb ik haar toch voor het volle anderhalf uur betaald. Wat klantvriendelijkheid, kunnen veel dames nog wat leren van deze Albanese dame. En Elisa is ook redelijk populair, want ze was over de gehele avond vaak bezet. Ik heb veel mooie dames gezien die minder kamers maakten als Elisa.

Wat ook wel grappig was aan haar, was dat ze mijn stad kent waar ik woon. Ze was daar een paar keer geweest en ook voor een wat langere periode. Ze kon me ook wat details vertellen over mijn stad, waardoor ik haar wel moest geloven.

Voor de statistieken, Elisa is mijn eerste Albanese dame. In clubs heb ik tot nu toe met dames van 19 verschillende nationaliteiten gekamerd. Beneuwd welke nationaliteit de 20e wordt.

Elisa
Nationaliteit/Taal: Albanese / Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ C-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ELISA (Albanese)
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2017, 22:20:22 »
@ Taylor: volgens mij is dit dezelfde meid:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22499.0.html

Waarschijnlijk van naam veranderd.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELISA (Albanese)
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2017, 22:36:03 »
@ Taylor: volgens mij is dit dezelfde meid:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22499.0.html

Waarschijnlijk van naam veranderd.

Het zou kunnen natuurlijk. Trouwens, nog een paar kenmerken van deze dame zijn dat ze niet rookt of drinkt, laat staan drugs gebruikt en dat ze in haar jeugd in Italië heeft gewoond. Ze spreekt daarom ook beter Italiaans dan Albanees. Ik weet niet of ze die informatie ook aan jou heeft verteld, zo ja dan moet het wel dezelfde dame zijn. Vreemd is wel dat ze 2 namen in dezelfde club gebruikt  ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ELISA (Albanese)
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2017, 22:36:44 »
@ Taylor: volgens mij is dit dezelfde meid:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22499.0.html

Waarschijnlijk van naam veranderd.

Het zou kunnen natuurlijk. Trouwens, nog een paar kenmerken van deze dame zijn dat ze niet rookt of drinkt, laat staan drugs gebruikt en dat ze in haar jeugd in Italië heeft gewoond. Ze spreekt daarom ook beter Italiaans dan Albanees. Ik weet niet of ze die informatie ook aan jou heeft verteld, zo ja dan moet het wel dezelfde dame zijn. Vreemd is wel dat ze 2 namen in dezelfde club gebruikt  ;)
En ze kan goed zwemmen  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELISA (Albanese)
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2017, 22:41:25 »
@ Taylor: volgens mij is dit dezelfde meid:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22499.0.html

Waarschijnlijk van naam veranderd.

Het zou kunnen natuurlijk. Trouwens, nog een paar kenmerken van deze dame zijn dat ze niet rookt of drinkt, laat staan drugs gebruikt en dat ze in haar jeugd in Italië heeft gewoond. Ze spreekt daarom ook beter Italiaans dan Albanees. Ik weet niet of ze die informatie ook aan jou heeft verteld, zo ja dan moet het wel dezelfde dame zijn. Vreemd is wel dat ze 2 namen in dezelfde club gebruikt  ;)
En ze kan goed zwemmen  :lol :lol :lol

Dat weet ik niet, maar op de kamer is ze wel heel allround  :lol :lol :lol
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.