Auteur Topic: Scarlett  (gelezen 5282 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Scarlett
« Gepost op: 13 augustus 2017, 23:15:27 »
Scarlett.
 
Ik had haar al enkele keren aangesproken in het verleden. Echter, mijn vraag naar TZ werd telkens beantwoord met vanaf een uur.
Nu zat ze met een pruillip op de leuning van een zitbank. Ze had nog geen enkele klant gehad... Zoiets beschouw ik als een opportuniteit.
En jawel : TZ kon nu wel...
 
Groot is deze meid niet, en tongzoenen is staand dan wat moeilijk. Ik stelde dan maar voor om op het bed te gaan zitten, met haar op d'r knietjes ervoor. Op die manier kon ze om beurt pijpen en kussen. Eerst natuurlijk de nodige verplichtigingen zoals de haartjes in een paardenstaart brengen, die van haar welteverstaan, én de overdadige lippenstift afvegen. Anders denken ze dat ik iemand met maandstonden heb gebeft...
 
En ja, kussen kan ze wel als ze maar wil. En dus zoals gezegd afwisselend kussen en pijpen, en opnieuw en opnieuw en opnieuw! Wie kan het wat schelen, zo zijn er zovelen... Naar een lied van onze Vlaamsche Kreuners...
 
En kreunen gingen we dus ook doen. Eerst nog wat gel over mijn apparaat en dan kwam zij op mij. Zoals Rij rij rij, oh rij met mij van The Scene, een Nederlandse band die bij ons meer succes had dan in eigen land. En rrrrijden kan Scarlett dus goed, na een tiental minuten kwam ik badend in het zweet tot een hoogtepunt...
 
Hele goede sessie met een leuke jonge meid. Wordt heel zeker vervolgd.