Auteur Topic: MARINA (Russische )  (gelezen 46870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Gepost op: 19 augustus 2017, 18:02:34 »
 MARINA (Russische uit Letland)
Leeftijd   :   25 jaar   Taal   :   Duits (goed), Engels (goed), Russisch
Haarkleur   :   Blond   Haarlengte   :   Lang
Lengte   :   1.85 m   Postuur   :   Slank
Tatoeage   :   Ja   Lichaamsdeel   :   Enkel
Piercing   :   Ja   Lichaamsdeel   :   Tong
Cup-maat   :   B   Siliconen   :   Nee
Kleur ogen   :   Blauw      
Service   :   NMC,  Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Vingeren
Extra info   :   Was voorheen werkzaam in het Hof. Een zeer aangename grote dame met een topservice .

Was reeds in mei aanwezig waarna ze een lange tijd in verlof ging .
Nu reeds een 3tal weken terug in het paradijs .
Het is moeilijk om haar te strikken , zeer druk geboekt .
Het is een nieuwe topper in het Paradijs .
Was vorige donderdag 1u30 met haar op kamer het was top en voor vele herhalingen vatbaar .

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2017, 18:10:17 »
@GW
Er bestaat reeds een topic van Marina. Ik heb jouw topic met de bestaande samengevoegd.
Ik houd de nationaliteit aan die het Babylon forum gebruikt om verwarring te voorkomen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2017, 18:24:26 »
@GW
Er bestaat reeds een topic van Marina. Ik heb jouw topic met de bestaande samengevoegd.
Ik houd de nationaliteit aan die het Babylon forum gebruikt om verwarring te voorkomen.

Sorry .

De Marina van Oekraine in deze topic is een ander , ben vroeger meermaals met haar op kamer geweest  trios met mijn duifje.
Waarom ze deze nieuwe Russische dame dezelfde naam hebben gegeven weet ik niet waarschijnlijk uit gemak men moest niet veel aanpassen aan het paspoortje .
Deze Marina 1m85 groot was tot voor kort werkzaam in het Hof .

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2017, 18:26:29 »
@GW
Er bestaat reeds een topic van Marina. Ik heb jouw topic met de bestaande samengevoegd.
Ik houd de nationaliteit aan die het Babylon forum gebruikt om verwarring te voorkomen.

Sorry .

De Marina van Oekraine in deze topic is een ander , ben vroeger meermaals met haar op kamer geweest  trios met mijn duifje.
Waarom ze deze nieuwe Russische dame dezelfde naam hebben gegeven weet ik niet waarschijnlijk uit gemak men moest niet veel aanpassen aan het paspoortje .
Deze Marina 1m85 groot was tot voor kort werkzaam in het Hof .

Okidoki!
Mijn fout!
Ik splits de topics weer.

Bedankt!
gr,
Sjeuf
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #4 Gepost op: 19 augustus 2017, 21:51:47 »
Kan het zijn dat. Enia heette in het Hof?

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #5 Gepost op: 19 augustus 2017, 22:57:02 »
Kan het zijn dat. Enia heette in het Hof?
Ik denk dat je Xenia bedoelt?
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2017, 03:35:45 »
Kan het zijn dat. Enia heette in het Hof?
Ik denk dat je Xenia bedoelt?

Klopt.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #7 Gepost op: 21 augustus 2017, 16:39:17 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #8 Gepost op: 24 juni 2018, 11:27:17 »
gek dat er over deze topper weinig geschreven is .en dat is maar goed ook . zodoende zat ze geruim een half uur geheel alleen aan tafel op het overdekte terras vlak bij de ontvangst . waar veel manen het oog niet van de tv konden houden . ik kon mijn oog niet van deze dame af houden . dus me maar 5 minuten naast haar gezet . na 5 minuten was het me geheel duidelijk van deze dame moest ik genieten . en we stonden op naar mijn kamer vraag . ik kreeg opmerkingen dat dat wel heel snel was van lotgenoten . praatten is zonder van de tijd   . praatjes vullen immers geen gaatjes .

bij de receptie waren er nog 2 kamers vrij 1 en 4 op 1 was ik die dag al geweest . en ik herinnerde me dat kamer 4 een spiegel  . met deze dame wil je alles kunnen zien .

het was een sessie geheel opbouwend als of het me eigen vriendin was al gauw was het mijn duidelijk deze kamer kan en wil ik niet in een 30 minuten afronden en dat zeg genoeg .

zoals hookerlover al aan gaf een zeer intelligente dame ge kan er rustig mee thuis komen en een bed partner die er zelf ook van geniet natuur geil . voor mijn tot op heden de beste sauna club sessie van 2018 . het gaat niet om zoveel mogelijk verschillende dames te boemze . het is een sport om er zulke dames als marina uit te vissen en dat is een sport .

   From Russia With Love


www.youtube.com/watch?v=MRgFtRa964A

« Laatst bewerkt op: 24 juni 2018, 11:56:49 door de vulkaan spesjalist »

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #9 Gepost op: 6 juli 2018, 07:06:10 »
Gisteren een date met deze grote mooie fantastische dame in Sixsens . Het was weerom 4 uur genieten samen .
Wat hebben die russische dames toch meer  te bieden dan die andere dames.
Volgende keer probeer ik mijn beide favo dames terug samen te krijgen in SS of in Bab  .
Voor de liefhebbers vandaag komt ze ook vanaf 15u .

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #10 Gepost op: 25 maart 2019, 14:26:32 »
Zaterdag een super dag met Marina beleefd in SS .
De tijd samen met haar vliegt voorbij .
Na het afrekenen bij de theke vroeg ik haar of Marina er al was en ze bevestigde , naast mij was er een dame die me bevestigde dat ze in de bar om mij zat te wachten , het was Eliza haar vriendin.
Vlug naar de kleedkamer en daar kwam Marina al op de trappen naar boven .
Een vlugge kus , ze zou boven aan de balie op mij wachten .
Vlug een douche en haar opgezocht .
Ze had al een kamer geregeld en wij samen naar boven , kamer 4A .
Marina is een zeer aangename en slimme dame .
We hebben een zeer goede klik samen .
Ze kan geweldig genieten van het likken beffen en het vingeren , haar sappen vloeien overdadig en smaken heerlijk ik kan er niet genoeg van krijgen en ze komt gemakkelijk klaar .
Haar blowjob is fantastisch met zeer veel gevoel rond de eikel en veel afwisseling en ze kan je daarbij geil aankijken met haar mooi gezichtje en die mooie blauwe ogen van haar .Ze weet dat ik graag het harde werk op mijn tepels heb en speelt dan daar ook volop in mee , zodat ik langdurig luid kreun van het genot en de pijn als ze met haar nagels en tanden mijn tepels bewerkt .
En bij het neuken kan ze zelf volop meegenieten terwijl ze mijn dikke penis in haar voelt en ze kan dan haar bekken zo fantastisch samentrekken , dit heeft een fantastisch gevoel .
De tijd met haar vloog voorbij , voor dat ik het wist waren we 4 uur op kamer , wel ondertussen 2 maal hevig klaar gekomen en zij ook meermaals .
Vlug samen iets gegeten , mijn steak was lekker en zacht .
Dan samen in de bar iets drinken , de muziek was luid maar doenbaar , kennis gemaakt met haar vriendin Eliza en afgesproken voor een trio een beetje later, ze moest eerst nog een klant voor een half uurtje bevredigen .
Marina bestelde ondertussen een kamer voor ons en ze zou de nr van onze kamer dan doorsturen naar Eliza .
We moesten maar 10 min wachten en kregen nr 12 .
Dit is de kamer boven aan de bar , we hoorden wel de muziek maar het viel wel mee .
De kamergang rustig opgebouwd en een half uur later kwam Eliza erbij .
En toen werden alle registers open getrokken , het was de eerste maal dat Marina en Eliza een trio samen deden .
Met Marina heb ik al veel trios gedaan , vooral met Mila in Bab ,met Maya van Bab en met Maya van SS.
Eliza viel goed mee , tongzoenen kan ze overweldigend , haar blowjob is wat minder dan die van Marina maar toen ze begreep dat mijn tepels mijn lusten opwekken en me topgeil maakten wist ze van geen ophouden meer , ze botvierde haar lusten volop op me te pijnigen en me te bijten , ik schreeuwde het langdurig uit van de pijn en het genot .
Ik kon er niet genoeg van krijgen terwijl Marina me een blowjob gaf en met haar mooie ogen me aankeek en opgeilde, het was fantastisch .
Voelde me kapot , een pauze ingelast , Eliza drankjes laten halen en er dan terug volop tegen aan .
Eerst nog beide dames beffen en likken , Marina me laten berijden en toen kwam de apoteose .
Marina begon met een zalige blowjob terwijl Eliza haar lusten botvierde op mijn tepels tierde ik het uit van genot en kwam luid tierend en schokkend klaar en bleef maar naschokken terwijl Marina mijn sperma in haar mond opvangde en me voldaan aankeek , ze schoten beide in een lach en ik kreeg een tongzoen van Marina . Mijn decibels die ik produceerde waren merkelijk hoger dan van de DJ .
We waren 2u op kamer .
Vlug een douche genomen en afgerekend met beide dames .
Het was tijd voor mij om naar huis te vertrekken , maar ik was nog te kapot , samen met Marina nog een koffie gedronken , afscheid genomen van haar en met lood in mijn schoenen vertrokken.
Op de parking zag ik een mooie Mechelse Scheper maar mocht er niet aankomen van de begeleider .
Dan maar vertrokken naar de heimat .
Het was een fantastische ervaring weer met deze Marina . Haar driemaal opgezocht de laatste 10 dagen het is een dure affaire maar men kan er toch zo van genieten !
Jammer dat het nu wat langer zal duren , volgend weekend kan ik niet en dan is ze een tijd in het buitenland , de 2de helft van april en in mei zal ze regelmatig in SS zijn .

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
MARINA (Russische )
« Reactie #11 Gepost op: 8 september 2019, 17:02:22 »
zaterdag 7 september keek ik op me telefoon en ik zag een berichtje van een andere lotgenoot de veraaiers slapen niet gw  marina zou zaterdag aanwezig zijn in sixsens  :17: daar laat ik wel een feestje voor schieten in de Roemenen club venus

bij aankomst trof ik marina al bij de receptie twee lekkere knuffels op me wang en een mededeling dat ze om 22 uur vrij was tja voor wat goeds moet je tegenwoordig ook in sixsens geduld hebben . maar dat is voor zo club als sixsens geen probleem met zo ruime wellness . even nog een paar andere opties overwogen . maar geen linda geen tamara kortom weinig keus voor mijn .

om 19 uur sprak ik marina en ze zou me om 22 uur opzoeken boven . en om 22.10 waren we op kamer 3b het was weer als van ouds met marina oud babylon dienst verlening en daar krijg je wel 2 uurtjes mee vol verdere details lat ik achter wegen