Forum > PRIVEHUIS KARIN'S HOME - Rotterdam

Karin's Home - Rotterdam

(1/1)

SMF:
Erg fijn privehuis aan de Rochussenstraat 99a in Rotterdam gelegen, nabij centrum en in een rustigere betere wijk.

Privehuis is niet erg groot maar wel fraaie en schone kamers, 2 kamers met groot luxe bad, 1 met grote inloopdouche waarin je leuk voorspel met dame kan hebben, en ook nog een kamer met Andreaskruis en sm bankje etc.

Vaak fraaie dames ook jongere exemplaren

7 dagen in de week geopend en de website is www.karins-home.nl

Gastvrouwen ontvangen je vriendelijk en je kan zelf aangeven of je privacy wil dan wordt je in een kamertje gezet waar de dames 1 voor 1 komen voorstellen, maar je kan ook direct doorlopen naar de woonkamer met barretje (geen alcohol) waar ook de dames gezellig zitten.

Fijne sfeer. Dames worden er duidelijk gerespecteerd door de leiding.

Euromast:
Ik kom al jaren bij Karin’s Home. Goede service van de dames en een vriendelijk ontvangst door de gastvrouwen.

Op de website staan de dames vermeld die er verdeeld over de dag aanwezig zijn. De foto’s van de dames die ze op de website gebruiken geven een reel beeld.

Ik parkeer tegenwoordig in de parkeergarage museumpark 3 minuten lopen van het huis en anoniem parkeren.

steviepersy:
ik kom hier ook al vele jaren als ik in Nederland verblijf, 1 van mijn favoriete privehuizen. Netjes schoon en vaak pakken ze de kamers aan qua inrichting en vaak genoeg keuze uit leuke dames met een gezonde actieve werkhouding. Begreep dat ze nu ook een 2e privehuis hebben in Bergen op Zoom, iets met de naam Dreamgirls? ook aan beide sites tezien qua huisstijl en indeling.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie