Auteur Topic: DELILAH - Afrikaanse  (gelezen 32613 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
DELILAH - Afrikaanse
« Gepost op: 20 augustus 2017, 00:31:47 »
echt bloedmooie en intelligente exotische meid. Zeer knap gezicht, top slanke body met zachte peervormige borsten. Delilah heeft Afrikaanse roots, spreekt vloeiend Nederlands, vermoed dus in NL opgegroeid. Leuke zeer lekkere meid met inhoud en ook goede sensuele sexskills. Heb mij zeer zeker vermaakt zowel in woord als daad. Een exotische bloem waarbij je, je direct op je gemak voelt en ook nog eens gewoon goede sex kan hebben zonder te veel poeha. :gtgal

Offline Yankee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Delilah (Afr.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 15 september 2017, 00:01:24 »
Ook ik heb dit privehuis een week of drie geleden voor het eerst bezocht. Een van mijn favoriete dames had de overstap gemaakt van een ander Amersfoorts privehuis, naar HoD en ik wilde haar graag weer bezoeken. Geen afspraak gemaakt in de veronderstelling dat de drukte wel zou meevallen. Niks was minder waar, het was best druk. De dame waar ik voor kwam was voorlopig bezet. Kreeg een kleine rondleiding door het huis en maakte kennis met enkele dames. Waaronder Delilah, een jonge twintiger, zo weggelopen van een paradijselijk Bounty eiland. Deze getinte jonge dame, deed mijn hormonen in opperste staat van paraatheid brengen. Klein, slank, met heerlijke billen en mooie, grote echte borsten. *Mijn motoriek haperde direct. Delilah is een jonge dame, die de as vormt waarom mijn uitgesproken voorkeur voor vrouwelijk schoon ronddraait. Had ik een bril gedragen, dan was die waarschijnlijk beslagen geweest van de hete lucht die zij verspreidde. De volle wimpers accentueerde haar mooie ogen en straalden niets dan verleiding uit.
Op de kamer aangekomen en na een kennismakingsgesprekje alsmede haar menukaartje doorgenomen te hebben begonnen we op de bank heel voorzichtig te zoenen. Delilah nam de controle maar lette wel goed op mijn reacties. Ze was me aan het uitlezen, zoals het een goede DVP betaamt en vroeg verder niets. In het grote bubbelbad namen we even pauze en heel relax schuurde Delilah tegen mijn lichaam. Teasend en zoenend ontspande onze lichamen.
Op bed legde Delilah mijn kleine vriend een jasje om, haar franse massage is afwisselend en in de missionaris positie gaven we ons definitief aan elkaar over. Mijn lichaam in resonantie met haar vloeiende bewegingen. Haar mond half open, haar ogen half gesloten. Een kreun rolde van haar lippen. Haar donkere haardos hing wild over haar gezicht, als natuurlijke verhulling van een zijwaarts lonkende blik. Ze zocht mij op en door haar slierten haar heen zoenden wij elkaar hartstochtelijk. Delilah eiste inzet van mijn kant en haar overdraagbare passie dwong dat op natuurlijke wijze bij mij af. Haar lippen streelden mijn hals en een sensuele, energetische kus loste tenslotte mijn weerstand definitief op waardoor ik heerlijk klaarkwam. Een prima DVP, zorgzaam in haar omgang en zeer onderhoudend in de conversatie. Ze doet het werk nog niet zo lang en is technisch (wat een vreselijk woord eigenlijk) misschien niet perfect, maar dat wist ze ruimschoots te compenseren met haar enthousiasme, haar inzet en haar passie. En meer nog dan een strelende techniek zijn dát de essentiële voedingstoffen voor een enerverende vrijpartij.

Prima date gehad!!

Yankee

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Delilah (Afr.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #2 Gepost op: 15 september 2017, 07:05:27 »
 :welcome: op RB yankee!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
Delilah (Afr.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #3 Gepost op: 7 oktober 2017, 17:47:16 »
Delilah is echt een knappe goedlachse meid. Jong en fris, en later bleek ook nog een behoorlijk intelligent meisje. Roots liggen op Carribische eilanden. Dus een zeer mooi gebruind meisje, zeer slank met prachtige ronde slanke billen, mooie volle grote borsten denk tussen C en D in, en alles ook van moedertje natuur. En een echt knap gezicht, ik zou er zo verliefd op kunnen worden, ook omdat Delilah ook nog eens leuk in de omgang is en de sex top. Natuurlijk voor zoenen wat bijbetaald, maar daar hoor je Donald niet over klagen. Ik gun zo'n meisje ook wat en bij de ramen waar ik vroeger veel kwam kreeg je niet eens zoenen en betaalde je voor een half uur 100 of voor een uur 200 Euro.

Delilah pijpt lekker en ook het zoenen was heerlijk, nu zorg ik wel altijd dat ik schoon en fris ben, want ik hoor nog weleens van die meisjes dat helaas niet iedere man dat is en ze dan sneller minder enthousiast of helemaal geen bepaalde handelingen doen. Ja dat begrijp ik goed! Ik vond haar erg lekker, leuk en ook een goede sex energie, ik denk dat we wel een klik hadden en heb ook tijdens neuken op zijn hondjes ff via de grote zijspiegel van het bed meegekeken

guest21214

  • Gast
Delilah (Afr.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #4 Gepost op: 4 november 2017, 16:52:45 »
ik val normaal sexueel niet snel op exotische dames, ook niet op Aziatisch of Latina dames, maar toen ik Delilah zag was ik gelijk eigenlijk verkocht. Haar energie bij voorstellen voelde goed, haar looks waren echt top, zowel haar gezicht en manier van praten en kijken, als haar body. En op de kamer aangekomen ook geen spijt gehad, zeer leuke en sensuele sexuele meid, die ook nog eens een behoorlijke intelligentie had.

Ik heb zeer genoten van alles, het totaalpakketje klopte gewoon. En ware girlfriend experience op niveau! bad2

Offline Wouter1234

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Delilah (Afr.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #5 Gepost op: 16 december 2017, 14:13:59 »
Eigenlijk wilde ik Sara weer bezoeken, maar die was niet aanwezig op de dag dat ik kon. De zin om toch een meid te bezoeken was hoog, dus op de gok met Delilah mee gegaan. En dat beviel uitstekend! Lekkere borsten, leuke meid, en die billen...wow! Heerlijk kontje en in doggy heb ik me fantastisch vermaakt tot een heerlijk orgasme!

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
Delilah (Afr.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #6 Gepost op: 3 februari 2018, 23:14:44 »
Vanmiddag weer eens voor Delilah gegaan. Wat blijft dit toch lekker ding. En de aandacht en sex is van zeer goed en geil niveau. Wat een lekkere en leuke meid is dit toch. Jammer dat ze vaak maar 1 dag in de week werkt, zou nu in staat zijn om haar vanavond nog een x te bezoeken, zo lekker was het vanmiddag  Afijn, heerlijk gepijpt, geneukt, gebeft en gezoend, ik weet nog niet wat het lekkerste gedeelte was. Donald heeft enorm genoten, dank Delilah!! x

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
DELILAH - Afrikaanse
« Reactie #7 Gepost op: 4 maart 2018, 11:25:05 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
DELILAH - Afrikaanse
« Reactie #8 Gepost op: 20 mei 2018, 23:19:49 »
Deze knapperd was al een tijdje niet geweest. Maar nu was ze er weer op een avond, dus gelijk gebeld en een afspraak met haar weer gemaakt. Wat een lekker ding is
deze black beauty toch. En pienter, dat maakt het voor mij ook wat spannender. Toch volgens mijn norm 1 van de knappere meiden bij House of Dreams. En de sex gewoon goed tot uitstekend met extra tongzoenen in het pakket. Haar ondeugende ogen die je dan aankijken tijdens de sex en haar prachtige body maken het geile feestje voor Donald compleet hoor ;)