Auteur Topic: FELINE - Nederlandse  (gelezen 16419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
FELINE - Nederlandse
« Gepost op: 26 augustus 2017, 22:02:26 »
Feline ontmoette ik vorige week. Is een waar toppertje, ze heeft iets elegants, maar is in bed zeker ondeugend en speels, en ook extra mogelijkheden mogelijk. Lekker tongzoenen, elkaar verwennen, en stomende sex daarna qua neukwerk. En ook nog eens een prettig gesprekje. Feline heeft een mooi slank lichaam met kleine C-cup schat ik zo en donkerblonde lange haren. En midden twintiger.


Offline verkennertje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Feline (Ned.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2017, 21:12:51 »
Op het moment van schrijven heeft deze verkenner in totaal een keer of tien een kamer gehad. Niet allen met evenveel succes. Mijn achtergrond is: ooit gelovig maar nu geheel van god los, ooit 15 jaar gehuwd en gefrustreerd en nu een nieuw (en veel beter) leven ontwikkelend. Ooit onzeker, maar dat gaat rap over. Dit lijkt mij zinvolle achtergrond informatie om mijn ervaring op de juiste waarde te kunnen schatten.

Feline.

Ik ben een FAN! Feline is echt één van mijn twee grote favorieten tot nu toe. Ik ben twee keer bij haar geweest nu, en beide keren heeft mijn ervaring met haar een zeer hoog endorfine gehalte opgewekt.

Feline heeft een prachtig slank, maar niet mager, klein postuur. Haar borsten zijn voor mij een prettig handje vol. De eerste keer hield ze haar topje aan. De tweede keer echter deed ze die uit, en ik was even met stomheid geslagen. Ik sloeg me letterlijk de handen voor de mond. "Oh, heb ik je geshockeerd?" vroeg Feline. "Nee!" zeg ik, "Ik ben zo ondersteboven over hoe waanzinnig mooi je bent!" En dat was de volle waarheid.

Als handen klaar konden komen, dan is dat bij haar gegarandeerd.

Feline besteed heel veel energie aan het aanvoelen van haar partner. Ze was bij mij heel voorzichtig, en bouwde heel rustig aan de spanning op. Kusjes geven. Strelen. Langzaam naar beneden toe werkend, en weer omhoog. Dan weer met haar mond, dan weer met haar borsten. Ik wordt he-le-maal gek van haar.

De sex is ook perfect! Ze is mooi, lekker en lief. Slim bovendien. En heel vriendelijk en zacht.

Ik kijk uit naar mijn volgende keer met Feline!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FELINE - Nederlandse
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2018, 11:48:23 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
FELINE - Nederlandse
« Reactie #3 Gepost op: 5 september 2018, 11:00:11 »
Feline heb ik 2x mogen ervaren. Leuke slanke donkerblonde Nederlandse meid met veel aandacht en een subtiele soort van erotische verwennerij en passie. Ze neemt je op een soort langzame manier mee in haar liefdesspel waarbij ze ook een leuk gesprek niet uit de weg gaat. Zoenen was lekker en verder ook haar kwaliteiten op het orale terrein en neuken was zonder meer goed tot uitstekend te noemen. Voordat ze kwam ging ze nog netjes even haar tanden poetsen en haar persoonlijke hygiëne was tip top in orde hoor.

Leuke meid zonder verdere poespas. Feline is gewoon lekker Feline :)